Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  10/1/2006
Ημερομηνία δημοσίευσης: 10/1/2006
Test mtx
smart forfour Brabus 1,5
smart forfast
Το forfour Brabus προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις.
Το γρηγορότερο forfour είναι turbo, έχει 177 ίππους και είναι σαφέστατα προσανατολισμένο προς τη σπορτίφ οδηγική συμπεριφορά.
To πιο σπορτίφ forfour προέκυψε από τη συνεργασία της Mitsubishi και της smart, σε όλη τη σειρά Colt και forfour, και, όπως το CZT, έτσι και το Brabus αντίστοιχα αποτελεί το γρηγορότερο forfour.Το smart είναι πιο προσεγμένο ποιοτικά, άρα και βαρύτερο, ενώ, αυτός είναι και ο λόγος που, απέκτησε 27 ίππους παραπάνω από το πρώτο, γεγονός που το κατέστησε και ελαφρώς γρηγορότερο. Φυσικά, είναι πεντάθυρο και ακριβότερο (23.900 ευρώ).
Δια χειρός Βrabus
Η Brabus, εκτός από το body kit, που προσφέρει ούτως ή άλλως και στην απλή 1,5 λίτρων έκδοση του forfour, με τους 109 ίππους, έβαλε το χεράκι της στον κινητήρα, αλλά και στην ανάρτηση. Σκοπός της, τα 177 άλογα να βγαίνουν στο δρόμο, όσο το δυνατόν καλύτερα από το προσθιοκίνητο forfour.
Oδηγικά
Αυτό, στην πράξη, επιτεύχθηκε οριακά, αφού, παρά το 62% του συνολικού του βάρους στον εμπρός άξονα, η ελκτική πρόσφυση είναι μέτρια. Σε στροφές, το ESP, που δεν απενεργοποιείται, σώζει την κατάσταση, αφού επιτρέπει στον οδηγό να κινηθεί γρήγορα, εξαλείφοντας την υποστροφή, που, σε αντίθετη περίπτωση, θα ήταν ιδιαίτερα έντονη. Το σύστημα διεύθυνσης είναι γρήγορο (2,5 στροφές από άκρη σε άκρη) και τα φρένα ισχυρά (100-0 χλμ./ώρα σε 38 μ.), συμβαδίζοντας με το σπορτίφ προσανατολισμό και ως προς την αίσθηση.
ΣΥΝ & ΠΛΗΝ
(+): Οδική συμπεριφορά, αίσθηση τιμονιού, εμφάνιση, επιδόσεις
(-): Ελκτική πρόσφυση, άνεση ανάρτησης, τιμή, κατανάλωση
Κινητήρας
Το forfour Brabus εφοδιάζεται με το γνωστό μας, από το Mitsubishi Colt, CZT κινητήρα των 1,5 λίτρων, με αυξημένη απόδοση όμως στους 177 ίππους (έναντι 150 του Colt). Η Brabus ανέβασε την πίεση του turbo και έκανε και τις απαραίτητες ρυθμίσεις στον εγκέφαλο, προς όφελος της αξιοπιστίας. H λειτουργία του καθορίζεται από την καλή απόδοση στις χαμηλές στροφές και το ξέσπασμα ισχύος στις μεσαίες, προσφέροντας πολύ καλές επιδόσεις. Όλα αυτά βέβαια επιφέρουν και υψηλή κατανάλωση (11,8 λτ./100 χλμ.).
Εσωτερικό

Το σπορ τιμόνι, τα δερμάτινα καθίσματα, ο σπορτίφ επιλογέας, τα αλουμινένια πεντάλ και τα όργανα στην κεντρική κονσόλα, με το μαύρο φόντο, είναι τα στοιχεία, που διαφοροποιούν αυτό το forfour από τα υπόλοιπα. Από και κει ύστερα, η ποιότητα κατασκευής και το φινίρισμα είναι ιδιαίτερα προσεγμένα, ενώ το μόνο, που μας ενόχλησε, είναι τα στενά ημιμπάκετ καθίσματα.