Τα diesel SUV της αγοράς |
Και όμως, υπάρχουν! |
Διαβάστηκε από 20591 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:9/4/2010
|
|
|
Οι πετρελαιοκίνητες επιλογές στα οχήματα ελεύθερου χρόνου είναι πολυάριθμες και παρά τις…
απειλές που δέχεται στη χώρα μας αυτό το είδος αυτοκινητικής ζωής, εξακολουθεί να υφίσταται
ως μια πρώτης τάξης επιλογή. Αρκεί να μένει κανείς έξω από την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη…
|
|
|
Σε ένα ποσοστό που ξεπερνάει το 70%, οι Ευρωπαίοι αγοραστές οικογενειακών αυτοκινήτων προτιμούν τις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις. Το ποσοστό αυτό ξεπερνάει το 80%, όταν η επιλογή έχει να κάνει με SUV οχήματα. Μάλιστα, για τα τελευταία σε κάποιες αγορές δεν προσφέρεται καν βενζινοκίνητη έκδοση, αφού έχει ελάχιστα εμπορικό ενδιαφέρον. Στη… "σοφή" γωνιά της Ευρώπης, στην Ελλάδα, τα πράγματα είναι εντελώς αντίστροφα. Το ελληνικό κράτος, εξακολουθεί να θεωρεί πως το πετρέλαιο επιβαρύνει την ατμόσφαιρα, απαγορεύει την αγορά και την κυκλοφορία οχημάτων πετρελαίου σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, ήτοι σε ένα κομμάτι του πληθυσμού που ξεπερνάει το 55%…
Μοντέρνοι καιροί
Οι καιροί έχουν αλλάξει και η εξέλιξη των πετρελαιοκινητήρων δε συνάδει με τις θεωρίες για επιβάρυνση του περιβάλλοντος. Εφοδιασμένοι πλέον στο σύνολό τους με τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας, εξελιγμένα φίλτρα συγκράτησης μικροσωματιδίων και αποτελεσματικούς καταλύτες, τα diesel δείχνουν να έχουν το "πάνω χέρι". Μάλιστα, τελευταία έχει αρχίσει να εφαρμόζεται η adblue τεχνολογία, όπου υγρή ουρία ψεκάζεται στα καυτά καυσαέρια, λόγω ζέστης μετατρέπεται σε αμμωνία και αυτή με τη σειρά της διασπά τα τοξικά διοξείδια του αζώτου (NOx) σε αβλαβές άζωτο και οξυγόνο.
Ελλάς, το μεγαλείο σου!
Η αλήθεια της ελληνικής πραγματικότητας κρύβεται μάλλον στο ότι τα ελληνικά διυλιστήρια αδυνατούν να προσφέρουν υψηλής ποιότητας diesel, που είναι απαραίτητο για τη σωστή λειτουργία των σύγχρονων πετρελαιοκινητήρων. Πρέπει να γίνουν επενδύσεις και κανείς δε φαίνεται να έχει τη σχετική διάθεση, αφού η βενζίνη φέρνει και περισσότερους φόρους στο κράτος… Είναι πραγματικά κρίμα να στερούμαστε την ευκαιρία να οδηγούμε ένα αυτοκίνητο diesel, πόσο μάλλον δε ένα SUV! Η ροπή και η οικονομία καυσίμου που εξασφαλίζουν οι σύγχρονοι πετρελαιοκινητήρες απέναντι σε βενζινοβόρους θηριώδεις κινητήρες, ταιριάζουν γάντι σε SUV οχήματα. Κάποτε στην Ελλάδα πετρελαιοκίνητα μοντέλα δεν εισάγονταν καν… Σήμερα τα πράγματα έχουν αλλάξει και στην γκάμα των μοντέλων υπάρχουν και τέτοιες εκδόσεις. Παρουσιάζουμε, λοιπόν, όλα τα οχήματα SUV με κινητήρα πετρελαίου που προσφέρονται στη χώρα μας προκειμένου να επιλέξετε (εάν ζείτε εκτός Αθήνας και Θεσσαλονίκης), αυτό που σας ταιριάζει.
|
|
+ Diesel πλεονεκτήματα
• Οικονομία καυσίμου (-35 έως -40%)
• Ροπή (+50%)
• Εκπομπές C02 (-25%)
• Μειωμένη τιμή καυσίμου(πάνω από 20 λεπτά / λίτρο)
• Μειωμένες ανάγκες συντήρησης
- Diesel μειονεκτήματα
• Μικρότερη ισχύς
• Εύρος λειτουργίας κινητήρα
• Αυξημένο κόστος κτήσης
• Πιο τραχειά λειτουργία
|
|
|
|
|
|
Audi A4 Allroad |
Μοτέρ: V6 3,0 TDI
Iσχύς (PS/σ.α.λ.): 240/4.400
Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 500/1.500 - 3.000
0-100 χλμ./ώρα: 6,6 ″ (S-Tronic)
Καταν. (λτ./100 χλμ.): 7,2
Γρ. CO2/χλμ.: 189
Τιμή (ευρώ): 80.500
|
Audi Q5 |
Βασισμένο στο πάτωμα και στη μόνιμη τετρακίνηση του Α4 με κεντρικό διαφορικό, το πρώτο μεσαίο premium SUV της Audi έχει καταφέρει ήδη να σπάσει ταμεία. Με σχεδιαστικά στοιχεία από το Q7, κερδίζει τις εντυπώσεις χάρη στο ευρύχωρο και κορυφαίο ποιοτικά εσωτερικό, στην αξιόλογη οδική συμπεριφορά και στην ικανή τετρακίνησή του σε όλες τις συνθήκες. Στα πλεονεκτήματα του Q5 είναι και οι υπερσύγχρονοι κινητήρες diesel που διαθέτει. Στην Ελλάδα είναι διαθέσιμο στην έκδοση 2,0 TDI και στην 3,0 TDI.
