¶νετο και ιδανικό για ταξίδι είναι το νέο ανοικτό Volvo C70.
"Χρειάζεται οπωσδήποτε μία γενιά ενός μοντέλου, προκειμένου να καθιερωθείς στην κατηγορία των πολυτελών ανοικτών αυτοκινήτων", όπως λέει ο πρόεδρος της Volvo, Φρέντρικ Αρπ. Η εταιρεία λανσάρει στην Ελλάδα τη δεύτερη γενιά του C70 και στοχεύει πλέον με άνεση στην καταξίωση.
Η πίσω όψη είναι γνώριμη, αλλά και ιδιαίτερα μυώδης.
Τα αυτοκίνητα της Volvo έχουν ένα δικό τους τρόπο να προκαλούν γοητεία. Πόσο μάλλον μοντέλα όπως το C70, με τη σκληρή αναδιπλούμενη οροφή. Δύο (C70) σε ένα Η πρώτη γενιά του C70 διέθετε κουπέ, αλλά και κάμπριο έκδοση με μαλακή αναδιπλούμενη. Η δεύτερη ανήκει στη λέσχη των κουπέ-κάμπριο και για την ακρίβεια σχεδιάστηκε πρώτα ως κουπέ και κατόπιν "εξερευνήθηκε" το πώς θα έδειχνε και ανοικτό. Η εμφάνιση δείχνει σαφώς, ότι αισθητικά ανήκει στην οικογένεια του S40, από το οποίο δανείζεται πολλά στοιχεία, ωστόσο είναι σημαντικά μεγαλύτερο και από το σεντάν μεσαίο και συγκρίσιμο με το προγενέστερο C70. Όλα τα λεφτά η εμφάνιση Πριν εξεταστεί οποιαδήποτε άλλη πτυχή του, το νέο ανοικτό Volvo κερδίζει τις εντυπώσεις με την εμφάνισή του. Ιδιαιτέρως κομψό στο σύνολό του, αλλά και με διακριτικές δόσεις δυναμισμού, το C70 είναι απολαυστικό να το κοιτάς. Πέρα από το γνωστό σχεδιαστικό νεύρο που διατρέχει κατά μήκος όλο το αμάξωμα, είναι η κλίση της οροφής και της πίσω κολόνας τα νέα στοιχεία που "παγιδεύουν" το βλέμμα. Επίσης, ο πίσω όγκος συχνά δείχνει λίγο ογκώδης και δυσανάλογα μεγάλος σε οχήματα του είδους, αλλά όχι στο C70. Καλά τα λεφτά για την αγορά Στα 40.950 ευρώ ορίστηκε η τιμή της βασικής έκδοσης για το νέο C70 των 2,4 λίτρων και 140 ίππων. Το κόστος αυτό θεωρείται πολύ ανταγωνιστικό για την κλάση των ανοικτών και πολυτελών μεσαίων, μια κλάση όπου το αναδιπλούμενο μεταλλικό top του C70 αποτελεί μια καινοτομία και εύλογα βασικό προσόν.
“Θεαματική” η αναδίπλωση της οροφής
Η οροφή αποτελείται από τρία τμήματα και η αναδίπλωσή της γίνεται μέσω ηλεκτρονικά ελεγχόμενης ηλεκτροϋδραυλικής διαδικασίας. Ο χρόνος αναδίπλωσης κυμαίνεται γύρω στα 30 δλ., ενώ το πέρασμα από το κουπέ στο κάμπριο C70 είναι εντυπωσιακό, επειδή τμήματα της οροφής είναι μεγάλα, αλλά και γιατί, όταν δημιουργείται το γνωστό "σάντουιτς", το εμπρός μέρος της οροφής μπαίνει στη μέση και το πίσω (αυτό με το πίσω παρμπρίζ) μπαίνει από πάνω.
Στο εμπρός μέρος, η σχέση με το S40 είναι περισσότερο εμφανής.
Με κλειστή την οροφή, ίσως κάποιοι εξωτερικοί παρατηρητές να μην καταλάβουν, ότι πρόκειται για κουπέ-κάμπριο, αλλά απλώς για ένα κουπέ.
Η κλίση της πίσω κολόνας χαρίζει ένα σπορτίφ "αέρα" και ζωντανεύει το όλο σχήμα, καθιστώντας το C70 ίσως το πιο ενδιαφέρον Volvo από άποψη εμφάνισης.