Και οι δύο τεχνολογίες έχουν το θετικό ότι είναι πλέον εξελιγμένες ώστε να λειτουργούν άψογα με όλους τους βενζινοκινητήρες.
Όμως ποιο αέριο από τα δύο; Εδώ δεν υπάρχει απλή απάντηση. Από τη μία το υγραέριο έχει την πιο ώριμη τεχνολογία, έχει την καλύτερη κάλυψη δικτύου για εφοδιασμό στα περισσότερα πρατήρια, ενώ έχει και την καλύτερη μορφή μεταφοράς αφού είναι υγροποιημένο και έτσι χωράει πολύ σε σχετικά μικρό δοχείο.
Το φυσικό αέριο από την άλλη είναι πιο καθαρό για το περιβάλλον, είναι ακόμα πιο ακίνδυνο γιατί είναι ελαφρύτερο από τον αέρα και διασπείρεται σε περίπτωση διαρροής, αποτρέποντας «εκρηκτικές» συγκεντρώσεις. Όμως έχει περιορισμένο δίκτυο ανεφοδιασμού, ενώ λόγω του ότι είναι απλά συμπιεσμένο και όχι υγρό, δίνει μικρότερη αυτονομία ανάμεσα στα γεμίσματα.
Με δεδομένη την ασφάλεια και των δύο καυσίμων, η απάντηση στο ποιο από τα δύο έχει να κάνει και με γεωγραφικά κριτήρια. Για όσους έχουν εύκολη πρόσβαση σε πρατήρια φυσικού αερίου, η λύση αυτή μπορεί να είναι οικονομικότερη, ενώ για όλους τους άλλους το υγραέριο μάλλον ακούγεται καλύτερο
Η σημασία του καλού εγκαταστάτη
Εντάξει, υπάρχει το κόστος της εγκατάστασης, που όμως αποσβένεται σχετικά σύντομα. Η ίδια η εγκατάσταση είναι διχασμένο ζήτημα. Κάποιοι θα πουν ότι έρχονται αυτοκίνητα εισαγωγής με υγραέριο ή φυσικό αέριο, κάποια εργοστασιακά. Aλλοι θεωρούν ότι είναι καλύτερο η εργασία να γίνεται από εξειδικευμένες εταιρίες , με έδρα την Ελλάδα. Η αλήθεια είναι ότι καλύτερα να επιλέγει κανείς τον safe δρόμο της εργοστασιακής εγγύησης. Έχουμε δει και ακούσει πολλά περιστατικά με ανεξάρτητους «ειδικούς» , οι οποίοι μπούκωσαν μπεκ, μπέρδεψαν εγκεφάλους και δεν απέδωσαν ούτε το 1/10 των όσων πληρώθηκαν. Οι αντιπροσωπείες ενημερώνονται διαρκώς για τις εξελίξεις και περνάνε από σχολεία τους μηχανικούς. Αν δεν είναι εγνωσμένης αξίας το ανεξάρτητο συνεργείο, καλό είναι να μην ψαχτείτε με πειράματα.