Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  27/1/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 27/1/2004
Test mtx
Jeep Grand Cherokee 4,0 Laredo
Λιγότερο Grand σε τιμή
Εκτός δρόμου το τετράλιτρο Grand Cherokee θα καλύψει εκείνον που δεν αρκείται σε “πατημένες” χωμάτινες διαδρομές.
Με την πιο πρόσφατη έκδοση Laredo, το Jeep Grand Cherokee γίνεται πιο προσιτό σε τιμή. Η αίγλη και ο “πλούσιος” χαρακτήρας διατηρούνται αναλλοίωτα.
Το όνομα Jeep είναι άμεσα συνδεδεμένο με σκληροτράχηλα εκτός δρόμου οχήματα, πόσο μάλλον όταν πρόκειται για το Grand Cherokee που συνδυάζει και την πολυτέλεια ενός μεγάλου αυτοκινήτου. Στην πιο πρόσφατη έκδοση Laredo, το όχημα του ομίλου DaimlerChrysler γίνεται πιο προσιτό, αφού κοστίζει 54.000 ευρώ (έναντι 63.500 ευρώ της αμέσως πιο πλούσιας έκδοσης με τον ίδιο κινητήρα των 4,0 λίτρων). Το γεγονός αυτό δεν επηρέασε καθόλου το δυναμικό του παρουσιαστικό που “γεμίζει” το βλέμμα και λόγω των πληθωρικών του διαστάσεων. Αντίστοιχα και στο εσωτερικό διατηρείται αναλλοίωτη η πολυτελής ατμόσφαιρα, την οποία εντείνουν η προσεγμένη ποιότητα κατασκευής, ο ανοιχτόχρωμος διάκοσμος και τα καθίσματα με τις προαιρετικές δερμάτινες επενδύσεις που θυμίζουν... πολυθρόνες. Αρνητικό στοιχείο αποτελεί το μεγάλο πλάτος της κεντρικής κονσόλας που μειώνει το χώρο για τα πόδια των εμπρός επιβατών, ωστόσο τρία άτομα που θα φιλοξενηθούν στο πίσω κάθισμα θα νιώσουν ιδιαίτερα άνετα. Το “θηριώδες” Grand Cherokee προσφέρεται για την άνετη κάλυψη μεγάλων αποστάσεων, καθώς ο συνδυασμός της μαλακής ρύθμισης της ανάρτησης με την αυξημένη διαδρομή και το αργό σύστημα διεύθυνσης δεν προκαλούν για σβέλτη οδήγηση σε δρόμο με στροφές. Τα παραπάνω χαρακτηριστικά στην εκτός δρόμου κίνηση λειτουργούν αντίστροφα φανερώνοντας τις αυξημένες δυνατότητες του οχήματος ακόμα και σε έντονες εδαφικές ανωμαλίες. Παράλληλα ο οδηγός, εκτός από τη μόνιμη τετρακίνηση, μέσω του δεύτερου επιλογέα που βρίσκεται δίπλα από τον αντίστοιχο του αυτόματου κιβωτίου των 4 ταχυτήτων μπορεί να επιλέξει και κοντές σχέσεις μετάδοσης.
Τεχνικά χαρακτηριστικά

Η προσεγμένη ποιότητα κατασκευής και ο ανοιχτόχρωμος διάκοσμος συμβάλλουν στην πολυτελή εικόνα του εσωτερικού.

Κινητήρας
Το μηχανικό σύνολο των 4,0 λίτρων με τους 6 κυλίνδρους σε σειρά χωρίς να διακρίνεται για την τεχνολογία του (12βάλβιδος με έναν εκκεντροφόρο επικεφαλής) διαθέτει αρκετά αποθέματα ισχύος και ροπής για την αξιοπρεπή κίνηση του μεγάλου σε βάρος και διαστάσεις αμαξώματος. Σε επίπεδο λειτουργίας, ο κινητήρας δεν αρέσκεται σε υψηλούς ρυθμούς περιστροφής, όπου παρουσιάζει τραχύτητα και αισθητό θόρυβο. Το αυτόματο κιβώτιο των 4 ταχυτήτων πραγματοποιεί με ομαλό τρόπο τις αλλαγές, ενώ στα kick down παρουσιάζει καλή απόκριση.