Oι ιθύνοντες της Fulda όταν αποφάσισαν να προχωρήσουν στην εξέλιξη και κατασκευή του Carat Exelero είχαν στο νού τους ένα ελαστικό που θα κάλυπτε τις ανάγκες των απαιτητικών οδηγών για υψηλές επιδόσεις. Χρησιμοποιώντας τη σχεδίαση "DualShift" -πρόκειται για χάραξη πέλματος μονής κατεύθυνσης, με έξι λωρίδες και πέντε βαθιές αυλακώσεις- μεγιστοποιήθηκε η απομάκρυνση του νερού ελαχιστοποιώντας το φαινόμενο της υδρολίσθησης, καταφέρνοντας να διατηρήσει παράλληλα εξαιρετικά χαρακτηριστικά πρόσφυσης και ευστάθειας. Στην προσπάθεια για μείωση του θορύβου οι σχεδιαστές του Carat Exelero τοποθέτησαν διαφορετικά στοιχεία πέλματος στους ώμους του ελαστικού. Μέσω αυτής της τεχνικής επιτυγχάνεται αποφυγή συντονισμού του ήχου μειώνοντας αισθητά το θόρυβο κύλισης. Λόγω της χρήσης του σε αυτοκίνητα σπορ και μεγάλου κυβισμού ήταν απολύτως απαραίτητο να δοθεί έμφαση στην ευστάθεια αλλά και την ελαχιστοποίηση παραμορφώσεων του σκελετού σε φρενάρισμα πανικού ή σε στροφές με μεγάλη πίεση. Το νέο ελαστικό της FULDA θα παραχθεί σε 33 διαστάσεις για ζάντες από 15 έως 23 ίντσες. Σχεδόν όλες αυτές οι διαστάσεις θα είναι εφοδιασμένες με δαχτυλίδι προστασίας των ζαντών.
Στα άκρα με το πρωτότυπο Exelero
Στην εντυπωσιακή παρουσίαση του ελαστικού έλαβε μέρος και ένα ακόμα πιο εντυπωσιακό πρωτότυπο που φέρει το ίδιο όνομα. Το Exelero αποτελεί προϊόν συνεργασίας της Fulda με την Maybach και στηρίζεται σε πρωτότυπο σχέδιο της Maybach που είχε γίνει πριν το 2ο Παγκόσμιο Πόλεμο, τα σχέδια του οποίου είχαν χαθεί. Με κινητήρα V12 Biturbo, 700 ίππους και πάνω από 350 χλμ./ώρα τελικής ταχύτητας, το Exelero εντυπωσίασε τόσο στην στατική παρουσίαση όσο και στην πίστα όπου κάποιοι τυχεροί συνοδήγησαν (ο ήχος του κινητήρα ακόμα αντηχεί στα αυτιά μας) με τον πολυνίκη οδηγό αγώνων Κλάους Λούντβιχ. Και το θηριώδες πρωτότυπο χρησιμοποιούσε το ελαστικό Carat Exelero στη μέγιστη διάστασή του.
Η χρήση του Carat Exelero σε αυτοκίνητα σπορ και μεγάλου κυβισμού ώθησε στην ισχυροποίηση του σκελετού για λιγότερη παραμόρφωση σε ακραίες αντιδράσεις ενώ τα διαφορετικά στοιχεία στους ώμους του πέλματος μειώνουν το θόρυβο κύλισης.