Μοτέρ: 2,0 TDI • V6 3,0 TDI
Iσχύς (PS/σ.α.λ.): 170/4.200 • 240/4.400
Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 350/1.750 • 500/1.500
0-100 χλμ./ώρα: 9,5″ • 6,5″
Καταν. (λτ./100 χλμ.): 6,7 •
7,5
Γρ.CO2/χλμ: 175 • 199
Τιμή (ευρώ): 53.500 • 73.400
|
Audi Q7 |
Μοτέρ: V6 3,0 TDI • V8 4,2 TDI • V12 6,0 TDI
Iσχύς (PS/σ.α.λ.): 240/4.400 • 340/4.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 550/2.000 • 760/1.750 • 1.000/1.750
0-100 χλμ./ώρα: 8,5 • 6,4 • 5,5
Καταν. (λτ./100 χλμ.): 9,1 • 9,9 • 11,3
Γρ.CO2/χλμ.: 239 • 262 • 298
Τιμή (ευρώ): 83.400 • 104.000 • 204.350
|
BMW X1 |
Η σχεδιαστική ταυτότητα της X1 είναι αναμφισβήτητα BMW και είναι αναγνωρίσιμη από μακριά. Το νέο crossover της βαυαρικής φίρμας φτάνει τα 4.454 χλστ. σε μήκος, ενώ το ύψος από το έδαφος είναι τα 194 χλστ. Στο εσωτερικό οι μοντέρνες γραμμές συνοδεύονται από υψηλή ποιότητα κατασκευής και αίσθηση πολυτέλειας. Οι χώροι είναι αρκετά καλοί με τον χώρο αποσκευών να φτάνει τα 420 λίτρα. Στο δρόμο η X1 ξεχωρίζει για τα δυναμικά οδικά της χαρακτηριστικά, με πολύ καλό κράτημα, εξαιρετικό τιμόνι και δυναμικά φρένα. Από πλευράς μηχανικών συνόλων εντύπωση κάνει το γεγονός της σημασία που έχει δοθεί στη χρήση πετρελαιοκινητήρων. Αρχικά ήταν διαθέσιμος μόνο ένας βενζινοκινητήρας και τρεις πετρελαιοκινητήρες.
Μοτέρ: 18d • 20d • 23d
Iσχύς (PS/σ.α.λ.): 143/4.000 • 177/4.000 • 204/4.400
Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 320/1.750 • 350/1.750 • 400/2.000
0-100 χλμ./ώρα:10,1″ • 8,4″ • 7,3″
Καταν. (λτ./100 χλμ.): 5,7 • 5,8 • 6,3
Γρ.CO2/χλμ.: 150 •153 • 167
Τιμή (ευρώ): 38.900 • 42.750 • 48.750
|
BMW X5 |
Μοτέρ: 30d • 35d
Iσχύς (PS/σ.α.λ.): 235/4.000 • 286/4.400
Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 520/2.000 • 580/1.750
0-100 χλμ./ώρα: 8,1″ • 7″
Καταν. (λτ./100 χλμ.): 8,2 • 8,3
Γρ.CO2/χλμ.: 217 • 220
Τιμή (ευρώ): 82.350 • 91.900
|
BMW X6 |
Μοτέρ: 30d • 35d
Iσχύς (PS/σ.α.λ.): 235/4.000 • 284/4.400
Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 520/2.000 •580/1.750
0-100 χλμ./ώρα: 8″ • 6,9″
Καταν. (λτ./100 χλμ.): 8,2 • 8,3
Γρ.CO2/χλμ.: 217 • 220
Τιμή (ευρώ): 92.400 • 98.850
|
BMW X3 |
Η X3 άνοιξε το χορό των premium μεσαίων SUV το 2003 και για πολλά χρόνια "έπαιζε" μόνη της στην κατηγορία. Βασισμένη στη δυναμική εμφάνιση, στην πολυτέλεια, στο όχι και τόσο ευρύχωρο εσωτερικό, στα τονισμένα οδικά χαρακτηριστικά και στην αυτόματη τετρακίνηση xdrive, κατάφερε να κεντρίσει το ενδιαφέρον και οι πωλήσεις της εντυπωσιάζουν ακόμα και σήμερα, που είναι στη δύση της καριέρας της. Η BMW έχει μεγάλη παράδοση στους κινητήρες diesel και η X3 είναι ιδανικό μοντέλο για την εφαρμογή τους. Στην Ελλάδα προσφέρεται στις εκδόσεις 20d, 30d και 35d.
