ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Στην κατασκοπευτική μας φωτογραφία, αποκαλύπτεται το 5θυρο SEAT Mii που προσφέρει περισσότερη πρακτικότητα από το 3θυρο.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Στην κατασκοπευτική μας φωτογραφία, αποκαλύπτεται το 5θυρο SEAT Mii που προσφέρει περισσότερη πρακτικότητα από το 3θυρο.

SEAT Mii

(20/1/2012)

Η SEAT επιστρέφει στην κατηγορία των μίνι ύστερα από μια 8ετία, όταν και τελείωσε η εμπορική πορεία του Arosa. Και το νέο Mii είναι το μοντέλο εκείνο που φιλοδοξεί να φέρει τη μάρκα ψηλά στην κατηγορία. Το αυτοκίνητο αποτελεί το αδελφό μοντέλο του πρόσφατα λανσαρισμένου VW up!, διαθέτοντας σχεδιαστικά, περισσότερο αισθητικό ταμπεραμέντο έναντι του πιο συντηρητικού up!. Χαρακτηριστικά είναι τα μπροστινά φώτα που έχουν επιθετική σχεδίαση και πλαισιώνονται από έναν ευμεγέθη προφυλακτήρα, ενώ εξίσου γωνιώδης είναι και η σχεδίαση του πίσω μέρους. Στο εσωτερικό, η αισθητική είναι λιτή, αλλά όχι απλοϊκή, αφού η βάση δίνεται στην ευκολία χρήσης και στη σωστή εργονομία. Ο χώρος αποσκευών από την πλευρά του, έχει μεγάλη χωρητικότητα 251 λίτρων.


Το 3θυρο SEAT Mii θα είναι αυτό που θα μπει πρώτο στην αγορά, διαθέτοντας σωστές αναλογίες και συμπαθητική αισθητική.

Το 3θυρο SEAT Mii θα είναι αυτό που θα μπει πρώτο στην αγορά, διαθέτοντας σωστές αναλογίες και συμπαθητική αισθητική.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αρχικά μόνο 3θυρο, έπειτα και 5θυρο
Ως τώρα, η SEAT μας έχει δείξει μόνο το 3θυρο Mii. Όμως, είναι δεδομένο ότι, μέχρι τα τέλη του έτους θα υπάρξει και 5θυρη έκδοση για το νέο της μοντέλο, η οποία θα ενισχύσει την πρακτικότητά του. Η εκδοχή αυτή θα είναι ελαφρώς μακρύτερη από την 3θυρη προσφέροντας ελαφρώς περισσότερο χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών. Βέβαια, ίσως εδώ το πορτ-μπαγκάζ είναι ελαφρώς μικρότερο και πιθανότατα δεν θα έχει τον ίδιο, μεγάλο για την κατηγορία όγκο του 3θυρου.

Με νέο κινητήρα 1,0 λίτρου
Με δύο εκδοχές ισχύος ενός νέου 3κύλινδρου βενζινοκινητήρα 1,0 λίτρου θα έρθει το Mii, στοχεύοντας κυρίως στην οικονομία κίνησης. Οι εκδοχές αυτές θα έχουν ισχύ 60 και 75 ίππων, ενώ δεν αναμένεται να εκπέμπουν πάνω από 97 γρ./χλμ. CO2, εφόσον εξοπλίζονται με το πακέτο Ecomotive (Start&Stop, ανάκτηση της ενέργειας κατά το φρενάρισμα αλλά και ελαστικά με χαμηλή αντίσταση κύλισης). Επίσης, η μέση κατανάλωση δεν θα ξεπερνά τα 4,2 λτ./100 χλμ., τιμή που χωρίς το πακέτο Ecomotive θα φτάνει τα 4,5 και 4,7 λτ./χλμ. αντίστοιχα για κάθε ιπποδύναμη.

Με μια ματιά
Νέο μίνι 3θυρο και 5θυρο
Με ελκυστική εμφάνιση
Νέος 1.000άρης κινητήρας
Στην Ελλάδα τον Απρίλιο (3θυρο)

Mercedes
DOBLO VS COURIER