Δοκιμή: Ανανεωμένο smart fortwo coupe
Διαβάστηκε από 26100 αναγνώστες
|
Ημερομηνία δημοσίευσης: 18/9/2012 |
Το smart fortwo coupe δέχθηκε μια ακόμη διακριτική επέμβαση αισθητικής φύσεως, που αφορά στην εξωτερική και μόνο εικόνα του, συνεχίζοντας να προσφέρει στον οδηγό του ευελιξία και το ιδιαίτερο lifestyle που αναζητά...
Από το 1998 που κυκλοφόρησε, το smart έχει γίνει το απόλυτο hit για την πόλη και όχι άδικα. Δημοφιλές για την ευελιξία και το ιδιαίτερο lifestyle που λανσάρει, το μίνι αυτοκίνητο λύνει με ευκολία το γρίφο «κίνηση στην πόλη». Πρόσφατα, η ανανεωμένη δεύτερη γενιά του μοντέλου, δέχθηκε ακόμη μια μικρή στιλιστική επέμβαση από τους σχεδιαστές της φίρμας. Οι επεμβάσεις αφορούν μόνο στην εξωτερική εικόνα και δεν έχει γίνει καμία αλλαγή στο εσωτερικό ή στα μηχανικά μέρη.
Ακόμη πιο… smart
Η πιο χτυπητή διαφορά είναι η μεταφορά του χρωμιωμένου λογότυπου στη νέα κυψελοειδή μάσκα, η οποία περιλαμβάνει πλαίσιο σε ασημί χρώμα για τις εκδόσεις εξοπλισμού passion & pulse. Επίσης, υπάρχει νέο μπροστινό spoiler και μεγαλύτερη κυψελωτή εισαγωγή αέρα. Κυψελωτός είναι και ο νέος «διαχύτης» στο πίσω μέρος, τη στιγμή που υπάρχουν νέα πλευρικά σπόιλερ, καθρέφτες στο χρώμα του πλαισίου tridion και νέας σχεδίασης ζάντες αλουμινίου στάνταρ στην έκδοση passion. Τέλος, αξίζει να σημειωθεί πως, στη γκάμα των χρωματικών επιλογών προστέθηκε και ακόμη μία ματ γκρι ανθρακί. Όλες οι επεμβάσεις αφορούν φυσικά και στην έκδοση fortwo cabrio.
Ο δαίμονας της πόλης
Το μεγάλο πλεονέκτημα του smart φυσικά είναι η ευκολία με την οποία κινείται, ελίσσεται και παρκάρει στην πόλη, λόγω του μόλις 2,695 μ. αμαξώματός του. Το δαιμόνιο διθέσιο smart fortwo κινείται χωρίς να προβληματίσει τους επιβάτες του στους οποίους παρέχει ικανοποιητική άνεση. Οι τυχόν πλευρικοί άνεμοι επηρεάζουν κάπως τη σταθερότητα στον ανοιχτό δρόμο, αλλά στην πόλη είναι κυριολεκτικά ο άσος στο μανίκι του οδηγού που ψάχνει θέση στάθμευσης. Oι τιμές για το ανανεωμένο πετρελαιοκίνητο smart fortwo coupe που δοκιμάσαμε ξεκινούν από 13.000 ευρώ, ενώ για το βενζινοκίνητο με τον κινητήρα των 61 ίππων, από 10.850 ευρώ.
Κινητήρας - Υπεροικονομικός και άνευ τελών
Η ένδειξη cdi δηλώνει την ύπαρξη του turbodiesel 3κυλινδρου, 0,8 λτ. κινητήρα. Αν και με κάποιους κραδασμούς και σχετικό θόρυβο όταν είναι κρύο, το μοτέρ εμφανίζει θετική απόκριση και οι ρυθμοί επιτάχυνσης ικανοποιούν. Όχι όμως και η λειτουργία του 5τάχυτου αυτόματου κιβωτίου, το οποίο παρουσιάζει υστέρηση στις αλλαγές και στο kickdown. Μεγάλο «ατού» του κινητήρα όμως, είναι η εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση (3,3 λτ./100 χλμ.), όπως επίσης και οι εκπομπές CO2 (86 γρ./100 χλμ.) που απαλλάσσουν τον ιδιοκτήτη από την καταβολή τελών κυκλοφορίας.
|