Μοτέρ: 20d • 30d • 35d
Iσχύς (PS/σ.α.λ.): 177/4.000 • 218/4.000 • 286/4.400
Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 350/1.750 • 500/1.750 • 580/1.750
0-100 χλμ./ώρα: 8,9″ • 7,4″ • 6,4″
Καταν. (λτ./100 χλμ.): 6,5 • 7,4 • 7,8
Γρ.CO2/χλμ.: 172 • 196 • 208
Τιμή (ευρώ): 48.550 • 59.400 • 66.900
|
Chevrolet Captiva |
Συνδυάζοντας ελκυστική σχεδίαση και καλές εκτός δρόμου ικανότητες, το Captiva είναι ένα σύγχρονο SUV. Στο προσεγμένο εσωτερικό του (μπορεί να είναι και 7θέσιο) προσφέρει άνετους χώρους για τους επιβάτες που θα ταξιδέψουν με άνεση και ασφάλεια. Η έκδοση diesel έρχεται να προσφέρει θεαματική οικονομία καυσίμου και εξαιρετική ροπή, που είναι απαραίτητη στις καθημερινές μετακινήσεις αλλά και εκτός δρόμου. Όπως και στα υπόλοιπα μοντέλα της Chevrolet, η λογική τιμή και η εξαιρετική σχέση αξίας-τιμής αποτελούν σημαντικά πλεονεκτήματα για την πετρελαιοκίνητη έκδοση του Captiva, που το κάνουν αρκετά ελκυστικό.
Μοτέρ: 2,0 VCDi
Iσχύς (PS/σ.α.λ.): 150/4.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 320/2.000
0-100 χλμ./ώρα: 10,6″ (7θ)
Καταν. (λτ./100 χλμ.): 7,4
Γρ.CO2/χλμ.: 197
Τιμή (ευρώ): 32.260
|
Fiat Sedici |
Μοτέρ: 2,0 MTJ
Iσχύς (PS/σ.α.λ.): 135/3.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 320/1.500
0-100 χλμ./ώρα: 11,2″
Καταν. (λτ./100 χλμ.): 5,4
Γρ.CO2/χλμ.: 142
Τιμή (ευρώ): 24.300
|
Ford Kuga |
Όταν παρουσιάστηκε το Kuga, ήταν διαθέσιμο αρχικά μόνο με κινητήρα πετρελαίου, γεγονός που καταδεικνύει και τη σημασία που δίνουν οι κατασκευαστές στους κινητήρες αυτούς και το πόσο καλά ταιριάζουν με οχήματα του είδους. Κατά τα άλλα, το σύγχρονο οπτικά και οδηγικά Kuga αποτελεί μια από τις καλύτερες προτάσεις της κατηγορίας, με έμφαση στα οδικά χαρακτηριστικά, στο μοντέρνο σχεδιασμό, στην ευρυχωρία και στην προσεγμένη κατασκευή. Χάρη στην αυτόματη τετρακίνηση με Haldex 4ης γενιάς και στα 188 χλστ. απόστασης από το έδαφος, τα καταφέρνει αρκετά καλά στις συνήθεις δυσκολίες που θα αντιμετωπίσει ο αγοραστής (λάσπη, χιόνι, κ.τ.λ).
Μοτέρ: 2,0 TDCi
Iσχύς (PS/σ.α.λ.): 136/4.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 320/2.000
0-100 χλμ./ώρα: 11,1″ *
Καταν. (λτ./100 χλμ.): 6,4
Γρ.CO2/χλμ.: 169
Τιμή (ευρώ): 33.655
* Μέτρηση Auto Τρίτη
|
Ηonda CR-V |
Μοτέρ: 2,2i-DTEC
Iσχύς (PS/σ.α.λ.): 150/4.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 350/2.000-2.750
0-100 χλμ./ώρα: 9,6″
Καταν. (λτ./100 χλμ.): 6,5
Γρ.CO2/χλμ.: 171
Τιμή (ευρώ): 39.680
|
Hyundai Tuscon |
Μοτέρ: 2,0 CRDi VGT
Iσχύς (PS/σ.α.λ.): 140/4.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 305/1.800-2.500
0-100 χλμ./ώρα: 12″
Καταν. (λτ./100 χλμ.): 7,1
Γρ.CO2/χλμ.: 187
Τιμή (ευρώ): 27.242
|
Jeep Cherokee |
Ένα καθαρόαιμο 4x4 σαν το Jeep Cherokee, βρίσκει στο πρόσωπο του κινητήρα diesel (καταγωγής Mercedes) έναν ιδανικό σύντροφο λόγω ροπής και οικονομίας καυσίμου, σε σχέση με τον 3,7 κινητήρα βενζίνης. Με κορυφαίες εκτός δρόμου ικανότητες, άνετη συμπεριφορά στην άσφαλτο και ανεβασμένο… image, το Cherokee είναι μια από τις επιλογές της κατηγορίας που ικανοποιούν τον αγοραστή που ξέρει τι θέλει. Τα σκληρά πλαστικά στο ευρύχωρο εσωτερικό αποτελούν ένα σημείο κριτικής, αλλά το Cherokee προβάλλει άλλα προτερήματα, όπως το δυναμικό σύστημα τετρακίνησης Super Select II.
