ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Στο νέο μοτέρ του Insignia, οι δύο τουρμπίνες και η προχωρημένη τεχνολογία επιτρέπουν πολύ καλά αποτελέσματα.

Στο νέο μοτέρ του Insignia, οι δύο τουρμπίνες και η προχωρημένη τεχνολογία επιτρέπουν πολύ καλά αποτελέσματα.

Κινητήρας-Tεχνολογία: Δυο- δυο...οι τουρμπίνες δυο-δυο

(21/2/2012)

Ο 2,0 BiTurbo CDTI βασίζεται στον 2λιτρο CDTI των 163 ίππων του Insignia, αλλά με την προσθήκη των δύο σε σειρά τουρμπίνων και πρωτοποριακού διπλού συστήματος ψύξης αποδίδει 195 ίππους και 400 Nm ροπής. Το Insignia BiTurbo χάρη και στο 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο (διατίθεται και 6τάχυτο αυτόματο) επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 8,7 δλ. και έχει τελική ταχύτητα 230 χλμ./ώρα στην σεντάν έκδοση. Η κατανάλωση και οι εκπομπές ρύπων παραμένουν σε εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα και χάρη στο στάνταρ σύστημα Start/Stop το αυτοκίνητο χρειάζεται μόλις 4,9 λίτρα/100 χλμ. πετρελαίου με 129 γραμμ./χλμ. εκπομπές CO2.

&&&& ¶λλα κόλπα…
&&&&Στο BiTurbo σύστημα του Insignia (που δομικά βασίζεται στον παλαιότερο 1,9 διτούρμπινο turbodiesel του ομίλου Fiat, αλλά από εκεί και πέρα καμία τεχνολογική σχέση) 2 υπερσυμπιεστές διαφορετικού μεγέθους λειτουργούν ξεχωριστά ή ταυτόχρονα. Ο μικρότερος υπερσυμπιεστής λειτουργεί μέχρι τις 1.500 σ.α.λ. και επιταχύνει πολύ γρήγορα στις χαμηλές στροφές. Αυτό σημαίνει ότι δεν υπάρχει αισθητό turbo lag και ο οδηγός έχει ήδη στη διάθεσή του 350 Nm, μέση τιμή ροπής για ισχυρούς κινητήρες diesel μεσαίας κατηγορίας.

Στη μεσαία κλίμακα στροφών (1.500 – 3.000 σ.α.λ.) και οι 2 υπερσυμπιεστές λειτουργούν μαζί, με τον μεγαλύτερο να συμπιέζει τον αέρα εισαγωγής πριν γίνει πλήρης συμπίεση από τον μικρότερο. Μία βαλβίδα παράκαμψης ελέγχει συνεχώς, ώστε ποσοστό των καυσαερίων να οδηγείται στο μεγαλύτερο υπερσυμπιεστή. Έτσι η ισχυρή επιτάχυνση είναι δεδομένη.Στις υψηλότερες στροφές (από 3.000 και πάνω) όλα τα καυσαέρια ρέουν απευθείας στο μεγαλύτερο υπερσυμπιεστή, αυξάνοντας ακόμα περισσότερο τη διαθέσιμη ισχύ. Στην εξέλιξη του 2.0 CDTI BiTurbo, προτεραιότητα για τους μηχανικούς ήταν να διασφαλίσουν ταχεία κλιμάκωση της πίεσης υπερπλήρωσης στις χαμηλές στροφές, ενισχύοντας παράλληλα την απόκριση του γκαζιού στις μεσαίες. Ο αέρας εισαγωγής προσαρμόζεται άριστα στην κλίμακα στροφών και τις ανάγκες των 2 υπερσυμπιεστών. Στις χαμηλές στροφές, ένας πρόσθετος, υγρόψυκτος εναλλάκτης θερμότητας (intercooler), που είναι αποκλειστικά συνδεδεμένος με τον μικρό υπερσυμπιεστή, φροντίζει η μικρή ποσότητα του αέρα να οδηγείται άμεσα στο θάλαμο καύσης. Στις μεσαίες στροφές, ο μεγαλύτερος και ισχυρότερος υπερσυμπιεστής έχει μεγαλύτερη συμβολή, ενώ ο αέρας εισαγωγής υπό υψηλή πίεση πλέον ψύχεται από ένα μεγαλύτερο, συμβατικό intercooler.

