Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  17/2/2009
TEST
Fiat 500 1,4 100 hp
Ζωντανός θρύλος
Διαβάστηκε από 18085 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:17/2/2009
H Fiat προσφέρει μια μεγάλη ποικιλία σε χρωματισμούς, διακοσμητικές ταινίες κ.ά., έτσι ώστε ο αγοραστής του 500 να το φτιάξει όπως του αρέσει περισσότερο.
Το δημοφιλές και θρυλικό Fiat 500 παίρνει ξανά "σάρκα και οστά" με το νέο ομώνυμο μοντέλο, το οποίο συγκεντρώνει ιδιαίτερο ενδιαφέρον με τη ρετρό του σχεδίαση, ενώ ακολουθεί τις σύγχρονες επιταγές της εποχής σε τομείς ασφάλειας, τεχνολογίας και ποιότητας.
Στις 4 Ιουλίου του 1957 η Fiat λανσάρισε το "500αράκι", το οποίο έμελλε να μείνει στην ιστορία ως ένα από τα πιο αγαπητά αυτοκίνητα με το δικό του φανατικό κοινό. Οι λιλιπούτειες διαστάσεις του (μήκος 2,97 μ., πλάτος και ύψος 1,32 μ. αντίστοιχα και μεταξόνιο 1,84 μ.) και το ξεχωριστό καμπύλο αμάξωμά του αποτελούσαν τα βασικά του γνωρίσματα, τα οποία "πέρασαν" και στο νέο Fiat 500, σύμφωνα πάντα με τα τωρινά δεδομένα. Έτσι μεγάλωσε αλλά παραμένει "μίνι", ενώ βέβαια από μηχανικής πλευράς δεν υπάρχει καμία απολύτως ομοιότητα.
Από 11.500 ευρώ με 3 κινητήρες.
Το 500αράκι προσφέρεται συνολικά με 2 μηχανικά σύνολα βενζίνης, αυτά των 1,2 και 1,4 λτ., απόδοσης 69 και 100 ονομαστικών ίππων αντίστοιχα και με το ντίζελ των 1,3 λτ., ισχύος 75 ίππων. Η βασική έκδοση 1,2 Pop κοστίζει 11.500 ευρώ και περιλαμβάνει στον εξοπλισμό 7 αερόσακους, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, air condition και ηχοσύστημα. Κατά 2.000 ευρώ ακριβότερες είναι οι ίδιες εκδόσεις με τις κινητήριες μονάδες των 1,3 και 1,4 λτ., ωστόσο όλα τα 1.400άρια περιλαμβάνουν στάνταρ ESP και το διακόπτη Sport, ο οποίος επεμβαίνει σε ανάρτηση, γκάζι και τιμόνι.
Συν & Πλην
(+): Σχεδίαση αμαξώματος και εσωτερικού, ποιότητα κατασκευής, οδική συμπεριφορά, επιδόσεις, παθητική ασφάλεια
(-): Θόρυβος κινητήρα, άνεση ανάρτησης, χώροι για επιβάτες και αποσκευές

Με έντονη προσωπικότητα εξωτερικά
H Fiat προσφέρει μια μεγάλη ποικιλία σε χρωματισμούς, διακοσμητικές ταινίες κ.ά., έτσι ώστε ο αγοραστής του 500 να το φτιάξει όπως του αρέσει περισσότερο.
Οι σχεδιαστικοί δεσμοί με το παλαιότερο Fiat 500 είναι άμεσα ορατοί στο νέο μοντέλο, το οποίο δείχνει ως μια φυσική του μετεξέλιξη. Κυρίαρχο γνώρισμά του δεν είναι άλλο από τις πολλές και έντονες καμπύλες, σε συνδυασμό με τα "φουσκώματα" στο αμάξωμα και τα στρογγυλά εμπρός φωτιστικά σώματα. Επιπλέον, ο αγοραστής του μίνι ιταλικού αυτοκινήτου μπορεί να φτιάξει το 500αράκι που του αρέσει περισσότερο, έχοντας τη δυνατότητα να επιλέξει ανάμεσα σε πάρα πολλούς διαφορετικούς συνδυασμούς σε χρώματα του αμαξώματος και του εσωτερικού, ζάντες, διακοσμητικές ταινίες, bar code, οροφή τύπου σκακιέρας κ.ά.

 
 Fiat 500 1,4 100 hp
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο
Κινητήρας
5άστερο στα crash tests