Διαβάστηκε από 5593αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:16/11/2010
Ωφελημένο από τη χαμηλή
τιμή του υγραερίου, το Fiat Bravo 1,4 GPL προσφέρει
οικονομικές μετακινήσεις στον ιδιοκτήτη του, χωρίς
να χάνει σε απόδοση σε
σχέση με το αμιγώς
βενζινοκίνητο μοντέλο.
Μια τάπα, δύο στόμια:
Η ειδική υποδοχή για την πλήρωση του υγραερίου στο Bravo GPL είναι ακριβώς πάνω από αυτή για τη βενζίνη (στη φωτό απεικονίζεται και ο ειδικός αντάπτορας για την εφαρμογή της αντλίας του υγραερίου).
Τον τελευταίο καιρό στη χώρα μας παρατηρείται αυξημένη ζήτηση για αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν το υγραέριο ως καύσιμο, αφού με βάση τις ισχύουσες τιμές βενζίνης και υγραερίου, η χρήση του τελευταίου εξασφαλίζει στον ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου αρκετό κέρδος σε σχέση με ένα βενζινοκίνητο. Και από περιβαλλοντικής πλευράς πάντως, το υγραέριο προσφέρει χαμηλότερες εκπομπές ρύπων. Αντιλαμβανόμενη λοιπόν αυτή την τάση, η ελληνική αντιπροσωπεία της Fiat αποφάσισε να φέρει και στην Ελλάδα τις εκδόσεις με υγραεριοκίνηση (GPL) των μοντέλων της. Ένα από αυτά είναι και το Bravo GPL, το οποίο θα λανσαριστεί επίσημα τον Ιανουάριο στη χώρα μας, όταν και θα είναι έτοιμη η έκδοση Euro5. Προς το παρόν, εμείς οδηγήσαμε επί ελληνικού εδάφους την έκδοση Euro4 του Bravo GPL, η οποία φέρει τον ατμοσφαιρικό κινητήρα 1,4 λίτρων και 90 ίππων του μοντέλου.
Τον τελευταίο καιρό στη χώρα μας παρατηρείται αυξημένη ζήτηση για αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν το υγραέριο ως καύσιμο, αφού με βάση τις ισχύουσες τιμές βενζίνης και υγραερίου, η χρήση του τελευταίου εξασφαλίζει στον ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου αρκετό κέρδος σε σχέση με ένα βενζινοκίνητο. Και από περιβαλλοντικής πλευράς πάντως, το υγραέριο προσφέρει χαμηλότερες εκπομπές ρύπων. Αντιλαμβανόμενη λοιπόν αυτή την τάση, η ελληνική αντιπροσωπεία της Fiat αποφάσισε να φέρει και στην Ελλάδα τις εκδόσεις με υγραεριοκίνηση (GPL) των μοντέλων της. Ένα από αυτά είναι και το Bravo GPL, το οποίο θα λανσαριστεί επίσημα τον Ιανουάριο στη χώρα μας, όταν και θα είναι έτοιμη η έκδοση Euro5. Προς το παρόν, εμείς οδηγήσαμε επί ελληνικού εδάφους την έκδοση Euro4 του Bravo GPL, η οποία φέρει τον ατμοσφαιρικό κινητήρα 1,4 λίτρων και 90 ίππων του μοντέλου. Ανά έτος, σχεδόν 700 ευρώ γλιτώνει σε σχέση με το Bravo
1,4 90 PS