Μοτέρ: 2,8 CRD
Iσχύς (PS/σ.α.λ.): 177/3.800
Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 410/2.000
0-100 χλμ./ώρα: 10,3″
Καταν. (λτ./100 χλμ.): 8,4
Γρ.CO2/χλμ.: 222
Τιμή (ευρώ): Δεν έγιναν γνωστές οι νέες τιμές
* Μέτρηση Auto Τρίτη
|
Jeep Commander |
Μοτέρ: V6 3,0 CRD
Iσχύς (PS/σ.α.λ.): 218/4.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 510/1.600
0-100 χλμ./ώρα: 9″
Καταν. (λτ./100 χλμ.): 10,8
Γρ.CO2/χλμ.: 284
Τιμή (ευρώ): Δεν έγιναν γνωστές οι νέες τιμές
|
Jeep Compass |
Μοτέρ: 2,0 CRD
Iσχύς (PS/σ.α.λ.): 140/4.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 310/1.750
0-100 χλμ./ώρα: 10,1″ *
Καταν. (λτ./100 χλμ.): 6,5
Γρ.CO2/χλμ: 177
Τιμή (ευρώ): 24.900
* Μέτρηση Auto Τρίτη
|
Jeep Grand Cherokee |
Iσχύς (PS/σ.α.λ.): 218/4.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 510/1.600
0-100 χλμ./ώρα: 9″
Καταν. (λτ./100 χλμ.): 10,3
Γρ.CO2/χλμ.: 272
Τιμή (ευρώ): Δεν έγιναν γνωστές οι νέες τιμές
|
Jeep Patriot |
Μοτέρ: 2,0 CRD
Iσχύς (PS/σ.α.λ.): 140/4.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 310/1.750
0-100 χλμ./ώρα: 11″
Καταν. (λτ./100 χλμ.): 6,7
Γρ.CO2/χλμ.: 180
Τιμή (ευρώ): Δεν έγιναν γνωστές οι νέες τιμές
|
Jeep Wrangler |
Μοτέρ: 2,8 CRD
Iσχύς (PS/σ.α.λ.): 177/3.800
Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 400/1.600
0-100 χλμ./ώρα: 11,7″
Καταν. (λτ./100 χλμ.): 8,4
Γρ.CO2/χλμ.: 223
Τιμή (ευρώ): Δεν έγιναν γνωστές οι νέες τιμές
|
Land Rover Defender 90 SW |
Μοτέρ: 2,4
Iσχύς (PS/σ.α.λ.): 122/3.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 360/2.000
0-100 χλμ./ώρα: -
Καταν. (λτ./100 χλμ.): 10
Γρ.CO2/χλμ.: 266
Τιμή (ευρώ): 48.500
|
Land Rover Discovery4 |
Μοτέρ: 3,0 TDV6
Iσχύς (PS/σ.α.λ.): 245/4.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 600/2.000
0-100 χλμ./ώρα: 9,6″
Καταν. (λτ./100 χλμ.): 9,3
Γρ.CO2/χλμ.: 244
Τιμή (ευρώ): 79.000
|
Land Rover Freelander2 |
Μοτέρ: 2,2 Td4
Iσχύς (PS/σ.α.λ.): 160/4.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 400/2.000
0-100 χλμ./ώρα: 11,7″
Καταν. (λτ./100 χλμ.): 6,7
Γρ.CO2/χλμ.: 179
Τιμή (ευρώ): 36.500
|
Mazda CX-7 |
Μοτέρ: 2,2 CRTD
Iσχύς (PS/σ.α.λ.): 173/3.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 400/2.000
0-100 χλμ./ώρα: 10,6″ *
Καταν. (λτ./100 χλμ.): 7,5
Γρ.CO2/χλμ.: 199
Tιμή (ευρώ): 39.470 χωρίς φόρο πολυτελείας / 41.660 με φόρο πολυτελείας
* Μέτρηση Auto Τρίτη
|
Mercedes G-Class |
Μοτέρ: 350 CDI
Iσχύς (PS/σ.α.λ.): 224/3.800
Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 540/1.600
0-100 χλμ./ώρα: 8,8″
Καταν. (λτ./100 χλμ.): 11
Γρ.CO2/χλμ.: 291
Tιμή (ευρώ): 116.213
|
Mercedes GLK |
Φαίνεται πως η Mercedes άφησε την BMW να αλωνίζει με την Χ3 στα χωράφια των premiun μεσαίων SUV για να μπορέσει να κτυπήσει με τον καλύτερο τρόπο. Αυτός δεν είναι άλλος από την GLK, που χαρακτηρίζεται από το τετραγωνισμένο σχήμα, την μόνιμη τετρακίνηση 4ΜΑΤΙC και από το ότι μοιράζεται το δάπεδο με την C-Class. Tόσο εντός, όσο και εκτός δρόμου, η GLK προσφέρει κορυφαία άνεση και φυσικά θέτει νέα στάνταρ σε τομείς όπως η ασφάλεια και η ευκολία χρήσης. Η καμπίνα είναι ευρύχωρη και πολυτελής, ενώ ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας εντυπωσιάζει τόσο με την ποσότητα, όσο και με την ποιότητά του. Υπάρχουν τρεις εκδόσεις της GLK με κινητήρα πετρελαίου, που ξεχωρίζουν για τα εξαιρετικά χαρακτηριστικά ροπής που διαθέτουν. Αξίζει να σημειωθεί πως όταν λανσαρίστηκε αρχικά το μοντέλο ήταν διαθέσιμο μόνο με μηχανικά σύνολα που χρησιμοποιούσαν για καύσιμο το πετρέλαιο και πως η βενζίνη ήρθε αρκετά αργότερα.
