ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
To υβριδικό plug-in Concept PX-MiEV II διαθέτει έναν 2λιτρο κινητήρα βενζίνης και δύο ηλεκτρικά μοτέρ.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

To υβριδικό plug-in Concept PX-MiEV II διαθέτει έναν 2λιτρο κινητήρα βενζίνης και δύο ηλεκτρικά μοτέρ.

Υβριδικό crossover από τη Mitsubishi

(1/12/2011)

Στην έκθεση του Τόκιο βρέθηκε το υβριδικό plug-in πρωτότυπο crossover της Mitsubishi, το PX-MiEV II, το οποίο αποτελεί την εξέλιξη του προ διετίας concept PX-MiEV.

Όπως υποδηλώνει και το όνομά του, το Concept PX-MiEV II αποτελεί την εξέλιξη του πρώτου PX-MiEV που παρουσιάστηκε πάλι στο Τόκιο, δύο χρόνια πριν. Με μία πρώτη ματιά, το νέο πόνημα των Ιαπώνων μοιάζει σχεδόν απαράλλαχτο από το προ διετίας concept. Ωστόσο, μια πιο προσεκτική θεώρηση μας αποκαλύπτει μερικές διαφορές, όπως στους προφυλακτήρες, στα φωτιστικά σώματα, στην πίσω πόρτα και στους τροχούς. Οι αλλαγές αυτές, αν και μικρής έκτασης, μάλλον μας αποκαλύπτουν μία πρόθεση για παραγωγή του μοντέλου.

Η συνολική αυτονομία του PX-MiEV II υπερβαίνει τα 800 χλμ., κάτι που μεταφράζεται σε μία μέση κατανάλωση 1,7 λτ./100 χλμ.

Η συνολική αυτονομία του PX-MiEV II υπερβαίνει τα 800 χλμ., κάτι που μεταφράζεται σε μία μέση κατανάλωση 1,7 λτ./100 χλμ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Η λογική της υβριδικής τεχνολογίας του plug-in crossover πρωτότυπου της Mitsubishi παρέμεινε η ίδια, αλλά άλλαξαν τα «συστατικά» της. Αυτή τη φορά, αντί για το μοτέρ των 1,6 λτ., χρησιμοποιήθηκε το 4κύλινδρο 2λιτρο MIVEC μηχανικό σύνολο, το οποίο αποδίδει 95 ίππους. Ο κινητήρας βενζίνης συνεργάζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ ισχύος 80 ίππων, τα οποία είναι τοποθετημένα το ένα μπροστά και το άλλο πίσω. Αυτά επιτρέπουν στο πρωτότυπο crossover να κινείται αποκλειστικά με ηλεκτρισμό για 50 χλμ. Η συνολική αυτονομία του PX-MiEV II υπερβαίνει τα 800 χλμ., κάτι που μεταφράζεται σε μία μέση κατανάλωση 1,7 λτ./100 χλμ.
Hyundai
3 ALL SEASON