ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  5/7/2011
Παρουσίαση
Η εξέλιξη των Best Seller τα τελευταία 10 χρόνια
Good, better, best seller...
Διαβάστηκε από 26297 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:5/7/2011
Στο πέρασμα των τελευταίων 10 χρόνων, οι μηχανές εξελίχθηκαν για να υπηρετούν καλύτερα τις ανάγκες των χειριστών τους. Στον κόσμο του αυτοκινήτου, αυτό θα πει εξέλιξη και μεταμόρφωση προς μία μορφή 
μετακινήσεων πιο ασφαλή και πιο φιλική στο περιβάλλον, μέσα από την εφαρμογή προσιτής τεχνολογίας.
Στο πέρασμα των τελευταίων 10 χρόνων, οι μηχανές εξελίχθηκαν για να υπηρετούν καλύτερα τις ανάγκες των χειριστών τους. Στον κόσμο του αυτοκινήτου, αυτό θα πει εξέλιξη και μεταμόρφωση προς μία μορφή μετακινήσεων πιο ασφαλή και πιο φιλική στο περιβάλλον, μέσα από την εφαρμογή προσιτής τεχνολογίας.
Τότε…
Δε χρειάζεται παρά να κοιτάξεις τους τιμοκαταλόγους των αυτοκινήτων πριν από 10 χρόνια για να καταλάβεις της διαφορά με το σήμερα. Τότε, το "Turbo" αναφερόταν ολογράφως σαν εξέχον χαρακτηριστικό της έκδοσης. Ένα μικρό αυτοκίνητο, με 100 ίππους, κατατασσόταν στα "Μικρά GT". O αριθμός των αερόσακων, τις περισσότερες φορές μεταξύ "2-4" αναγραφόταν στα διακριτικά της έκδοσης, ενώ πολλές φορές το βλέπαμε σε αυτοκόλλητο και στο πίσω καπό του αυτοκινήτου. Τότε το ακρωνύμιο "ESP" ήταν τόσο σπάνιο, που συνόδευε μόνο πολύ ακριβά μοντέλα, ενώ η κοινή λογική ήθελε το απλό "ABS" να στολίζει τα διακριτικά ενός "ολοκληρωμένου" αυτοκινήτου. Ακόμα και το "Α/C" ή το "P/S" ({Power Steering = Υδραυλικό Τιμόνι) ήταν selling points του αυτοκινήτου, αφού δεν θεωρούνταν αυτονόητος εξοπλισμός. 10 χρόνια πριν τα best seller της ελληνικής, και όχι μόνο, αγοράς χαρακτηρίζονταν από μία τάση συγκρατημένης εφαρμογής της τεχνολογίας, η εξέλιξη της οποίας γινόταν ακόμα με ρυθμούς που μπορούσες να παρακολουθήσεις.
Τώρα…
Σήμερα, μετά από 10 χρόνια, τα best seller, τα μοντέλα που αποτυπώνουν καλύτερα τις τάσεις κάθε εποχής και βοηθούν στην εξέλιξή τους, έχουν "μεγαλώσει" κατά, τουλάχιστον, 2 γενιές και οι διαφορές είναι, πλέον, εμφανείς. Το να επισημάνουμε ότι ο κλιματισμός και το υδραυλικό τιμόνι θεωρούνται εκ των ων ουκ άνευ στη λίστα του βασικού εξοπλισμού, είναι περιττό. Τώρα τη διαφορά την κάνει ο διζωνικός ή και πολυζωνικός κλιματισμός. Το υδραυλικό τιμόνι έχει "πάει περίπατο", προς χάρη της οικονομίας που εξυπηρετείται καλύτερα από την ηλεκτρικά υποβοηθούμενη κρεμαγιέρα. Το turbo αρκείται μόνο στο "T" του τίτλου και δεν εξυπηρετεί μόνο το ξέσπασμα των επιδόσεων, αλλά προασπίζει το downsizing που εγγυάται λίγα κυβικά, με πλούσιες επιδόσεις και, πάνω απ´ όλα, χαμηλή κατανάλωση. Με τον αριθμό των αερόσακων να έχουν φτάσει τους 9, η αναφορά λιγότερων από 6 θεωρείται περιττή, ενώ κάτι λιγότερο από 5 αστέρια στα crash tests του EuroNCAP, είναι μεμπτό. Στο ίδιο πνεύμα, το ABS έχει γίνει ακόμα ένα ακρωνύμιο που συνοδεύει το "must" ESP, το οποίο πλαισιώνεται και από πολλά άλλα ηλεκτρονικά καλούδια.
