Κρίνοντας ότι ήρθε πλέον το πλήρωμα του χρόνου, η Audi προχώρησε σε μία εφ όλης της ύλης ανανέωση του R8. Αυτή δεν εξαντλείται σε αισθητικές διαφοροποιήσεις αλλά περιλαμβάνει επίσης μηχανικές βελτιώσεις, καθώς και μία νέα έκδοση, R8 V10 Plus, που τοποθετείται στην κορυφή της γκάμας.
Ξεκινώντας από την εξωτερική εμφάνιση, οι διαφορές εστιάζονται κυρίως στο μπροστινό μέρος, όπου συναντάμε ένα νέο προφυλακτήρα και επανασχεδιασμένη μάσκα. Αντίστοιχα, σε όλες τις εκδόσεις, χρησιμοποιούνται πλέον φωτιστικά σώματα LED. Πίσω τα βλέμματα τραβάει ένας ευμεγέθης αεροδυναμικός διαχύτης από ανθρακονήματα, που διατίθεται στο βασικό εξοπλισμό της πρωτοεμφανιζόμενης έκδοσης R8 V10 Plus και προαιρετικά στις υπόλοιπες.
Σημαντική προσθήκη είναι αυτή του νέου 7τάχυτου S-Tronic κιβωτίου, που αντικαθιστά το 6άρι R-Tronic. Αυτό είναι βεβαίως διπλού συμπλέκτη και διατίθεται στάνταρ στις εκδόσεις V10 και προαιρετικά στις V8. Χάρη στη βελτιωμένη λειτουργία και στις γρηγορότερες αλλαγές που εξασφαλίζει, το S-Tronic προσφέρει βελτίωση της επιτάχυνσης 0-100 χλμ./ώρα κατά 0,3 δευτερόλεπτα.
Αναφορικά με τα μηχανικά σύνολα, ο 4,2 V8 αποδίδει ελαφρά αυξημένη ισχύ 430 ίππων και ροπή 430 Nm, χαρίζοντας έτσι στο αυτοκίνητο επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 4,3 δλ. και τελική ταχύτητα 300 χλμ./ώρα. Ο V10 με τη σειρά του προσφέρεται πλέον σε δύο διαμορφώσεις, την απλή με 525 ίππους και την Plus, με 550 ίππους. Εδώ πλέον η επιτάχυνση πέφτει στα 3,5 δλ. και η τελική αγγίζει τα 317 χλμ./ώρα.