Στο δρόμο, η Μercedes GLK προσφέρει υπερασφαλή οδική συμπεριφορά με ουδέτερα χαρακτηριστικά και απόλυτα προβλέψιμες αντιδράσεις.
Μοτέρ: 220 CDI/250 CDI/350 CDI
Iσχύς (PS/σ.α.λ.): 170/3.200 • 204/4.200 • 224/3.800
Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 400/1.400 • 500/1.600-1.800 • 540/1.600
0-100 χλμ./ώρα: 8,5″ • 7,9″ • 7,5″
Καταν. (λτ./100 χλμ.): 6,0 • 6,7 •7,9
Γρ.CO2/χλμ.: 158 • 176 • 208
Tιμή (ευρώ): 57.287 • 59.776 • 67.505
|
Mercedes GL |
Μοτέρ: 350 CDI ΒΕ • 450 CDI
Iσχύς (PS/σ.α.λ.): 224/3.800 • 306/3.600
Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 510/1.600 • 700/2.000
0-100 χλμ./ώρα: 9,5″ • 7,2″
Καταν. (λτ./100 χλμ.): 9,7 •11,6
Γρ.CO2/χλμ.: 257 • 307
Tιμή (ευρώ): 112.360 • 137.668
|
Mercedes ML |
Μοτέρ: 300 CDI • 350 CDI • 450 CDI
Iσχύς (PS/σ.α.λ.): 190/4.000 • 224/3.800 • 306/3.600
Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 440/1.400 • 510/1.600 • 700/2.000
0-100 χλμ./ώρα: 9,8″ • 8,6″ • 6,5″
Καταν. (λτ./100 χλμ.): 9,4 • 8,9 • 10,6
Γρ.CO2/χλμ.: 222 • 235 • 279
Tιμή (ευρώ): 80.539 • 84.651 • 112.229
|
Nissan X-Trail |
Ιδιαίτερα δημοφιλές είναι το X-Trail, αφού καταφέρνει να συνδυάσει τις ανέσεις επιβατικού αυτοκινήτου με τις εκτός δρόμου ικανότητες ενός ικανού τζιποειδούς με ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση που "κλειδώνει". Η δεύτερη γενιά του Χ-Τrail δεν έχει αλλάξει σημαντικά σε εμφάνιση, βαδίζοντας την ήπιων τόνων πεπατημένη του προκατόχου του. Ωστόσο κάτω από το δέρμα έχουν γίνει εκτεταμένες αλλαγές που έφεραν σαν αποτέλεσμα την ιδιαίτερη βελτίωση του ιαπωνικού SUV στους τομείς της ποιότητας, της οδικής συμπεριφοράς και της άνεσης. Στο εσωτερικό του το X-Trail φιλοξενεί με άνεση 5 ενήλικες και ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 479 λίτρα. Tο εκτός δρόμου αυτοκίνητο της Nissan, εκτός από το 2λιτρο κινητήρα βενζίνης των 141 ίππων, διατίθεται και με δύο ντίζελ 2,0 λτ., ονομαστικής απόδοσης 150 και 173 ίππων αντίστοιχα. Στο δρόμο εμφανίζει σχετικά αυξημένες κλίσεις στις στροφές, χωρίς όμως αυτό να επηρεάζει την οδική συμπεριφορά. Είναι όμως εξαιρετικά άνετο και κυρίως οι μεγάλες διαδρομές των αναρτήσεων σε συνδυασμό με την ικανή τετρακίνηση εξασφαλίζουν κορυφαίες ικανότητες εκτός δρόμου για αυτοκίνητο του είδους.
