ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Βαρεθήκατε να ακούτε τα ίδια ονόματα μοντέλων εδώ και τόσα χρόνια; Μήπως ήρθε η ώρα για ριζική αλλαγή; Τι λέτε;

Βαρεθήκατε να ακούτε τα ίδια ονόματα μοντέλων εδώ και τόσα χρόνια; Μήπως ήρθε η ώρα για ριζική αλλαγή; Τι λέτε;

30 χρόνια ίδια ονόματα μοντέλων;

9.630 Επισκέψεις στο άρθρο (5/6/2017)

Αν τα αυτοκίνητα αλλάζουν, τότε γιατί τα ονόματά τους να μένουν τα ίδια; Δεν είναι πιο φρέσκο να βλέπουμε τους κατασκευαστές να αλλάζουν τα ονόματα φέρνοντας στην αγορά ένα πραγματικά νέο μοντέλο, αντί απλά αντικαταστάτη του προηγούμενου, όσες διαφορές κι αν έχει;

Αν τα αυτοκίνητα αλλάζουν, τότε γιατί τα ονόματά τους να μένουν τα ίδια; Δεν είναι πιο φρέσκο να βλέπουμε τους κατασκευαστές να αλλάζουν τα ονόματα φέρνοντας στην αγορά ένα πραγματικά νέο μοντέλο, αντί απλά αντικαταστάτη του προηγούμενου, όσες διαφορές κι αν έχει; 

Βαρεθήκατε να ακούτε τα ίδια ονόματα μοντέλων εδώ και τόσα χρόνια; Μήπως ήρθε η ώρα για ριζική αλλαγή; Τι λέτε;

Βαρεθήκατε να ακούτε τα ίδια ονόματα μοντέλων εδώ και τόσα χρόνια; Μήπως ήρθε η ώρα για ριζική αλλαγή; Τι λέτε;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Τι άλλαξε μαζί με το όνομα του Ford Focus; Είδατε τι έκανε η Ford; Σταμάτησε να φτιάχνει Escort και άρχισε να φτιάχνει Focus. Πραγματικά άλλαξε το μικρομεσαίο της μοντέλο. Την ίδια λογική είχε και η Opel με το Insignia. Αποφάσισε ότι αρκετά έφτιαχνε διαφορετικές γενιές του Vectra, καιρός ήταν για ένα νέο αυτοκίνητο στη μεσαία κατηγορία, το Insignia. 

Ακόμη και η Peugeot που άλλαζε μόνο το τελευταίο ψηφία του ονόματος των μοντέλων της, έδινε έναν τόνο όταν πήγαινε από το 306 στο 307 και το 308. Φαινόταν πως μιλάμε για νέα προσπάθεια. Νέο αυτοκίνητο.

Όταν ακούς Golf 40 χρόνια όμως; Με το ίδιο πρίσμα λογικής, είναι σαν να φτιάχνει η VW το ίδιο αυτοκίνητο 40 χρόνια. Λογική όχι άγνωστη στη μάρκα που έκανε όνομα με τον Σκαραβαίο. Παρά δηλαδή τις διαφορές της μίας γενιάς με την επόμενη, ή το χάος που χωρίζει την πρώτη γενιά από την σημερινή, και μόνο η εμμονή στο ίδιο όνομα κάνει έκδηλο το γεγονός ότι η VW αυτή την ιδέα έχει για την μικρομεσαία κατηγορία και καμία άλλη. 
 
Εδώ η Toyota τελείωσε την Corolla και ξεκίνησε από το μηδέν για το επόμενο μικρομεσαίο της, το Auris. Θα μου πες, δεν είναι μόνο το Golf. Η Σειρά 3 της BMW δεν έκανε το ίδιο; Δεν είναι όλες τριάρες από το 1975 μέχρι σήμερα; Και η Mercedes, μόνο το ότι έλεγε 190Ε την πρώτη γενιά της μικρής κλάσης της, κόβει την ηλικία της C-Class στα 23 χρόνια. 

Όμως από μάρκες που παράγουν premium μοντέλα το περιμένεις κάτι τέτοιο. Στοχεύουν σε κάτι πολύ συγκεκριμένο και οι πελάτες τους απαιτούν όχι μόνο αυτό να υπάρχει σε κάθε γενιά, αλλά να υπάρχει και η παράδοση και συνέχεια, μέσω του ονόματος, που το εξασφαλίζει. Στα premium μοντέλα η συνέχεια είναι απαιτούμενο, και είναι ελάχιστα τα παραδείγματα που τα ονόματα άλλαξαν.

Η Audi άλλαξε το 80 σε Α4 όταν έκανε την κίνηση να κινηθεί προς την premium κατηγορία γιατί το 80 από μόνο του δεν είχε την ιστορία που ήθελε η μάρκα. Από την άλλη, όταν η Jaguar αποφάσισε να μπει στη μεγάλη κατηγορία, ονόμασε το μοντέλο της S-Type προσπαθώντας να συνδέσει την παράδοσή της με τη νέα προσπάθεια. Όταν κούρασε, άλλαξε όχι μόνο μοντέλο αλλά και όνομα, κάνοντας ρίξη με το παρελθόν με τεράστια επιτυχία με τη XF.

Εσείς τι λέτε όμως; Θέλετε οι κατασκευαστές να κάνουν κάθε τόσο κάτι νέο; Να φέρνουν νέα μοντέλα με νέες ιδέες και νέα ονόματα; Ή προτιμάτε να το παίζετε παραδοσιακοί και να αγοράζετε το ίδιο πράγμα, με το ίδιο όνομα κάθε φορά; Τι λέτε; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
Mototriti.gr