Το μελλοντικό Ford Mondeo διαθέτει μια ιδιαίτερα δυναμική σχεδίαση.
Η Ford βρίσκεται στο στάδιο εξέλιξης του νέου Mondeo, το οποίο βάσει των έως τώρα πληροφοριών δείχνει σημαντικά αναβαθμισμένο σε όλους τους τομείς, γεγονός που θα κάνει τους επίδοξους αντιπάλους του στη μεσαία κατηγορία να χάσουν τον ύπνο τους!
Ιδιαίτερα κομψή και ελκυστική είναι η σχεδίαση του πλαϊνού αλλά και του οπίσθιου τμήματος του αμαξώματος της πεντάθυρης έκδοσης. Οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες θα προσφέρουν πολύ καλή ορατότητα αλλά και φωτεινότητα στη καμπίνα των επιβατών.
Η νέα γενιά του Mondeo αναμένεται να παρουσιαστεί μέσα στο 2007. Η πολύ καλή έως τώρα εμπορική πορεία του υπάρχοντος μοντέλου στις ευρωπαϊκές αγορές ώθησε τους ιθύνοντες της γερμανικής Ford να δουλέψουν σκληρά ούτως ώστε να δημιουργήσουν ένα ακόμα καλύτερο αυτοκίνητο που να καλύπτει τις ανάγκες ακόμα και του πιο απαιτητικού καταναλωτή. Οι πρώτες αποκλειστικές κατασκοπευτικές φωτογραφίες (επεξεργασμένες ηλεκτρονικά) που εξασφάλισε το περιοδικό μας δείχνουν πως το νέο μεσαίο μοντέλο της Γερμανικής εταιρείας "κερδίζει" από την πρώτη κιόλας ματιά τις εντυπώσεις με την ομοιογενή σχεδίασή του η οποία είναι σύγχρονη δίχως να καταφεύγει σε ακρότητες. Το επιβλητικό του μέγεθος συνδυάζεται αρμονικά με τις σχεδιαστικές του γραμμές οι οποίες αποπνέουν στιβαρότητα και κύρος και ενσωματώνουν αρκετές από τις νέες σχεδιαστικές τάσεις που εφαρμόζει η Ford στα μοντέλα της. Στο εμπρόσθιο μέρος τα τονισμένα τόξα των τροχών, τα φωτιστικά σώματα με το διαυγές κάλυμμα και ο ευμεγέθης προφυλακτήρας (φέρει στο κάτω μέρος προβολείς ομίχλης και μεγάλη εισαγωγή αέρα) προσδίδουν στο όχημα μια πιο δυναμική εικόνα. Αντίστοιχα στο πίσω τμήμα οι καμπύλες γραμμές "αγκαλιάζουν" αρμονικά τις γωνίες του πεντάθυρου αμαξώματος συνθέτοντας μια καθολικά αποδεκτή εμφάνιση. Στο εσωτερικό η συναρμολόγηση των επιμέρους τμημάτων αναμένεται να κυμανθεί σε υψηλά επίπεδα -όπως άλλωστε μας έχει συνηθίσει η Ford- ενώ τα υλικά κατασκευής θα είναι αναβαθμισμένης ποιότητας. Ένα από τα πιο δυνατά "χαρτιά" του νέου Mondeo είναι οι προσφερόμενοι για τους επιβάτες χώροι. Οι έως τώρα πληροφορίες που έχουμε στη διάθεσή μας κάνουν λόγο για μεγαλύτερες εσωτερικές διαστάσεις με σκοπό τα πέντε ενήλικα άτομα που θα μεταφερθούν στην καμπίνα των επιβατών να μην αντιμετωπίσουν το παραμικρό χωροταξικό πρόβλημα. Ακόμα πολυάριθμοι χώροι θα υπάρχουν για την τοποθέτηση μικροαντικειμένων τόσο στο χώρο μπροστά από την κεντρική κονσόλα όσο και ανάμεσα στις θέσεις των πίσω επιβατών. Σε τεχνικό επίπεδο, το νέο Mondeo θα βασίζεται πιθανότατα σε μια αναβαθμισμένη εκδοχή της πλατφόρμας του Volvo S60 (και γι’ αυτό θα μπορεί να υπάρξει και έκδοση με σύστημα μόνιμης τετρακίνησης), ενώ η θέση οδήγησης αναμένεται να είναι ψηλότερα τοποθετημένη προσφέροντας πολύ καλή ορατότητα στον οδηγό.
Tα υπόλοιπα μελλοντικά μοντέλα της γκάμας
Εκτός από τη σεντάν και την 5θυρη έκδοση του νέου Mondeo, η Ford ετοιμάζει και 3 διαφορετικές εκδοχές του αυτοκινήτου. Οι δύο από αυτές, που θα παρουσιαστούν μάλιστα πρώτες (2006), αφορούν ένα στέισον βάγκον όχημα με μοντέρνα σχεδίαση στα πρότυπα του Opel Signum και ένα crossover όχημα (φωτό) ή αλλιώς όπως το ονομάζει η Ford, MAV (Multi Activity Vehicle). To τελευταίο αποτελεί ένα αυτοκίνητο που συνδυάζει στοιχεία από πολυμορφικά, εκτός δρόμου και στέισον βάγκον οχήματα και θα διαθέτει τετρακίνηση. Το εσωτερικό του οχήματος είναι έτσι διαμορφωμένο ώστε να μεταφέρει 6 ή 7 άτομα σε ισάριθμες θέσεις καθώς θα υπάρχει και τρίτη σειρά καθισμάτων η οποία θα αναδιπλώνεται αυξομειώνοντας τον αποθηκευτικό όγκο. Η τρίτη εκδοχή αφορά ένα καθαρόαιμο μεγάλο πολυχρηστικό 7 θέσεων που θα αποτελέσει ουσιαστικά τον αντικαταστάτη του Galaxy και είναι πολύ πιθανό να φέρει την ονομασία E-Max. Το όχημα θα έχει πιο μοντέρνα σχεδίαση από το υπάρχον Galaxy και θα έχει ασφαλώς ευέλικτη διαμόρφωση των καθισμάτων.