Διαβάστηκε από 110733αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:9/10/2007
Επανερχόμαστε ύστερα από σχεδόν 4 μήνες στη μεγάλη έρευνα αξιοπιστίας Auto Check με νέα στοιχεία, τα οποία διαμορφώνουν την αξιοπιστία των αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς!
Η δημοσιοποίηση της έρευνας αξιοπιστίας Auto Check των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στη χώρα μας, στις αρχές του περασμένου Ιουνίου, από το Auto Τρίτη, τάραξε τα νερά της αγοράς, αφού το περιοδικό μας ήταν το μόνο που τόλμησε να ερευνήσει το ζήτημα της αξιοπιστίας των αυτοκινήτων.
Αρωγοί μας σε αυτήν την προσπάθεια ήταν οι χιλιάδες επισκέπτες της ιστοσελίδας μας www.autotriti.gr. Σε εσάς, τους καταναλωτές απευθυνθήκαμε για να μας αναφέρετε τις βλάβες των αυτοκίνητων σας και η ανταπόκρισή σας, ήδη από τους πρώτους μήνες της έρευνάς μας, ήταν εντυπωσιακή! Σχεδόν 10.000 αναφορές διαμόρφωσαν τα αποτελέσματα της πρώτης μας έρευνας!
Εμείς όμως δε σταματήσαμε εκεί, αφού συνεχίσαμε (και συνεχίζουμε) να ζητάμε την τόσο σημαντική βοήθειά σας, προκειμένου να φωτίσουμε το θολό τοπίο στο θέμα αξιοπιστία.
Σήμερα λοιπόν σας παρουσιάζουμε τα νέα στοιχεία της έρευνας του Auto Check, μιας έρευνας η οποία φυσικά δε σταματά εδώ, αφού μπορείτε συνεχώς να την παρακολουθείτε μέσα από το διαδικτυακό μας τόπο και να βλέπετε την πορεία των εταιρειών και των μοντέλων στο πέρασμα του χρόνου.
Νέα στοιχεία, νέα δεδομένα, νέα αποτελέσματα!
Φθάνοντας στα σημερινά στοιχεία της έρευνά μας, ύστερα από 4 μήνες από την πρώτη μας έρευνα και τα πρώτα μας αποτελέσματα, θα πρέπει αρχικά να σημειώσουμε, ότι οι αναφορές βλαβών έχουν πλέον ξεπεράσει το νούμερο των 20.000. Τα νέα, λοιπόν, αποτελέσματα που μπορείτε να δείτε στους πίνακες που ακολουθούν, είναι για μια ακόμη φορά άκρως ενδιαφέροντα και κατατοπιστικά γι αυτόν που θέλει να αγοράσει αυτοκίνητο, αφού η αξιοπιστία είναι ένας από τους κυριότερους παράγοντες που πρέπει να λαμβάνονται υπ' όψιν, πριν την αγορά ενός αυτοκινήτου. Εδώ θα πρέπει να σημειώσουμε, ότι σε σχέση με την προηγούμενή μας έρευνα, υπάρχουν ανακατατάξεις στη θέση των εταιρειών ή των μοντέλων σύμφωνα με το δείκτη αξιοπιστίας τους, οι οποίες οφείλονται στις χιλιάδες νέες δηλώσεις βλαβών, που είχαμε το διάστημα μεταξύ της προηγούμενης έρευνας και της τωρινής, οι οποίες άλλαξαν σε πολλές περιπτώσεις τα δεδομένα.
Αξιολόγηση βλαβών - Δείκτης αξιοπιστίας
Τα στοιχεία των αναφορών βλαβών έχουν στοιχειοθετήσει έναν βαθμό αξιοπιστίας για κάθε μοντέλο (δείκτης αξιοπιστίας). Ο βαθμός αυτός αφορά μοντέλα της τελευταίας 5ετίας και έχει προκύψει λαμβάνοντας υπ'όψιν το συνολικό αριθμό βλαβών που έχουν δηλωθεί αλλά και τον αριθμό των κυκλοφορούντων αυτοκινήτων. Σημειώστε επίσης, ότι κάθε βλάβη έχει αντιμετωπιστεί ανάλογα με τη βαρύτητά της (όπως έχει αξιολογηθεί από τους ιδιοκτήτες).
