Η σχεδίαση του νέου Matiz έχει περισσότερο επιθετικό ύφος.
Η δεύτερη γενιά του Matiz εμφανίζει πιο "επιθετική" αισθητική, ενώ παράλληλα είναι βελτιωμένη σε αρκετά σημεία όπως στους κινητήρες, το πλαίσιο και τις αναρτήσεις.
Η Chevrolet μετά το λανσάρισμα της πιο σπορτίφ 3θυρης έκδοσης του Aveo αναμένεται να προσελκύσει ακόμα περισσότερο το νεανικό κοινό με τη δεύτερη γενιά του Matiz. Η πρώτη γενιά, η οποία παρουσιάστηκε το 1998, αναβαθμίστηκε το 2000 και απέκτησε κινητήρα 1,0 λτ. το 2002, ήταν ιδιαίτερα δημοφιλής αν υπολογίσουμε ότι στην Ευρώπη πωλήθηκαν 630.000 οχήματα, ενώ παγκοσμίως οι πωλήσεις έφτασαν τα 1,3 εκατομμύρια αυτοκίνητα. Παράλληλα και στην ελληνική αγορά το Matiz αποτέλεσε ένα ιδιαίτερα σημαντικό μοντέλο, καθώς το 2004 ταξινομήθηκαν 2.801 μοντέλα, τα οποία αντιπροσώπευαν το 42,07% των πωλήσεων της φίρμας με μερίδιο στην κατηγορία 12,87%.Το νέο Matiz έχει όλα τα εχέγγυα για να συνεχίσει την επιτυχημένη πορεία του παλαιότερου μοντέλου, καθώς παρουσιάζεται βελτιωμένο σε αρκετούς τομείς, ενώ αισθητικά η πιο επιθετική του εικόνα αναμένεται να προσελκύσει πιο πολλούς άντρες (το 66% του προγενέστερου οδηγούνται από γυναίκες). Οι έντονες καμπύλες επιφάνειες που χαρακτήριζαν το πρώτης γενιάς Matiz έχουν πλέον "αναμειχθεί" με διαδοχικά νεύρα στο εμπρός και πλαϊνό τμήμα του αμαξώματος, ενώ χαρακτηριστικό του γνώρισμα αποτελούν και τα εμπρός ιδιόμορφα φωτιστικά σώματα. Το μήκος και πλάτος του αμαξώματος δεν άλλαξαν, ενώ το ύψος και το μεταξόνιο αυξήθηκαν κατά 15 και 5 χιλ. αντίστοιχα. Πολλές κυρτές επιφάνειες και ένας γενικός "αέρας" αλλαγής υπάρχει και στο εσωτερικό, το οποίο είναι πιο πρακτικό και άνετο. Βελτιώσεις υπάρχουν στους κινητήρες, το πλαίσιο και την πίσω ανάρτηση τα οποία έχουν λειτουργήσει θετικά στην οικονομία καυσίμου, στην ακαμψία και την οδική συμπεριφορά αντίστοιχα.Το νέο Matiz, το οποίο θα λανσαριστεί στην Ελλάδα τέλη του επόμενου μήνα, θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις εξοπλισμού, τις S και SE. Από τη βασική θα περιλαμβάνονται ABS, αερόσακος οδηγού, υδραυλικό τιμόνι και air condition, ενώ όσο αφορά τις τιμές δεν έχουν ακόμα καθοριστεί, αλλά αναμένεται να είναι ανταγωνιστικές όπως συμβαίνει με όλα τα μοντέλα της Chevrolet.
Κινητήρες
Oι κινητήρες των 0,8 λτ. (φωτό) και του 1,0 λτ. εμφανίζουν χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου σύμφωνα με την Chevrolet.
Δύο μηχανικά σύνολα περιλαμβάνονται στην γκάμα του νέου Matiz, αυτά των 0,8 λτ. και του 1,0 λτ., ονομαστικής απόδοσης 52 και 66 ίππων αντίστοιχα (από 51 και 63 ίππους του προγενέστερου). Οι βελτιώσεις που έχουν κάνει οι μηχανικοί της φίρμας σε συνδυασμό με το πιο ελαφρύ αμάξωμα και τον χαμηλότερο αεροδυναμικό συντελεστή έχουν ως αποτέλεσμα τη μείωση της κατανάλωσης κατά 0,9 λτ. και 0,8 λτ. σε μεικτή διαδρομή 100 χλμ. στους κινητήρες των 796 κ.εκ. και 995 κ.εκ. αντίστοιχα. Η μικρότερη κινητήρια μονάδα με τους 3 κυλίνδρους χαρακτηρίζεται για την ευστροφία της αλλά οι ρυθμοί επιτάχυνσης είναι μέτριοι, ενώ σε σχέση με το προγενέστερο Matiz, το νέο είναι πιο αργό στα 0-100 δλ. κατά 1,2 δλ. (18,2 δλ. έναντι 17,6 δλ.). Με πιο πολλή άνεση κινείται το μοντέλο με το μοτέρ του 1,0 λτ., το οποίο όμως και αυτό με τη σειρά του είναι πιο αργό στα 100 χλμ./ώρα από στάση κατά 1,2 δλ. (14,1 δλ. έναντι 12,9 δλ.) σύμφωνα πάντα με τα στοιχεία της εταιρείας. Βελτιωμένος σε αίσθηση μας φάνηκε και ο επιλογέας των ταχυτήτων με πιο θετικό "κούμπωμα", ενώ οι διαδρομές του είναι σχετικά μεγάλες αν και είναι πιο κοντές σε σχέση με το πρώτης γενιάς Matiz.