Η Opel είναι η πρώτη που χρησιμοποιεί τέτοιο σύστημα 2 ψυγείων αέρα εισαγωγής, βελτιστοποιώντας περαιτέρω την απόδοση του κινητήρα με την καινοτόμο τεχνολογία Cleantech, που ελέγχει τη διαδικασία καύσης μέσω ηλεκτρονικού κυκλώματος κλειστού βρόγχου. Αισθητήρες τοποθετημένοι στους προθερμαντήρες μετρούν συνεχώς την πίεση, διασφαλίζοντας ότι ο κινητήρας πάντα λειτουργεί στο βέλτιστο και με ελάχιστη κατανάλωση και εκπομπές CO2. Η 3η γενιά του συστήματος άμεσου ψεκασμού Common Rail που λειτουργεί με πιέσεις μέχρι 2.000 bar, διοχετεύει το καύσιμο σε πιεζοηλεκτρικά μπεκ υψηλής ακρίβειας που παράγουν μέχρι 8 ψεκασμούς/κύκλο λειτουργίας. Έτσι επιτυγχάνεται μία διαδικασία καύσης υψηλής ακρίβειας με ελαχιστοποιημένο θόρυβο και εκπομπές ρύπων.

&&&& Νέες τεχνολογίες

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Το Opel Insignia για το 2012 είναι διαθέσιμο και με αρκετά νέα στοιχεία τεχνολογίας, που στοχεύουν στην ασφάλεια και την οδηγική ευχαρίστηση. Μία καινοτομία για όλες τις AWD εκδόσεις του Insignia είναι το προαιρετικό πλαίσιο SuperSport. Αυτή η τεχνολογία που μέχρι πρότινος περιοριζόταν στο κορυφαίο σπορ μοντέλο OPC, τώρα προσφέρεται σε πιο περισσότερους πελάτες. Το πακέτο περιλαμβάνει νέας σχεδίασης ζάντες 20 ιντσών, το μηχανοτρονικό σύστημα FlexRide με ηλεκτρονικά προσαρμοζόμενο σύστημα απόσβεσης, σύστημα πέδησης Brembo υψηλών επιδόσεων και HiPerStrut ανάρτηση εμπρός, γνωστή απΆ το Insignia OPC των 325 ίππων, που βελτιστοποιεί τη συμπεριφορά και την ακρίβεια διεύθυνσης. Πέραν της αύξησης των επιδόσεων, η ενεργητική ασφάλεια βελτιώθηκε σημαντικά χάρη σΆ ένα νέο σύστημα ραντάρ που τοποθετείται στην ειδικά επανασχεδιασμένη μάσκα.

Οι αγοραστές του Insignia μπορούν τώρα να επιλέξουν το ACC (Adaptive Cruise Control). Το νέο σύστημα διατηρεί την επιλεγμένη ταχύτητα κατά τη διάρκεια του ταξιδιού και προσαρμόζει αυτόματα την ταχύτητα του αυτοκινήτου σύμφωνα με τις συνθήκες κυκλοφορίας, διασφαλίζοντας μία προκαθορισμένη απόσταση ασφαλείας από τα προπορευόμενα οχήματα. Το σύστημα ραντάρ υποστηρίζει κι άλλες λειτουργίες όπως το FDI (Following Distance Indication) που ενημερώνει οπτικά τον οδηγό για την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα. Το FCA (Forward Collision Alert) εκδίδει ένα οπτικό κι ένα ηχητικό σήμα που προειδοποιεί τον οδηγό για επικείμενη σύγκρουση με το προπορευόμενο αυτοκίνητο. Το CIB (Collision Imminent Braking) επιβραδύνει αυτόματα το όχημα αν ανιχνευτεί κίνδυνος σύγκρουσης.

Επίσης το Opel Insignia διαθέτει δεύτερης γενιάς σύστημα Opel Εye, που μπορεί να διακρίνει περισσότερες πινακίδες, αλλά και να διατηρεί απόσταση από το πρωπορευόμενο όχημα, όταν δεν υπάρχει το ραντάρ.

Toyota
Autotriti.gr