ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  14/12/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 14/12/2004
Πρώτη επαφή
Ford Fiesta ST
FaST…Fiesta
To Fiesta ST θα έρθει στη χώρα μας το Μάρτιο του 2005
Mε δίλιτρο κινητήρα 150 ίππων και STήσιμο προερχόμενο από το αγωνιSTικό τμήμα της εταιρείας, καθίSTαται σαφές ότι το FieSTa έρχεται για να προσφέρει απλόχερα οδηγική απόλαυση.
Στο εσωτερικό υπάρχουν διαφορές σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις του Fiesta. Συγκεκριμένα, τα στοιχεία που το διαφοροποιούν είναι τα σπορτίφ καθίσματα, τα αλουμινένια πεντάλ και οι επενδύσεις των καθισμάτων και των θυρών, καθώς και τα λογότυπα ST στο τιμόνι και στα καθίσματα. Θετικό είναι το γεγονός ότι πλέον υπάρχει foot-rest αντίθετα με τις υπόλοιπες εκδόσεις του Fiesta. Αυτό που καταφέρνει το Fiesta είναι να μην αλλοιώνει τα πολύ καλά οδηγικά χαρακτηριστικά των υπόλοιπων εκδόσεών του παραμένοντας σταθερό και γρήγορο σε δρόμο με στροφές χωρίς ξεσπάσματα που θα είχαν αρνητικές επιπτώσεις στον εν λόγω τομέα. Επίσης, παρά τη σκληρότερη ρύθμιση της ανάρτησης, η προοδευτικότητα των αντιδράσεων σε τίποτα δεν θυμίζει ανάλογες σπορτίφ προτάσεις που είναι μάλλον απότομες στο όριο, δίδοντας στον οδηγό αυτό που είναι και το ζητούμενο: Να μάθει πώς θα κινείται στο όριο χωρίς αίσθημα φόβου. To Fiesta ST θα έρθει στη χώρα μας το Μάρτιο του 2005 ενώ ο εξοπλισμός του θα περιλαμβάνει ζεύγη μετωπικών και πλευρικών αερόσακων, ESP, κλιματισμό και αρκετές ηλεκτρικές ευκολίες. Η τιμή του αναμένεται να είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική.

Κινητήρας
To Fiesta στην κορυφαία έκδοση ST εφοδιάζεται με τον δίλιτρο κινητήρα της σειράς Duratec της Ford, ο οποίος για την περίσταση αποδίδει 150 ίππους έναντι των 145 του Mondeo. Όπως είναι λογικό, ο κινητήρας αυτός δέχθηκε κάποιες τροποποιήσεις ούτως ώστε να χωρέσει στον σημαντικά μικρότερο χώρο του Fiesta με αποτέλεσμα να είναι ιδιαίτερα στριμωγμένος μέσα σε αυτόν. Η λειτουργία του χωρίς να εκπλήσσει είναι καλή παρουσιάζοντας θετική απόκριση στις μεσαίες στροφές και θετικό τράβηγμα στις υψηλές. Το 5τάχυτο κιβώτιο έχει πιο κλειστή κλιμάκωση και προσφέρει καλή αίσθηση στις γρήγορες αλλαγές συμβάλλοντας και εκείνο με τη σειρά του στη διαμόρφωση του σπορτίφ χαρακτήρα του Fiesta.

 
 Ford Fiesta ST
Οδική συμπεριφορά
Εσωτερικό - Χώροι