Μπορείτε να συμμετάσχετε και εσείς για να στείλετε το μήνυμά σας!
Το Auto Check, η μεγάλη έρευνα αξιοπιστίας των αυτοκινήτων της χώρας μας, διενεργείται από το πληρέστερο και δημοφιλέστερο vortal αυτοκινήτου στην Ελλάδα, το www.autotriti.gr.
Σε αυτήν μπορείτε να πάρετε σήμερα μέρος ακόμη και εσείς και να αναφέρεται τα τυχόν προβλήματα του αυτοκινήτου σας, διαμορφώνοντας την αξιοπιστία των αυτοκινήτων της αγοράς της χώρας μας. Με ποιόν τρόπο όμως θα συμμετάσχετε; Αρχικά, θα πρέπει να μπείτε στην ειδική ενότητα του www.autotriti.gr (βλ. διπλανή φωτό) και να αναφέρετε τα στοιχεία σας, καθώς και αυτά του αυτοκινήτου σας (μάρκα, μοντέλο, χωρητικότητα κινητήρα, χρονολογία πρώτης έκδοσης άδειας).
Στη συνέχεια, στους 6 κύριους τομείς (Κινητήρας, Μετάδοση, Σύστημα διεύθυνσης - τροχοί και ανάρτηση, Σύστημα φρένων, Ηλεκτρικό κύκλωμα - συστήματα ασφαλείας και όργανα, Αμάξωμα), θα πρέπει να επιλέξετε την ακριβή βλάβη του οχήματός σας, αναφέροντας τη σημαντικότητά της, το πώς ακριβώς αυτή συνέβη και τα χιλιόμετρα του αυτοκινήτου όταν αυτή έλαβε χώρα. Σημειώστε, ότι ως βλάβες δεν θεωρούνται οι προκαθορισμένες συντηρήσεις του αυτοκινήτου, τα αναλώσιμα (μπουζί, λάδια κ.λπ.) και οι λογικές φθορές και αντικαταστάσεις, όπως για παράδειγμα αλλαγή ελαστικών στα 60.000 χλμ. ή αλλαγή μπαταρίας στα 4 χρόνια κ.λπ.
Στις σελίδες που ακολουθούν μπορείτε να δείτε την αξιοπιστία που παρουσιάζουν οι εταιρείες, αλλά και τα μοντέλα των 4 κύριων κατηγοριών αυτοκινήτου (μικρά, μικρομεσαία, οικογενειακά, 4x4). Κάθε κατηγορία περιλαμβάνει ένα κύριο γράφημα, που δείχνει το συνολικό δείκτη βλαβών, καθώς και 4 πίνακες, οι οποίοι δείχνουν το δείκτη βλαβών των εταιρειών ή των μοντέλων σε κάθε ξεχωριστό τομέα (l Κινητήρας - Σύστημα Μετάδοσης,
• Σύστημα Διεύθυνσης - Τροχοί - Ανάρτηση - Σύστημα Φρένων, • Ηλεκτρικό Κύκλωμα - Συστήματα Ασφαλείας - Όργανα, • Αμάξωμα). Υπάρχει, επίσης, χρωματικός διαχωρισμός σε κάθε γράφημα ή πίνακα όπου:
Α) Με κόκκινο χρώμα σημειώνονται οι εταιρείες ή τα μοντέλα, με αποτέλεσμα χειρότερο από το μέσο όρο.
Β) Με κίτρινο χρώμα σημειώνονται οι εταιρείες ή τα μοντέλα, με επίδοση κοντά στο μέσο όρο.
Γ) Με πράσινο χρώμα σημειώνονται οι εταιρείες ή τα μοντέλα, με αποτέλεσμα καλύτερο από το μέσο όρο.
Σημειώνουμε ότι η κατάταξη των μοντέλων έχει γίνει με βάση το μέσο όρο βλαβών όλων των μοντέλων, ανεξαρτήτως κατηγορίας και όχι μόνο το μέσο όρο της κατηγορίας, στην οποία αυτά ανήκουν. Μπορείτε να συμμετάσχετε και εσείς για να στείλετε το μήνυμά σας!