Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  18/3/2008
Πρώτη επαφή
Νέα Alfa Romeo Mi.To
Forza Piccolo!
Διαβάστηκε από 781 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:18/3/2008
Το ξεχωριστό design θα χαρακτηρίσει και τη μικρότερη Alfa
Με το περίεργο όνομα "Mi.To" θα λανσαριστεί το καλοκαίρι και στη χώρα μας η πρώτη μικρή Alfa Romeo. Σήμερα, πρώτοι απ' όλους, σας αποκαλύπτουμε το -εντυπωσιακό!- ποιόν της πολυαναμενόμενης Ιταλίδας!
Το μικρότερο μοντέλο της Alfa το περιμέναμε εδώ και καιρό. Από τα πρώτα σχέδια που διέρρευσαν σχεδόν πριν από ένα χρόνο γι αυτό, μέχρι την έντονη φημολογία, ότι επιτέλους θα έκανε το ντεμπούτο του στη φετινή Γενεύη (κάτι που τελικά δε συνέβη!), η 3θυρη μικρή Alfa Romeo (μήκους 4,06 μ.) έχει δημιουργήσει ένα μεγάλο "θόρυβο" γύρω της. Λίγες ώρες όμως πριν το περιοδικό οδηγηθεί στο τυπογραφείο, η Alfa Romeo έδωσε -επιτέλους!- στη δημοσιότητα τις πρώτες φωτογραφίες και τα πρώτα στοιχεία για το αυτοκίνητο, που μας αποκαλύπτουν και την τελική του ονομασία. Ειδικά για το όνομα, η Alfa Romeo είχε διενεργήσει ακόμη και ψηφοφορία μέσω του Internet για την τελική της απόφαση, η οποία τελικά όμως είναι εντελώς διαφορετική, αλλά συνάμα και πολύ ιδιαίτερη. Έτσι λοιπόν, παρ' ότι στην ψηφοφορία επικράτησε το όνομα "Furiosa", οι Ιταλοί επέλεξαν το περίεργο όνομα "Mi.To" για το νέο τους μοντέλο. Η λέξη αυτή προέρχεται από τις ιταλικές πόλεις Milano και Torino, δύο πολύ σημαντικές πόλεις για την Alfa Romeo, αφού στην πρώτη η Mi.To οφείλει το design της και στη δεύτερη την ύπαρξή της (εκεί θα κατασκευάζεται).
Σχεδίαση που κερδίζει τις εντυπώσεις
Η εξωτερική σχεδίαση της Mi.To ακολουθεί τις ξεχωριστές επιταγές μιας αισθαντικής εταιρείας με παράδοση στην κατασκευή ιδιαίτερων οχημάτων, όπως η Alfa Romeo. Ενσωματώνοντας μάλιστα στοιχεία από την εντυπωσιακή 8C Competizione, όπως είναι οι αεραγωγοί του εμπρός προφυλακτήρα, το σχήμα των εμπρός φωτιστικών και τα πλαϊνά τζάμια δίχως πλαίσιο, το αυτοκίνητο κερδίζει σε δυναμισμό. Εντύπωση προκαλούν και η τριγωνική εμπρόσθια γρίλια, που κατεβαίνει μέχρι το κάτω μέρος του προφυλακτήρα, το μυώδες καπό και τα έντονα "φουσκώματα" στα φτερά των τροχών. Συνολικά, πρόκειται για ένα πολύ ελκυστικό αυτοκίνητο, που αναμένεται να κερδίσει εντυπώσεις και βλέμματα. Όσον αφορά στο εσωτερικό, δεν υπάρχουν ακόμη φωτογραφίες, σύμφωνα όμως με λίγα στοιχεία που δίνει η εταιρεία, εκεί πρέπει να περιμένουμε γνήσιο ιταλικό στιλ, με σπορ πινελιές και πολύ καλή ποιότητα κατασκευής.
Μόνο με turbo οι κινητήρες
Για να τονίσει το σπορ χαρακτήρα της Mi.To, η Alfa Romeo αποφάσισε να εφοδιάσει το αυτοκίνητο μόνο με υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες diesel ή βενζίνης. Στα στοιχεία που έδωσε η ιταλική εταιρεία στη δημοσιότητα, αναφέρει τέσσερα μοτέρ με turbo, από 90 έως και 155 ίππους, χωρίς να δίνει περισσότερες λεπτομέρειες. Το μόνο σίγουρο είναι, ότι από πλευράς βενζίνης θα υπάρχει ο 1,4 Turbo των Fiat Grande Punto και Bravo, σίγουρα με 150 ίππους και με -κατά πάσα πιθανότητα- 120. Επίσης, αργότερα, θ' ακολουθήσουν και ακόμη ισχυρότερες εκδόσεις βενζίνης. Όσον αφορά στα υπόλοιπα τεχνικά στοιχεία, η Mi.To θα βασίζεται στην πλατφόρμα του Fiat Grande Punto, όμως η Alfa Romeo με επεμβάσεις σε αναρτήσεις, κιβώτιο, φρένα και σύστημα διεύθυνσης, θα προσδώσει στο αυτοκίνητο έναν πιο σπορ χαρακτήρα, όπως άλλωστε αρμόζει σε μια Alfa. Μάλιστα, η εταιρεία ανακοίνωσε, ότι ο πελάτης θα μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τρία οδηγικά πακέτα, στο Dynamic για σπορ οδήγηση, στο Normal και στο All-Weather, που θα εγγυάται απόλυτη ασφάλεια σε όλες τις οδηγικές συνθήκες. Γεγονός είναι τέλος, ότι η Mi.To θα λάβει στάνταρ σύστημα ελέγχου της ευστάθειας (VDC), ενώ παράλληλα στόχος της Alfa Romeo είναι τα 5 αστέρια στον Euro NCAP.
Με μήκος 4,06 μέτρων, η Mi.To τοποθετείται απευθείας στη μικρή κατηγορία, στο ιδιαίτερο όμως κομμάτι της, που αυτή τη στιγμή ορίζει το Mini. Σημειώστε επίσης, ότι δε θα υπάρξει 5θυρη Mi.To.

Το ξεχωριστό design θα χαρακτηρίσει και τη μικρότερη Alfa, καθιστώντας την αυτομάτως "αντικείμενο πόθου". Για πολλούς ή για λίγους, δε γνωρίζουμε ακόμη, αφού τα πάντα θα εξαρτηθούν από τις τιμές.