Δυναμισμό, αλλά και αίσθηση πολυτέλειας προσφέρει το Peugeot 407 coupe.
Το νέο 107 (ή αλλιώς ο… διάδοχος του 106) θα παρουσιαστεί από την Peugeot στο Σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης το Μάρτιο. Η Γαλλική εταιρεία είναι έτοιμη να κάνει δυναμική είσοδο στο νέο έτος και αυτό θα γίνει και με την coupe έκδοση του 407.
Peugeot 107
H Peugeot, σε συνεργασία με τη Citroen (το άλλο μέλος του Ομίλου PSA) αλλά και την Toyota, εξελίσσουν από κοινού ένα νέο super-mini αυτοκίνητο που στην περίπτωση της Peugeot θα αποτελέσει από το φθινόπωρο του 2005 τον αντικαταστάτη του 106. "Παρέα" στο νέο 107, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, θα κάνουν τα "αδέλφια" της Citroen και της Toyota με την ονομασία C1 και Aygo αντίστοιχα κάθε ένα από τα οποία θα διαθέτει τη δική του ξεχωριστή σχεδίαση. Σχεδιαστικά το 107 διακρίνεται για τα μεγάλα σε μέγεθος εμπρός φωτιστικά σώματα, όντας ένα… γνήσιο Peugeot, καθώς και για τον ευμεγέθη αεραγωγό στον προφυλακτήρα, σήμα κατατεθέν της νέας σχεδιαστικής φιλοσοφίας της Peugeot, όπως αυτή ορίζεται από το νέο 407.
Στο μπροστινό μέρος ξεχωρίζει, επίσης, το μεγάλο λογότυπο που φιλοξενείται στη βάση του καλύμματος για τον κινητήρα, ενώ η σπορτίφ αισθητική του εμπρός τμήματος του μελλοντικού μικρού μοντέλου της Peugeot τονίζεται από την έντονη κλίση του παρμπρίζ και τη σχεδίαση του μεγάλου προφυλακτήρα. Το πίσω μέρος του αυτοκινήτου είναι καλαίσθητο με κύρια χαρακτηριστικά τα κομψά φωτιστικά σώματα.
Στο εσωτερικό οι χώροι, σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, αναμένεται να επαρκούν για τη μεταφορά τεσσάρων ενήλικων επιβατών και ο εξοπλισμός τόσο της άνεσης όσο και της ασφάλειας εκτιμάται ότι θα είναι πλούσιος για τα δεδομένα της κατηγορίας.
Το ταμπλό θα ικανοποιεί τον οδηγό του, τόσο ποιοτικά όσο και σχεδιαστικά, ενώ τα υλικά που θα χρησιμοποιούνται για την κατασκευή του θα είναι καλής ποιότητας. Αναφορικά με την παθητική ασφάλεια, θεωρείται δεδομένο πως το 107 της Peugeot θα μπορεί να εξοπλιστεί με τουλάχιστον 4 αερόσακους. Αξίζει, επίσης, να σημειωθεί πως ακόμη δεν έχει γίνει γνωστό αν η εταιρεία θα προχωρήσει στην παραγωγή και μίας έκδοσης Rallye.
Στην γκάμα των κινητήρων οι μέχρι στιγμής πληροφορίες αναφέρουν την ύπαρξη ενός κινητήρα βενζίνης 1,0 λίτρου, που θα προέρχεται από το Yaris της Τoyota και πιθανότατα θα υπάρχει και επιλογή μεταξύ δύο πετρελαιοκινητήρων στα 1,4 λίτρα με αποδόσεις ισχύος 75 και 90 ίππων. Η τιμή του νέου αυτοκινήτου αναμένεται να είναι ελκυστική, καθώς το κόστος εξέλιξης και κατασκευής του, με τη συνεργασία των τριών εταιρειών, θα συρρικνωθεί αρκετά.
Στη Γενεύη η Peugeot θα παρουσιάσει και την coupe έκδοση του 407. Η συγκεκριμένη έκδοση, που φέρει την κωδική ονομασία D25, θα κάνει την εμφάνισή της στην Ευρώπη το καλοκαίρι του 2005. Ως βάση για το 407 Coupe θα χρησιμοποιηθεί η πλατφόρμα "3" του Ομίλου PSA που χρησιμοποιείται από την Citroen για το C5 και για το μελλοντικό C6. Κύρια χαρακτηριστικά της εξωτερικής σχεδίασης του coupe, όπως άλλωστε και όλων των εκδόσεων του 407, είναι ο έκδηλος δυναμισμός, καθώς και η αίσθηση πολυτέλειας που αποπνέουν οι καμπύλες γραμμές, που διατρέχουν κατά μήκος όλο το αμάξωμα.
Στο εμπρόσθιο τμήμα η μορφή των φωτιστικών σωμάτων ακολουθεί τη σχεδιαστική φιλοσοφία της εταιρείας, ενώ χαρακτηριστική είναι η μεγάλη εισαγωγή αέρα, που πλέον τοποθετείται στο κάτω μέρος του -μεγάλων διαστάσεων- προφυλακτήρα. Δύο έντονα νεύρα παρατηρούνται στις άκρες του καπό τα οποία καταλήγουν στη βάση των εμπρός κολονών του παρμπρίζ.
Κύριο χαρακτηριστικό, επίσης, του μπροστινού μέρους και σημαντικότερη διαφορά με τη sedan έκδοση, είναι η ύπαρξη εξαγωγών αέρα στις δύο κάτω πλαϊνές άκρες του προφυλακτήρα, μπροστά από τις ρόδες. Η σχεδίαση του οπίσθιου τμήματος του Peugeot 407 Coupe είναι χαρακτηριστική για μοντέλο της κατηγορίας του, με την έντονη κλίση των πίσω κολονών να συμβάλει στη δημιουργία ενός αρκετά πιο δυναμικού προφίλ σε σχέση με αυτό της sedan έκδοσης.
Η γκάμα των βενζινοκίνητων μηχανικών συνόλων του μοντέλου θα κορυφώνεται με τον V6 τρίλιτρο κινητήρα με ισχύ 210 ίππων. Η μετάδοση της κίνησης θα γίνεται μέσω ενός αυτόματου σειριακού κιβωτίου 6 σχέσεων.