ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Scoop

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  14/6/2005
Ημερομηνία δημοσίευσης: 14/6/2005
Scoop
Νέο Peugeot 608
Μεγαλύτερες προσδοκίες
Tο 608 αναμένεται να παρουσιαστεί το 2007 και να πωλείται από το 2008.
Τον αντικαταστάτη του 607 φέρεται να σχεδιάζει η Peugeot παρά το γεγονός ότι το όχημα έχει τουλάχιστον δύο χρόνια πορείας ακόμη. Οι προσδοκίες είναι μεγάλες από τον διάδοχο και ο προγραμματισμός ξεκίνησε ήδη.
Το πίσω μέρος αναλαμβάνει σε ένα ακόμη Peugeot να προσθέσει την απαραίτητη κομψότητα και να δημιουργήσει μια πολύ ελκυστική αντίθεση σε σχέση με το "άγριο" look του εμπρός μέρους.
Στην κλάση των μεγάλων και πολυτελών οχημάτων η μάχη είναι ιδιαίτερα σκληρή παρά το γεγονός ότι εκπρόσωποι αυτής της κατηγορίας δεν απευθύνονται σε κοινό με εύρος όπως αυτό των μεσαίων, των μικρομεσαίων κ.λπ. οχημάτων. Ένα άλλο γνώρισμα αυτής της κλάσης είναι ότι τις υψηλότερες θέσεις των πωλήσεων σε πανευρωπαϊκό επίπεδο καταλαμβάνουν πιο συχνά προϊόντα από Γερμανούς κατασκευαστές.
Στόχος
Στοχεύοντας όχι απαραίτητα σε μια πλήρη ανατροπή αυτής της κατάστασης αλλά σίγουρα σε μια ανατάραξη των ισορροπιών η Peugeot έχει ξεκινήσει ήδη την εξέλιξη του διαδόχου του 607. Η πιθανότερη ονομασία για το νέο μοντέλο είναι 608 ενώ είναι προφανής η δέσμευση της Peugeot να λανσάρει ένα όχημα ακόμη πιο επιθετικό σχεδιαστικά απ' ό,τι το υπάρχον, το οποίο δεν εμφανίζει πάντως "έλλειμμα" σε αυτό τον τομέα.
Σχεδίαση
H εγνωσμένη αποφασιστικότητα της Peugeot σε θέματα σχεδίασης εκφράζεται στο 608 από τη διαφαινόμενη πρόθεση της φίρμας να "χτίσει" τη νέα ναυαρχίδα της δανειζόμενη στοιχεία από το πρωτότυπο 907. Όπως φαίνεται και στις πρώτες κατασκοπευτικές φωτογραφίες που δημοσιεύουμε το εμπρός μέρος θα φέρει πολύ αιχμηρά φωτιστικά σώματα, τραβηγμένα προς τα πίσω ενώ το κύριο γνώρισμα στο αμάξωμα είναι οι βαθιές αυλακώσεις οι οποίες είναι ορατές στο εμπρός καπό και "αγκαλιάζουν" και το χώρο με το μεγάλο σήμα της εταιρείας. Φυσικά δίνει το παρών και ένας μεγάλος και "άγριος" αεραγωγός όπως σε όλα τα πρόσφατα Peugeot. Αξίζει πάντως να σημειωθεί ότι σύμφωνα με πηγές από τη Γαλλία ακόμη δεν έχει εγκριθεί ακριβώς το τελικό ύφος του οχήματος. Κοιτώντας το όχημα από το πλάι είναι άμεσα ορατή μια καμπυλότητα τόσο στη γραμμή της οροφής όσο και στις υπόλοιπες όπως στη βάση των παραθύρων κ.λπ., γεγονός που αναμένεται να προσδώσει (εάν περάσει στην παραγωγή) ένα σχεδόν τοξοειδές σχήμα στο αμάξωμα. Στο πίσω μέρος το όχημα είναι ιδιαίτερα κομψό και συμβάλλει στη δημιουργία μιας ισορροπημένης εμφάνισης με έναν τρόπο όπως αυτός που γνωρίσαμε στο 407 (πολύ επιθετικό εμπρός και πολύ κομψό πίσω τμήμα). Τα φωτιστικά σώματα είναι στενόμακρα με ενιαίο κόκκινο κάλυμμα ενώ αρκετά ξεχωριστός οπτικά είναι και ο τρίτος όγκος του αμαξώματος.
Τεχνικά
Από πλευράς διαστάσεων το 608 εκτιμάται ότι θα είναι μεγαλύτερο από το 607 ενώ το δάπεδό του θα προέρχεται από τη μεσαία-μεγάλη πλατφόρμα του ομίλου PSA την οποία χρησιμοποιούν και οχήματα της Citroen. Από πλευράς κινητήρων δεν έχουν ακόμη γίνει γνωστά πολλά στοιχεία, όμως η Peugeot φέρεται διατεθειμένη να στραφεί προς μεγαλύτερου κυβισμού και μάλιστα πολυκύλινδρα μηχανικά σύνολα. Εκτιμάται λοιπόν ότι η γκάμα των βενζινοκινητήρων θα εφοδιαστεί με σύστημα άμεσου ψεκασμού και θα καλύπτει ένα εύρος από 180 έως 235 ίππους ενώ από 160 έως και 220 ίππους αναμένεται να παρέχει η παλέτα των ντιζελοκινητήρων. Διεθνείς κύκλοι δεν αποκλείουν ακόμη την επέκταση της συνεργασίας με τη Ford ή με κάποιον άλλο κατασκευαστή για προμήθεια και ενός νέου V8 κινητήρα για την κορυφή της γκάμας. Θεωρείται μάλιστα ότι η απουσία ενός τέτοιου μηχανικού συνόλου από το 607 ή και από άλλα γαλλικά μεγάλα οχήματα έχει αποτελέσει μειονέκτημα γι' αυτά και πλεονέκτημα για τους Γερμανούς ανταγωνιστές τους. Σε κάθε περίπτωση το 608, το οποίο θα φέρει επίσης πολύ προηγμένα τεχνολογικά συστήματα άνεσης και ασφαλείας, αναμένεται να παρουσιαστεί το 2007 και να πωλείται από το 2008.