Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  3/6/2009
TEST
Νέο VW Golf GTI
Make my day…
Διαβάστηκε από 38881 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:3/6/2009
210 άλογα & πολύ καλές επιδόσεις για νέο Golf GTI
Είτε πηγαίνετε στη δουλειά, είτε θέλετε να εκτονωθείτε σε δρόμο με στροφές το σαββατοκύριακο, το νέο Golf GTI θα προσαρμοστεί στις ανάγκες σας με την ίδια ευκολία. Όποια στιγμή του ζητηθεί, αφήνει το… business κουστούμι του στην άκρη και βάζει… αγωνιστική φόρμα και κράνος, αναδεικνύοντας τη μακρόχρονη τεχνογνωσία της VW στην εξέλιξη GTI μοντέλων.
"To νέο Golf GTI γεφυρώνει το κενό μεταξύ των σοβαρών business αυτοκινήτων που χρησιμοποιεί κάποιος στην καθημερινότητά του και αυτών που το σαββατοκύριακο είναι άκρως ανταγωνιστικά σε μία πίστα όπως αυτή του Nurburgring". Με αυτά τα λόγια περιγράφει το νέο Golf GTI ο Χανς Γιόακιμ Στακ, πολυνίκης πρώην οδηγός αγώνων και ηγετικό μέλος της ομάδας που εξέλιξε το νέο μοντέλο της VW.
Με σπορ σχεδιαστικές πινελιές
Οι σχεδιαστές της VW βασίστηκαν, όπως είναι λογικό, στο αμάξωμα της 6ης γενιάς του Golf, για να δημιουργήσουν ένα άκρως ελκυστικό και εκλεπτυσμένα δυναμικό σύνολο. Στο μπροστινό του άκρο τα βασικά συστατικά που διαφοροποιούν το GTI από τις απλές εκδόσεις του μικρομεσαίου VW εντοπίζονται κατά κύριο λόγο στη νέα κυψελωτή μάσκα με τις δύο έντονες κόκκινες γρίλιες και το λογότυπο GTI, στα ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα με το μαύρο κάτοπτρο και στο νέο προφυλακτήρα με τις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα. Σε ανάλογο κλίμα κινούνται και οι αλλαγές στο πίσω άκρο του GTI, το οποίο φιλοξενεί ένα αεροδιαχύτη αλλά και δύο χρωμιωμένες απολήξεις της εξάτμισης στις άκρες. Κοιτώντας το μοντέλο της VW από το πλάι, το βλέμμα πέφτει αμέσως στις γνώριμες GTI 5μπρατσες ζάντες αλουμινίου, ενώ οι πιο παρατηρητικοί θα προσέξουν και τα δύο μαύρα μικρά πλαϊνά μαρσπιέ.
Κινητήρας - 210 άλογα, πολύ καλές επιδόσεις
Το νέο GTI εφοδιάζεται με 2λιτρο υπερτροφοδοτούμενο TSI κινητήρα, ο οποίος δεν είναι εξέλιξη αυτού στο προηγούμενο GTI, αλλά αποτελεί ένα καινούργιο μέλος της γενιάς κινητήρων "EA888" της VW, οι τεχνικές καταβολές του οποίου εντοπίζονται στην επετειακή έκδοση Golf V GTI Εdition 30. Διαθέτει ενισχυμένα πιστόνια και ελατήρια πιστονιών, νέα τρόμπα λαδιού, νέο αισθητήρα ροής εισαγωγής αέρα και διαφορετική τρόμπα βενζίνης υψηλής πίεσης. Αξιοσημείωτα χαμηλή είναι η μέση κατανάλωση βενζίνης που ανακοινώνει η VW, με την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (6,9 δλ.) και τις ρεπρίζ να είναι άκρως ανταγωνιστικές.
Ευχαριστούμε την εταιρεία Wurth Hellas S.A., που μας παραχώρησε τις εγκαταστάσεις της για μέρος της φωτογράφησης.
Tech - Spec
Το νέο Golf GTI διαθέτει, εκτός από τις αλλαγές στον κινητήρα, και σημαντικές τεχνολογικές βελτιώσεις σε σχέση με την προηγούμενη γενιά του. Πιο συγκεκριμένα, εφοδιάζεται με:
Α. Ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό (XDS). Πρόκειται για ηλεκτρονικό "βοήθημα", το οποίο συνεργάζεται με το ESP και έχει ως στόχο να μειώνει τις τάσεις υποστροφής. Στην πράξη, όταν το αυτοκίνητο στρίβει γρήγορα, φροντίζει ώστε να πηγαίνει αρκετή ροπή στον τροχό με την καλύτερη πρόσφυση, κατά κύριο λόγο, δηλαδή, στον εξωτερικό τροχό. Επίσης, φρενάρει και τον εσωτερικό, αποτρέποντας το σπινιάρισμά του.
Β. Ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση (DCC).Η ανάρτηση του νέου GTI είναι κατά 22 χλστ. (εμπρός) και 15 χλστ. (πίσω) χαμηλωμένη σε σχέση με τις απλές εκδόσεις του μικρομεσαίου μοντέλου. Επίσης, συνοδεύεται και από το σύστημα ηλεκτρονικής ρύθμισης DCC, με βάση το οποίο ο οδηγός ενεργοποιεί το πρόγραμμα "Sport", "Comfort", ή "Normal", ανάλογα με τον τρόπο με τον οποίο θέλει να κινηθεί. Επιπλέον το σύστημα επεμβαίνει συνεχώς και στην υποβοήθηση του τιμονιού, ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες.

 
 Νέο VW Golf GTI
Eσωτερικό
Στο δρόμο
Τεχνικά Χαρακτηριστικά - Τιμή - Εξοπλισμός - Βαθμολογία