ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  19/7/2005
Ημερομηνία δημοσίευσης: 19/7/2005
Πρώτη επαφή
Νέο Peugeot 307
Πρόσθετος δυναμισμός
Το ανανεωμένο 307 αναμένεται στην ελληνική αγορά στα τέλη του 2005.
Η ήδη επιτυχημένη πρόταση της Peugeot στη μικρομεσαία κατηγορία, το 307, δέχθηκε τις απαραίτητες αισθητικές παρεμβάσεις προάγοντας ακόμη περισσότερο το αίσθημα του δυναμισμού και της πολυτέλειας.
Η ραγδαία αύξηση του αριθμού των ανταγωνιστών (49 ανταγωνιστικά μοντέλα έναντι μόλις 29 το 2001) αλλά και η τετραετής πορεία του στην αγορά οδήγησαν τους ιθύνοντες της Γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας στην αισθητική κυρίως ανανέωση του μοντέλου. Με βάση πάντα τη νέα αρχιτεκτονική της Peugeot, το εμπρόσθιο μέρος επανασχεδιάστηκε, με τη μάσκα να καταργείται και το μεγαλύτερο τμήμα του προφυλακτήρα να ενσωματώνει την ευμεγέθη εισαγωγή του αέρα. Τα αμυγδαλωτά φωτιστικά σώματα εκτείνονται ακόμη περισσότερο προς τα επάνω, ενώ και τα οπίσθια φανάρια έχουν διαφοροποιηθεί ως προς το εσωτερικό τους. Στο εσωτερικό του νέου 307 οι διαφοροποιήσεις είναι μικρότερες, ενώ μηχανολογικά δεν έχουν σημειωθεί αλλαγές. Η γκάμα των κινητήρων έχει παραμείνει ίδια (1,4, 1,6 και 2,0 λίτρα με 90, 110 και 140 ίππους αντίστοιχα) με την προσθήκη όμως του ισχυρού 2λιτρου κινητήρα των 180 ονομαστικών ίππων και στις 3θυρες και 5θυρες εκδόσεις (ήταν διαθέσιμος μέχρι τώρα στην έκδοση 307 CC). Τέλος το συνολικό μήκος έχει αυξηθεί κατά 8 χιλιοστά λόγω του μεγαλύτερου εμπρόσθιου προβόλου.

Εξωτερικές αλλαγές
Τα αμυγδαλωτά εμπρόσθια φωτιστικά σώματα εκτείνονται ακόμη περισσότερο προς τα πίσω.Τα τρία ξεχωριστά φωτιζόμενα τμήματα διαφοροποιούν τα πίσω φωτιστικά σώματα.Ο μεγάλος αεραγωγός σε σχήμα χαμόγελου διαθέτει χρωμιωμένες γρίλιες και επιχρωμιωμένους προβολείς ομίχλης.
Εσωτερικές αλλαγές
Νέο σύστημα κλιματισμού διπλής ζώνης Νέο στερεοφωνικό σύστημα και σύστημα ανοιχτής ακρόασης BluetoothΠίνακας οργάνων με νέα γραμματοσειρά
Οδηγώντας :
Στον δρόμο το ανανεωμένο 307 παραμένει ουδέτερο και σταθερό, ενώ και η ποιότητα κύλισης κυμαίνεται σε υψηλά επίπεδα. Η ηλεκτροϋδραυλική υποβοήθηση της κρεμαγιέρας μεταβάλλει την αίσθηση του τιμονιού ανάλογα με τις συνθήκες και παρέχει σωστή πληροφόρηση στον οδηγό.

Περισσότερη ασφάλεια
• Νέα εισελκόμενη κολόνα τιμονιού και ενεργό υποπόδιο για τον οδηγό.
• Αερόσακοι οδηγού-συνοδηγού με ελεγχόμενες οπές εκτόνωσης για ενισχυμένη απόδοση.
• ¶μεσο σύστημα ανίχνευσης χαμηλής πίεσης ελαστικών.
• Νέα προσκέφαλα των εμπρός καθισμάτων.
• Ηχητική και οπτική ειδοποίηση ζωνών ασφαλείας.