Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  22/9/2009
Πρώτη επαφή
Alfa Romeo MiΤo 1,4 135 HP Multiair και MiΤo 1,4 170 HP Multiair
Με άλλον αέρα!
Διαβάστηκε από 4041 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:22/9/2009
Σπορτίφ και ευχάριστη οδηγικά είναι η Mito με τους νέους κινητήρες.
Με δύο νέους κινητήρες 1,4 λίτρων τεχνολογίας Multiair εξοπλίζεται η MiΤo, απόδοσης 135 και 170 ίππων αντίστοιχα, οι οποίοι προσφέρουν καλή οικονομία καύσιμου και συμβάλουν στην οδηγική ευχαρίστηση, κάνοντάς την ακόμα πιο σπορτίφ.
Με σκοπό την περαιτέρω ικανοποίηση του "ανήσυχου" και απαιτητικού αγοραστικού κοινού, η Alfa Romeo εξόπλισε με δύο νέους υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες τη MiΤo, η οποία μπορεί να συνδυάσει τις επιδόσεις με τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Τα δύο νέα αυτά μηχανικά σύνολα προδιαγραφών Euro5 διαθέτουν μία νέα τεχνολογία με την ονομασία "Multiair", η οποία προσφέρει αυξημένη ισχύ αλλά και ροπή, ενώ ταυτόχρονα συμβάλει στη δυναμικότερη απόκριση του κινητήρα στις εντολές του οδηγού.
Η τεχνολογία Multiair με ηλεκτροϋδραυλική μεταβλητή ενεργοποίηση των βαλβίδων εισαγωγής προσφέρει χαμηλή κατανάλωση και εκπομπές CO2 με υψηλή απόδοση.
Τεχνολογία Multiair
Η Fiat Powertrain Technologies (FPT) εξέλιξε μία τεχνολογία ηλεκτροϋδραυλικής μεταβλητής ενεργοποίησης των βαλβίδων εισαγωγής με την ονομασία "Multiair". Οι βαλβίδες εισαγωγής λειτουργούν με τη βοήθεια εμβόλων, τα οποία κινούνται από μηχανικά έκκεντρα και είναι συνδεδεμένα με τις βαλβίδες μέσω υδραυλικών θαλάμων, οι οποίοι ελέγχονται από σωληνοειδείς βαλβίδες. Έτσι, όταν αυτές είναι κλειστές, το λάδι που υπάρχει στο εσωτερικό των υδραυλικών θαλάμων συμπεριφέρεται ως στερεό, με αποτέλεσμα οι βαλβίδες να ακολουθούν ακριβώς τη λειτουργία των έκκεντρων των εκκεντροφόρων. Όταν όμως αλλάξουν οι συνθήκες οδήγησης, ανοίγουν οι σωληνοειδείς βαλβίδες, με αποτέλεσμα η λειτουργία των βαλβίδων να μην ακολουθεί αυτή των εκκεντροφόρων, κλείνοντας σε διαφορετικό χρόνο. Έτσι, όταν απαιτεί ο οδηγός τη μέγιστη ισχύ του κινητήρα, τότε οι σωληνοειδείς βαλβίδες παραμένουν κλειστές, ώστε οι βαλβίδες εισαγωγής να έχουν πλήρες άνοιγμα, ακολουθώντας πιστά τη λειτουργία του εκκεντροφόρου. Αν ο οδηγός επιθυμεί ροπή από τον κινητήρα, τότε ανοίγουν οι σωληνοειδείς βαλβίδες, έχοντας ως αποτέλεσμα το πρόωρο κλείσιμο των βαλβίδων εισαγωγής. Αυτό εξαλείφει την ανάστροφη ροή του αέρα μέσα στην πολλαπλή εισαγωγής και μεγιστοποιεί τη μάζα του αέρος στο χώρο καύσης, αυξάνοντας τη συμπίεση.
Με σύστημα Start&Stop
Και τα δύο νέα μηχανικά σύνολα με τεχνολογία Multiair διαθέτουν σύστημα Start&Stop, το οποίο συμβάλει στη χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου αλλά και στις μειωμένες εκπομπές ρύπων. Έτσι, ο οδηγός, όταν σταματήσει π.χ. σε κόκκινο σηματοδότη και επιλέξει "νεκρά" στο κιβώτιο αφήνοντας το συμπλέκτη, ο κινητήρας απενεργοποιείται μέχρι τη στιγμή που θα ξαναπατήσει το αριστερό πεντάλ, για να επιλέξει 1η ταχύτητα. Ακόμα ένα σύστημα για οικονομία καυσίμου είναι το Gear Shift Indicator (GSI), το οποίο, μέσω ενός βέλους που εμφανίζει στην κεντρική οθόνη πληροφοριών του πίνακα οργάνων, καθοδηγεί τον οδηγό για το πότε πρέπει να ανεβάσει ή να κατεβάσει ταχύτητα στο κιβώτιο, ώστε να επιτύχει χαμηλότερη κατανάλωση.

 
 Alfa Romeo MiΤo 1,4 135 HP Multiair και MiΤo 1,4 170 HP Multiair
MiΤo 1,4 135 HP Multiair
MiTo 1,4 170 HP Multiair «Quadrifoglio Verde»
Τεχνικά χαρακτηριστικά