Η βαθμολογία του EuroNCAP σε όλα τα μοντέλα αφορά στην προστασία των ενήλικων επιβατών.
Στο πέρασμα των τελευταίων 10 χρόνων, οι μηχανές εξελίχθηκαν για να υπηρετούν καλύτερα τις ανάγκες των χειριστών τους. Στον κόσμο του αυτοκινήτου, αυτό θα πει εξέλιξη και μεταμόρφωση προς μία μορφή 
μετακινήσεων πιο ασφαλή και πιο φιλική στο περιβάλλον, μέσα από την εφαρμογή προσιτής τεχνολογίας.
 Από τα χαρακτηριστικά στοιχεία προόδου οι σύγχρονοι κινητήρες χαμηλού κυβισμού με τούρμπο και άμεσο ψεκασμό.
Στο πέρασμα των τελευταίων 10 χρόνων, οι μηχανές εξελίχθηκαν για να υπηρετούν καλύτερα τις ανάγκες των χειριστών τους. Στον κόσμο του αυτοκινήτου, αυτό θα πει εξέλιξη και μεταμόρφωση προς μία μορφή 
μετακινήσεων πιο ασφαλή και πιο φιλική στο περιβάλλον, μέσα από την εφαρμογή προσιτής τεχνολογίας.
 Ο αριθμός των αερόσακων έχει φτάσει, αισίως, τους 7, στα mainstream best seller.
Στο πέρασμα των τελευταίων 10 χρόνων, οι μηχανές εξελίχθηκαν για να υπηρετούν καλύτερα τις ανάγκες των χειριστών τους. Στον κόσμο του αυτοκινήτου, αυτό θα πει εξέλιξη και μεταμόρφωση προς μία μορφή 
μετακινήσεων πιο ασφαλή και πιο φιλική στο περιβάλλον, μέσα από την εφαρμογή προσιτής τεχνολογίας.
 Οι νέες τεχνολογίες έχουν βελτιώσει το δείκτη NVH (Noise, Vibration, Harshness) των νέων μοντέλων.
Στο πέρασμα των τελευταίων 10 χρόνων, οι μηχανές εξελίχθηκαν για να υπηρετούν καλύτερα τις ανάγκες των χειριστών τους. Στον κόσμο του αυτοκινήτου, αυτό θα πει εξέλιξη και μεταμόρφωση προς μία μορφή 
μετακινήσεων πιο ασφαλή και πιο φιλική στο περιβάλλον, μέσα από την εφαρμογή προσιτής τεχνολογίας.
 Φαίνονται εξίσου ασφαλή, αλλά τα χωρίζουν πολλοί πόντοι στα τεστ αξιολόγησης του EuroNCAP.
Στο πέρασμα των τελευταίων 10 χρόνων, οι μηχανές εξελίχθηκαν για να υπηρετούν καλύτερα τις ανάγκες των χειριστών τους. Στον κόσμο του αυτοκινήτου, αυτό θα πει εξέλιξη και μεταμόρφωση προς μία μορφή 
μετακινήσεων πιο ασφαλή και πιο φιλική στο περιβάλλον, μέσα από την εφαρμογή προσιτής τεχνολογίας.
 Η προσοχή στον περιορισμό του ενεργειακού αποτυπώματος έχει οδηγήσει σε πιο οικολογικές μεθόδους κατασκευής, όπως είναι οι βαφές με υδατοδιαλυτά χρώματα.

 
 Η εξέλιξη των Best Seller τα τελευταία 10 χρόνια
Opel Astra II 1,4 vs Opel Astra IV 1,4T
Toyota Corolla IX 1,4 vs Τoyota Auris 1,33
Ford Focus 1,6 vs Ford Focus III 1,6 EcoΒoost
VW Golf IV 1,4 vs VW Golf VI 1,4 TSI
Opel Corsa C 1,4 vs Opel Corsa D 1,4
Toyota Yaris 1,3 vs Toyota Yaris 1,33
VW Polo IV 1,4 vs VW Polo V 1,2 TSI
Ford Fiesta V 1,4 vs Ford Fiesta VI 1,4
Seat Ibiza III 1,4 vs Seat Ibiza IV 1,2 TSI
Fiat Punto 1,2 80 vs Fiat Punto Evo 1,4 MultiAir