Μοτέρ: 2,0 dCi
Iσχύς (PS/σ.α.λ.): 150/4.000 • 173/3.750
Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 320/2.000 • 360/2.000
0-100 χλμ./ώρα: 11,2″ • 10″;
Καταν. (λτ./100 χλμ.): 7,1 • 7,4
Γρ.CO2/χλμ.: 190 • 198
Tιμή (ευρώ): 33.700 • 38.010
|
Nissan Pathfinder |
Μοτέρ: 2,5 dCi
Iσχύς (PS/σ.α.λ.): 174/4.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 403/2.000
0-100 χλμ./ώρα: 11,9″
Καταν. (λτ./100 χλμ.): 9,8
Γρ.CO2/χλμ.: 264
Tιμή (ευρώ): 37.870
|
Nissan Qashqai 4x4 |
Μοτέρ: 2,0 dCi
Iσχύς (PS/σ.α.λ.): 150/4.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 320/2.000
0-100 χλμ./ώρα: 10,9″
Καταν. (λτ./100 χλμ.): 6,9
Γρ.CO2/χλμ.: 184
Tιμή (ευρώ): 30.690
|
Opel Antara |
Μοτέρ: 2,0 CDTi
Iσχύς (PS/σ.α.λ.): 150/4.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 320/2.000
0-100 χλμ./ώρα: 10,8″
Καταν. (λτ./100 χλμ.): 7,6
Γρ.CO2/χλμ.: 198
Tιμή (ευρώ): 31.4100
|
Porsche Cayenne |
Porsche SUV είδαμε, Porsche τετράθυρη οικογενειακή είδαμε, καιρός ήταν να δούμε και μία πετρελαιοκίνητη! Με τον 3λιτρο V6 υπερ-μοντέρνο πετρελαιοκινητήρα της Audi, η Porsche Cayenne απέκτησε μια έκδοση, που θα την κάνει ιδιαίτερα οικονομική στην κατανάλωση καυσίμου. Οι τεχνικοί της Porsche έχουν κάνει φυσικά τις κατάλληλες ρυθμίσεις, ώστε το εντυπωσιακό SUV τους να μη χάσει τον χαρακτήρα και τα οδηγικά του χαρίσματα, σε συνδυασμό πάντα με την πολυτέλεια και τον εξωφρενικό εξοπλισμό, που συναντά κανείς στην καμπίνα των επιβατών. Όταν μιλάμε για diesel κύρους, η νέα Cayenne έχει -αν μη τι άλλο- τον πρώτο λόγο…
Μοτέρ: V6 3,0
Iσχύς (PS/σ.α.λ.): 240/4.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 550/2.000
0-100 χλμ./ώρα: 8,3″
Καταν. (λτ./100 χλμ.): 9,3
Γρ.CO2/χλμ.: 244
Tιμή (ευρώ): 85.000
|
Range Rover |
Μοτέρ: 3,6 TdV8
Iσχύς (PS/σ.α.λ.): 272/4.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 630/2.000
0-100 χλμ./ώρα: 9,2″
Καταν. (λτ./100 χλμ.): 11,1
Γρ.CO2/χλμ.: 294
Tιμή (ευρώ): 140.000
|
Range Rover Sport |
Μοτέρ: 3,0 TDV6• 3,6 TdV8
Iσχύς (PS/σ.α.λ.): 245/4.000 • 272/4.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 600/2.000 • 640/2.000
0-100 χλμ./ώρα: 9,3″ • 9,2″
Καταν. (λτ./100 χλμ.): 9,2 • 11,1
Γρ.CO2/χλμ.: 243 • 294
Τιμή (ευρώ): 96.000 • 118.000
|
Renault Koleos |
Μοτέρ: 2,0 dCi
Iσχύς (PS/σ.α.λ.): 175/3.750
Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 360/2.000
0-100 χλμ./ώρα: 9,9″
Καταν. (λτ./100 χλμ.): 7,5
Γρ.CO2/χλμ.: 197
Tιμή (ευρώ): 37.900
|
SsangYong Action |
To Action μπορεί να περηφανεύεται πως ουσιαστικά ήταν το πρώτο SUV με κουπέ στοιχεία, κάτι που συναντήσαμε αργότερα στην BMW X6. Προσφέροντας άνεση, εκτός δρόμου ικανότητες με κατ’ επιλογή τετρακίνηση και ένα διαφορετικό στιλ, βασίζεται στην πολύ καλή τιμή του, για να δελεάσει τους αγοραστές. Ακόμα και στην έκδοση πετρελαίου με 2λιτρο κινητήρα 141 ίππων, η τιμή του είναι δελεαστική για κάποιον που θέλει ένα όχημα που δε θα πει "όχι" στα δύσκολα εκτός δρόμου μονοπάτια και θα έχει ένα νεανικό στιλ.
Μοτέρ: 2,0 Xdi
Iσχύς (PS/σ.α.λ.): 140/4.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 310/1.800
0-100 χλμ./ώρα: -
Καταν. (λτ./100 χλμ.): 7,4
Γρ.CO2/χλμ.: 197
Tιμή (ευρώ): 25.830
|
Seat Altea Freetrack |
Η νέα γενιά Forester δεν απέκτησε μόνο απόλυτα SUV προσανατολισμούς, αλλά και τον πρώτο boxer κινητήρα πετρελαίου στον κόσμο, τον οποίο εξέλιξε η Subaru.
O κινητήρας αυτός αποδίδει 147 ίππους και προσφέρει σημαντικά αποθέματα ροπής στο όχημα ελεύθερου χρόνου της Subaru. To σημαντικότερο όμως είναι, πως προσφέρει εξαιρετικές τιμές κατανάλωσης καυσίμου, που σύμφωνα με την κατασκευάστρια εταιρεία, δεν ξεπερνούν τα 6,3 λτ./100 χλμ. στο συνδυασμένο κύκλο.
