Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  24/8/2010
Παρουσίαση
Τα μικρομεσαία 5θυρα 1,4 Turbo
Τα turbo του «λαού»
Διαβάστηκε από 5009 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:24/8/2010
Με ισχύ αντίστοιχη ατμοσφαιρικών κινητήρων 1,6 ή και 1,8 λτ., τα 1.400άρια turbo μικρομεσαία 5θυρα που διατίθενται με απόδοση έως 140 ίππων αριθμούν συνολικά τα 8, τα οποία συγκρίνουμε σε όλους τους τομείς στις αμέσως επόμενες σελίδες.
Πριν από λίγα χρόνια ο αγοραστής που ήθελε κάτι παραπάνω σε ισχύ και επιδόσεις από το «βασικό» 1.400άρι μικρομεσαίο αυτοκίνητο δεν είχε άλλη επιλογή από την αμέσως επόμενη έκδοση με τον κινητήρα των 1,6 λίτρων. Σήμερα τη ζητούμενη περισσότερη δύναμη την καλύπτουν με το παραπάνω τα σύγχρονης τεχνολογίας υπερτροφοδοτούμενα μηχανικά σύνολα των 1,4 λτ., τα οποία ως επί το πλείστον θυμίζουν στη λειτουργία τους ατμοσφαιρικούς με περισσότερα κυβικά, καθώς είναι γραμμικά χωρίς ξεσπάσματα και κενά ισχύος. Παράλληλα, σε συνδυασμό με τα 6τάχυτα κιβώτια και τη διαθέσιμη ροπή από τις χαμηλές στροφές, κάνουν πιο άνετη οδήγηση, επιτυγχάνουν γρήγορες επιταχύνσεις, άρα και αυξημένη ενεργητική ασφάλεια, και προσφέρουν περισσότερη οικονομία σε καύσιμο εντός και εκτός πόλης.
Turbo, TFSI, TSI, T-Jet και TCe
Κάθε εταιρεία ονομάζει με διαφορετικό τρόπο τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα της, όπως είναι «Turbo Ecotec» στο Astra, «Turbo Benzina» στην Giulietta, «T-Jet» στο Bravo και στην Delta, «TSI» στο Golf και Leon, «TFSI» στο A3 και «TCe» στο Megane. Εμείς επιλέξαμε τις εκδόσεις με το μεγαλύτερο αγοραστικό ενδιαφέρον, με απόδοση που να μην ξεπερνά τους 140 ονομαστικούς ίππους, έτσι ώστε να είναι άμεσα συγκρίσιμα όχι μόνο σε επιδόσεις αλλά και σε τιμές. Έτσι, όπως θα δείτε παρακάτω, όλα τα μοντέλα που παρουσιάζουμε «κινούνται» στις βασικές τους εκδόσεις περίπου ανάμεσα στα 18.000 – 20.000 ευρώ, εξαιρουμένου του premium με 1,4 τούρμπο κινητήρα A3, που ξεπερνά τα 26.000 ευρώ.

Alfa Romeo Giulietta 1,4 TB 120hp
(+): Σχεδίαση, οδική συμπεριφορά και οδηγική αίσθηση, ρεπρίζ, στιβαρή συναρμογή εσωτερικού, θέση οδήγησης
(-): «Κόψιμο» τιμονιού, μικρά πίσω παράθυρα, πλάτος και ύψος πίσω

Audi A3 Sportback 1,4 TFSI 125 hp
(+): Ποιότητα, κατανάλωση, οδική συμπεριφορά, πολυτελής εικόνα, εργονομία, θέση οδήγησης
(-): Ελαφρύ σε αίσθηση τιμόνι, αυξημένη τιμή

Fiat Bravo 1,4 Turbo 120hp
(+): Σχεδίαση, άνεση, οδική συμπεριφορά, επιδόσεις, χώρος αποσκευών
(-): Αίσθηση επιλογέα ταχυτήτων, ελαφρύ τιμόνι

Lancia Delta 1,4 Turbo 120hp
(+): Σχεδίαση, πολυτελής εικόνα, διαθέσιμοι χώροι, προσφερόμενη άνεση, επιδόσεις
(-): Οδηγική αίσθηση, κλίσεις αμαξώματος στις στροφές

Opel Astra 5d 1,4 Turbo 140 hp
(+): Κατανάλωση, απόδοση turbo κινητήρα, σχεδίαση, ποιότητα κύλισης, value for money
(-): Εργονομία, σκληρά καθίσματα, ρεπρίζ

Renault Megane 1,4 Tce
(+): Επιδόσεις, οδική συμπεριφορά, άνεση ανάρτησης, ποιότητα κατασκευής
(-): Χώροι για τους πίσω επιβάτες, εργονομικά λάθη

Seat Leon 1,4 TSI
(+): Οδική συμπεριφορά, οδηγική αίσθηση, επιδόσεις, θέση οδήγησης, στιβαρότητα πλαισίου
(-): Ψηλό κατώφλι φόρτωσης χώρου αποσκευών, υφή σκληρών πλαστικών

VW Golf 5d 1,4 TSI 122 hp
(+): Ποιότητα κατασκευής, επιδόσεις, οδική συμπεριφορά, θέση οδήγησης, εργονομία
(-): Συντηρητική εικόνα αμαξώματος – εσωτερικού

 
 Τα μικρομεσαία 5θυρα 1,4 Turbo
Χρηματοδοτικά προγράμματα* – προσφορές
Εσωτερικό
Χώροι
Παθητική ασφάλεια
Στο δρόμο
Κινητήρες
Συμπέρασμα
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή