Περιοδικό - Test

Subaru Vivio:
 
Τετράπορτο τσέπης
 

TΤο Vivio αποτελεί τη μικρότερη πρόταση της Subaru. Παρουσιάστηκε το 1992 με δύο και τέσσερις πόρτες. Ανήκοντας στην κατηγορία των ολοένα και περισσότερο δημοφιλών super mini, το "μικρό" του Ιάπωνα κατασκευαστή ξεχωρίζει από το γεγονός ότι διαθέτει 5 πόρτες. Είναι ένα από τα λίγα μοντέλα της κατηγορίας που έχουν αυτό το προσόν, το οποίο σίγουρα επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό τους αγοραστές.
Κατά τ' άλλα, το αμάξωμα έχει πολύ μικρές διαστάσεις (3,3 μέτρα), κάτι που εξυπηρετεί τον οδηγό στην κίνηση στο κέντρο της πόλης και ακόμη περισσότερο στην εύκολη εύρεση χώρου στάθμευσης. Η σχεδίαση του μικρού Vivio είναι όμορφη, με κυρίαρχα τα καμπύλα σχήματα. Το εσωτερικό του αυτοκινήτου είναι εξαιρετικά λιτό, χωρίς βέβαια να στερείται ποιότητας. Οι χώροι είναι μικροί, αλλά σε μικρές αποστάσεις, τέσσερα άτομα θα καθίσουν σχετικά άνετα. Ο χώρος αποσκευών επαρκεί για τις μεταφορικές ανάγκες στην πόλη, ενώ μεγαλώνει και μάλιστα αρκετά, χάρη στο αναδιπλούμενο πίσω κάθισμα.
Ο κινητήρας που υπάρχει στο Vivio έχει χωρητικότητα 659 κ.εκ. και αποδίδει 44 ίππους στις 6.400 σ.α.λ. με χρήση ψεκασμού πολλαπλών σημείων. Η λειτουργία του είναι πολύ καλή και εναρμονίζεται πλήρως με το χαρακτήρα ενός αυτοκινήτου πόλης. Ανεβάζει στροφές χωρίς δισταγμό, ακόμη και όταν το αυτοκίνητο είναι φορτωμένο. Το κιβώτιο συνεργάζεται πολύ καλά με τον κινητήρα και βοηθά με την πυκνή του κλιμάκωση.
Στο δρόμο, το μικρό Subaru δεν εκπλήσσει δυσάρεστα τον οδηγό. Είναι ουδέτερο, ενώ αν πιεστεί, υποστρέφει ελεγχόμενα. Οσο για τα επίπεδα παρεχόμενης άνεσης, είναι αρκετά υψηλά, χάρη στη μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης. Η παραγωγή του Subaru Vivio σταμάτησε το 1999. Οσον αφορά την αξιοπιστία του αυτοκινήτου, κυμαίνεται σε πολύ καλά επίπεδα, χάρη στην υψηλή ποιότητα κατασκευής με την οποία προικίζει η ιαπωνική εταιρεία όλα της τα μοντέλα.
Σε περίπτωση αγοράς ενός μεταχειρισμένου Vivio, αξίζει να δοθεί προσοχή κυρίως στις αναρτήσεις και το σύστημα διεύθυνσης του αυτοκινήτου, μιας και οι λιλιπούτειες διαστάσεις του το καθιστούν εύκολο θύμα των "σαρκοβόρων" ελληνικών λακκουβών.
Βασικοί ανταγωνιστές του είναι τα Suzuki Alto, Daihatsu Cuore και Fiat Cinquecento.

. Αξίζει για:
1. Την υψηλή ποιότητα κατασκευής του.
2. Τον άριστο συνδυασμό των τεσσάρων θυρών με τις λιλιπούτειες διαστάσεις του.
3. Tην ευελιξία του στους δρόμους της πόλης.