Μοτέρ: 2,0 TDI
Iσχύς (PS/σ.α.λ.): 170/4.200
Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 350/1.750
0-100 χλμ./ώρα: 8,7″
Καταν. (λτ./100 χλμ.): 6
Γρ.CO2/χλμ.: 159
Tιμή (ευρώ): 39.600
|
Skoda Octavia Scout |
Μοτέρ: 2,0 TDI
Iσχύς (PS/σ.α.λ.): 140/4.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 320/1.750
0-100 χλμ./ώρα: 10,2″
Καταν. (λτ./100 χλμ.): 6,4
Γρ.CO2/χλμ.: 173
Tιμή (ευρώ): 32.950
|
Skoda Yeti |
To πρώτο SUV της Skoda ήρθε για να ταράξει τα νερά της κατηγορίας του, χάρη στις compact διαστάσεις, στην προσεγμένη κατασκευή και στις ικανότητες που του εξασφαλίζει η τετρακίνηση, με Haldex 4ης γενιάς. Το Yeti είναι ένα SUV που θα καλύψει το σύγχρονο αστό και αναμένεται να είναι από τους πρωταγωνιστές των πωλήσεων της κατηγορίας του μέσα στο 2010. Στη χώρα μας είναι διαθέσιμο και με 2λιτρο κινητήρα πετρελαίου σε 3 εκδόσεις ιπποδύναμης, 110, 140 και 170 ίππων.
Μοτέρ: 2,0 TDI • 2,0 TDI • 2,0 TDI
Iσχύς (PS/σ.α.λ.): 110/4.200 • 140/4.200 • 170/4.200
Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 250/1.500 • 320/1.750 • 350/1.750
0-100 χλμ./ώρα: 12,2″ • 9,9″ • 8,4″
Καταν. (λτ./100 χλμ.): 6 • 6,1 • 6,1
Γρ.CO2/χλμ.: 159 • 159 • 159
Tιμή (ευρώ): 26.350 • 29.390 •30.890
|
Ssangyong Kyron |
Μοτέρ: 2,0 Xdi
Iσχύς (PS/σ.α.λ.): 140/4.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 310/1.800
0-100 χλμ./ώρα: -
Καταν. (λτ./100 χλμ.): 7,3
Γρ.CO2/χλμ.: 195
Tιμή (ευρώ): 28.100
|
Ssangyong Rexton |
Μοτέρ: 2,0 Xdi • 2,0 XVT
Iσχύς (PS/σ.α.λ.): 165/4.200 • 186/4.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 340/2.400 • 402/1.600
0-100 χλμ./ώρα: 13,2″ • 11,6″
Καταν. (λτ./100 χλμ.): 9 • 9,2
Γρ.CO2/χλμ: 232 • 233
Tιμή (ευρώ): 34.140 • 40.500
|
Subaru Forester |
Η νέα γενιά Forester δεν απέκτησε μόνο απόλυτα SUV προσανατολισμούς, αλλά και τον πρώτο boxer κινητήρα πετρελαίου στον κόσμο, τον οποίο εξέλιξε η Subaru.
O κινητήρας αυτός αποδίδει 147 ίππους και προσφέρει σημαντικά αποθέματα ροπής στο όχημα ελεύθερου χρόνου της Subaru. To σημαντικότερο όμως είναι, πως προσφέρει εξαιρετικές τιμές κατανάλωσης καυσίμου, που σύμφωνα με την κατασκευάστρια εταιρεία, δεν ξεπερνούν τα 6,3 λτ./100 χλμ. στο συνδυασμένο κύκλο.
Μοτέρ: 2,0 D
Iσχύς (PS/σ.α.λ.): 147/3.600
Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 350/1.800-2.400
0-100 χλμ./ώρα: 9,1″ *
Καταν. (λτ./100 χλμ.): 6,3
Γρ.CO2/χλμ.: 167
Tιμή (ευρώ): 30.700
* Μέτρηση Auto Τρίτη
|
Subaru Outback |
Μοτέρ: 2,0 D
Iσχύς (PS/σ.α.λ.): 150/3.600
Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 350/1.800-2.400
0-100 χλμ./ώρα: 9.7″
Καταν. (λτ./100 χλμ.): 6,4
Γρ.CO2/χλμ.: 167
Tιμή (ευρώ): 39.900
|
Suzuki Grand Vitara |
Το Grand Vitara ανήκει στους πρωταθλητές των πωλήσεων στην κατηγορία του και όχι άδικα, μιας και στην τελευταία γενιά του συνδυάζει τις πραγματικές εκτός δρόμου ικανότητες με ένα πολιτισμένο προφίλ. Στην γκάμα των κινητήρων του ανήκει και ο 1,9 DDiS της Suzuki, που αναλαμβάνει να διευρύνει τις δυνατότητες του μοντέλου, μέσω της αυξημένης ροπής και, όπως πάντα, της οικονομίας καυσίμου που προσφέρει. O 8βάλβιδος κινητήρας, αν και κάπως θορυβώδης, κινεί ικανοποιητικά το Grand Vitara τόσο στην τρίθυρη, όσο και στην πεντάθυρη εκδοχή του οχήματος.
