Το «μεσοπρόθεσμο» πρόγραμμα των 5 best seller εταιρειών μέχρι το 2015
Μακρο... μεσοπρόθεσμα....
Διαβάστηκε από 17035αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:5/8/2011
Αντίθετα με τις παλινωδίες και την αναποφασιστικότητα της Κυβέρνησης, οι πιο δημοφιλείς
αυτοκινητοβιομηχανίες στη χώρα μας διαθέτουν ξεκάθαρο και σαφές πλάνο για τα επόμενα χρόνια.
Ας δούμε τι ετοιμάζουν μέχρι το 2015 σε νέα μοντέλα οι Toyota, Opel, VW, Ford και Fiat,
σε ποιες τεχνολογίες ρίχνουν το βάρος τους και ποια μυστικά πλάνα έχουν.
Οι πράσινες τεχνολογίες και η λογική του downsizing είναι πλέον αποδεδειγμένα οι κύριοι άξονες στους οποίους βασίζονται ήδη, αλλά και θα συνεχίσουν να βασίζονται, οι εταιρείες των αυτοκινήτων τα επόμενα χρόνια, με ακόμα πιο έντονους ρυθμούς μάλιστα. Επιλέξαμε λοιπόν, να εξετάσουμε το μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα των 5 δημοφιλέστερων εταιρειών στη χώρα μας, με βάση τις πωλήσεις τους στην Ελλάδα το 2010. Οι Toyota, Opel, VW, Ford και Fiat κονταροχτυπιούνται επενδύοντας η κάθε μια στα δικά της δυνατά σημεία και ρίχνοντας το βάρος σε διαφορετικούς τομείς. Ηλεκτροκίνηση.... άλλοι βιάζονται και άλλοι όχι Έχει ενδιαφέρον λοιπόν το ότι εταιρείες όπως η Toyota, ναι μεν επενδύουν στην ηλεκτροκίνηση, ωστόσο δε δείχνουν να βιάζονται και ιδιαίτερα, ρίχνοντας βραχυπρόθεσμα και μεσοπρόθεσμα, μεγαλύτερο βάρος στα υβριδικά και στα υβριδικά plug-in, θεωρώντας προφανώς ότι, τουλάχιστον μέχρι το 2015, αυτές οι τεχνολογίες θα είναι πιο προσιτές και ικανές να προσφέρουν βιώσιμες λύσεις. Από την άλλη, όμως, μια εταιρεία όπως η Opel, μέσω της θυγατρικής GM, έχει κάνει επίσης τεράστια άλματα, ολοκληρώνοντας την εξέλιξη του ηλεκτροκίνητου Ampera και σχεδόν "περιφρονώντας" τα υβριδικά. Downsizing… με τα 1.000
Εν τω μεταξύ, η Ford μπορεί να άργησε να επενδύσει σε μικρούς τούρμπο κινητήρες βενζίνης άμεσου ψεκασμού (όπως έκανε χρόνια πριν η VW με τους TSI), τελικά όμως μπήκε στο παιχνίδι αυτό πολύ δυναμικά δημιουργώντας ακόμα και αυτόν τον πολύ εντυπωσιακό 1.000άρη EcoBoost.
Κάπου εκεί παίζει βέβαια και η Fiat που μέχρι τώρα είχε πολύ καλά αποτελέσματα (σε απόδοση και οικονομία) από τους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου στη γκάμα της, όμως πρέπει να κινηθεί πλέον πολύ γρήγορα για την επερχόμενη εποχή της ηλεκτροκίνησης.
Βέβαια, κάποιος θα πρέπει να ξεπεράσει και αυτόν τον πολύ "καθαρό" και αποδοτικό TwinAir κινητήρα των 0,9 λίτρων με τους 85 ίππους και τα 95 γρ./χλμ. CO2.
Το «μεσοπρόθεσμο» πρόγραμμα των 5 best seller εταιρειών μέχρι το 2015