Διαβάστηκε από 9932αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:1/7/2011
Οι κατασκοπευτικές φωτογραφίες μας, αποκαλύπτουν ένα εντυπωσιακό και πολύ μοντέρνο αμάξωμα για τη νέα BMW Z2.
Συμπληρώνοντας τη γκάμα των ρόουντστερ προς τα κάτω, η BMW ετοιμάζεται να παρουσιάσει τη νέα Z2 με πιο συμφέρουσα τιμή, μοντέρνα και δυναμική εμφάνιση, 2λιτρους κινητήρες, αλλά χωρίς πίσω κίνηση!
Βασισμένη σε μια νέα πλατφόρμα της BMW, η νέα Z2 πιθανότατα δεν θα είναι πισωκίνητη και ίσως τελικά δούμε το πρώτο προσθιοκίνητο ή και τετρακίνητο ρόουντστερ της μάρκας!
Με μια ματιά
• Το μικρότερο ρόουντστερ της BMW
• Με υφασμάτινη οροφή
• Και σε κουπέ έκδοση
• Στην παραγωγή το 2014
Η ιδέα για ένα νέο ρόουντστερ με πιο μικρές διαστάσεις και κυρίως, πιο προσιτή τιμή από τη Z4, φαίνεται ότι πλέον έχει ωριμάσει στο μυαλό των ιθυνόντων της BMW. Και το νέο αυτό μοντέλο που θα ονομαστεί Z2, ετοιμάζεται πλέον για να παρουσιαστεί σε περίπου 2 χρόνια και να αφήσει τη BMW χωρίς ουσιαστικό αντίπαλο στα μικρά ρόουντστερ, αν και σύντομα αναμένουμε να μπουν και άλλοι παίχτες στην κατηγορία, με πρώτο το Group VW. Ήδη, οι κατασκοπευτικές, ηλεκτρονικά επεξεργασμένες φωτογραφίες μας δίνουν μια πρώτη γεύση για το ποιόν της νέας BMW Z2 που θα υιοθετήσει ένα πολύ μοντέρνο αμάξωμα, με έντονο δυναμισμό. Ο δυναμισμός αυτός θα εκφραστεί κυρίως στο εμπρόσθιο τμήμα του νέου μοντέλου με το επιθετικό ρύγχος, τους μεγάλους αεραγωγούς στον προφυλακτήρα και την πεπλατυσμένη μάσκα. Στο πλάι, διακρίνονται οι έντονες οριζόντιες νευρώσεις στο άνω και κάτω τμήμα του αμαξώματος, ενώ πολύ μοντέρνο είναι και το πίσω τμήμα, με διαφορετικής σχεδίασης φωτιστικά από αυτά που μας έχει συνηθίσει η BMW στα μοντέλα της.
Δεν θα είναι πισωκίνητη!
Ποιος όμως άξονας, ο μπροστινός ή ο πίσω, θα κινεί το γερμανικό ρόουντστερ; Πρόκειται για ένα πολύ μεγάλο δίλημμα, στο οποίο οι τεχνικοί της νέας Z2 καλούνται να δώσουν σύντομα λύση. Με βάση τις πρώτες πληροφορίες, το νέο μοντέλο της BMW θα «χτιστεί» πάνω στη νέα πλατφόρμα με τον κωδικό UKL1 της βαυαρικής φίρμας που είναι μια εξέλιξη της τωρινής των Mini. Η πλατφόρμα αυτή είναι προσθιοκίνητη και θα αποτελέσει τη βάση για όλα τα μελλοντικά μικρά μοντέλα της BMW και τα Mini. Στη Z2 όμως, λόγω του διαφορετικού χαρακτήρα του ρόουντστερ, το πιθανότερο είναι να δούμε την πλατφόρμα αυτή συνδυασμένη με τετρακίνηση ούτως ώστε να ενισχυθούν τα οδικά χαρακτηριστικά του μοντέλου. Όποια και από τις δύο λύσεις τελικά προαχθεί, φαίνεται ότι δύσκολα η Z2 θα είναι πισωκίνητη, κάτι που φυσικά αναμένεται να μην πολυαρέσει στους πιστούς οπαδούς της φίρμας.
Με 2λιτρους turbo κινητήρες
Στον τομέα των κινητήρων, η Z2 θα λάβει το νέο 2λιτρο turbo βενζινοκινητήρα της BMW. Οι πρώτες πληροφορίες κάνουν λόγο για τρεις διαφορετικές εκδόσεις ισχύος, από 170 έως 272 ίππους. Πιθανός είναι επίσης, ο 1,6 turbo της Mini με 184 ίππους, που ταιριάζει "γάντι" στην πλατφόρμα της Z2. Σε ό,τι αφορά τέλος στην οροφή του μοντέλου, αυτή θα είναι υφασμάτινη, ώστε να συμβάλει στη μείωση του κόστους αλλά και του βάρους του οχήματος, σε αντίθεση με την Ζ4 που θυμίζουμε ότι έχει μεταλλική οροφή. Από την άλλη πλευρά βέβαια, η Z2 θα έχει και το μοναδικό πλεονέκτημα της ύπαρξης και κουπέ έκδοσης που θα ακολουθήσει χρονικά το ρόουντστερ, περίπου ένα τρίμηνο μετά το λανσάρισμά του το καλοκαίρι του 2014.