Μοτέρ: 1,9 DDiS
Iσχύς (PS/σ.α.λ.): 129/3.750
Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 300/2.000
0-100 χλμ./ώρα: 11,2″
Καταν. (λτ./100 χλμ.): 6,6
Γρ.CO2/χλμ.: 174
Tιμή (ευρώ): 34.529 (5θ)
|
Suzuki SX4 |
Μοτέρ: 1,9 DDiS
Iσχύς (PS/σ.α.λ.): 120/3.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 280/2.000
0-100 χλμ./ώρα:
Καταν. (λτ./100 χλμ.): 6,5
Γρ.CO2/χλμ.: 174
Tιμή (ευρώ): 24.930
|
Toyota Land Cruiser |
Μοτέρ: 3,0 D-4D
Iσχύς (PS/σ.α.λ.): 173/3.400
Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 410/1.600
0-100 χλμ./ώρα: 12,4″
Καταν. (λτ./100 χλμ.): 8,4
Γρ.CO2/χλμ.: 220
Tιμή (ευρώ): 69.850 (5θ)
|
Toyota Land Cruiser V8 |
Μοτέρ: V8 D-4D
Iσχύς (PS/σ.α.λ.): 286/3.600
Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 650/1.600
0-100 χλμ./ώρα: 8,2″
Καταν. (λτ./100 χλμ.): 10,2
Γρ.CO2/χλμ.: 270
Tιμή (ευρώ): 124.010
|
Toyota RAV4 |
Το RAV4 είναι το όχημα που το 1994 άνοιξε το δρόμο για την έλευση των SUV με τη μορφή που ξέρουμε σήμερα. Από τότε είναι συνεχώς στο προσκήνιο των πωλήσεων, φιγουράροντας στις πρώτες θέσεις. Συνδυάζοντας ανέσεις επιβατικού και ικανότητες για κίνηση μακριά από την άσφαλτο αλλά και προσφέροντας ποιότητα και αξιοπιστία, το RAV4 παραμένει ψηλά στην κατάταξη της κατηγορίας του. Η πρόσφατη ανανέωση (διαθέσιμο σύντομα), φρεσκάρισε την εικόνα του. Προσφέρεται και με ένα σύγχρονο κινητήρα πετρελαίου της Toyota, τεχνολογίας D-4D και 2,2 λίτρων, που χαρίζει καλές επιδόσεις και ταιριάζει απόλυτα με το χαρακτήρα του οχήματος.
Μοτέρ: 2,2 D-4D
Iσχύς (PS/σ.α.λ.): 150/3.600
Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 340/2.000
0-100 χλμ./ώρα: 10,2″
Καταν. (λτ./100 χλμ.): 5,8
Γρ.CO2/χλμ.: 154
Tιμή (ευρώ): 33.980
|
Vovlo XC60 |
Μοτέρ: D5
Iσχύς (PS/σ.α.λ.): 205/4.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 420/1.500
0-100 χλμ./ώρα: 8,5″
Καταν. (λτ./100 χλμ.): 6,9
Γρ.CO2/χλμ.: 183
Tιμή (ευρώ): Δεν έγιναν γνωστές οι νέες τιμές
|
Volvo XC90 |
Μοτέρ: D5
Iσχύς (PS/σ.α.λ.): 185/4.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 400/2.000
0-100 χλμ./ώρα: 10,9″
Καταν. (λτ./100 χλμ.): 8,2
Γρ.CO2/χλμ.: 217
Tιμή (ευρώ): Δεν έγιναν γνωστές οι νέες τιμές
|
VW Tiguan |
Το Tiguan είναι με διαφορά ο πρωταθλητής στις πωλήσεις SUV τη χρονιά που πέρασε, χάρη στον τούρμπο κινητήρα 1,4 λίτρων που διαθέτει και που ευνοείται από το φορολογικό καθεστώς στη χώρα μας. Χωρίς να φέρνει κάτι διαφορετικό σχεδιαστικά, το Tiguan καλύπτει απόλυτα τις ανάγκες για τις οποίες προορίζεται. Μάλιστα, προσφέρεται και με 2 διαφορετικούς τύπους αμαξώματος, που διαφέρουν στις γωνίες αναρρίχησης. Ποιοτικά είναι αψεγάδιαστο, στο δρόμο δεν προβληματίζει και η τετρακίνηση με Haldex δουλεύει σωστά εντός και εκτός δρόμου. Για όσους μπορούν, οι εκδόσεις με πετρελαιοκινητήρα είναι πολύ καλές επιλογές.
Μοτέρ: 2,0 TDI • 2,0 TDI
Iσχύς (PS/σ.α.λ.): 140/4.200 • 170/4.300
Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 320/1.750 • 280/1.700
0-100 χλμ./ώρα: 10,5″ • 8,5″
Καταν. (λτ./100 χλμ.): 6,4 • 8,5
Γρ.CO2/χλμ.: 167 • 199
Tιμή (ευρώ): 38.820 • 41.600
|
|
|
|
|
|
|
|