Βαρεθήκατε να ακούτε τα ίδια ονόματα μοντέλων εδώ και τόσα χρόνια; Μήπως ήρθε η ώρα για ριζική αλλαγή; Τι λέτε;
30 χρόνια ίδια ονόματα μοντέλων;
9.630 Επισκέψεις στο άρθρο (5/6/2017)
Αν τα αυτοκίνητα αλλάζουν, τότε γιατί τα ονόματά τους να μένουν τα ίδια; Δεν είναι πιο φρέσκο να βλέπουμε τους κατασκευαστές να αλλάζουν τα ονόματα φέρνοντας στην αγορά ένα πραγματικά νέο μοντέλο, αντί απλά αντικαταστάτη του προηγούμενου, όσες διαφορές κι αν έχει;
Αν τα αυτοκίνητα αλλάζουν, τότε γιατί τα ονόματά τους να μένουν τα ίδια; Δεν είναι πιο φρέσκο να βλέπουμε τους κατασκευαστές να αλλάζουν τα ονόματα φέρνοντας στην αγορά ένα πραγματικά νέο μοντέλο, αντί απλά αντικαταστάτη του προηγούμενου, όσες διαφορές κι αν έχει;
Βαρεθήκατε να ακούτε τα ίδια ονόματα μοντέλων εδώ και τόσα χρόνια; Μήπως ήρθε η ώρα για ριζική αλλαγή; Τι λέτε;
Ακόμη και η Peugeot που άλλαζε μόνο το τελευταίο ψηφία του ονόματος των μοντέλων της, έδινε έναν τόνο όταν πήγαινε από το 306 στο 307 και το 308. Φαινόταν πως μιλάμε για νέα προσπάθεια. Νέο αυτοκίνητο.
Όταν ακούς Golf 40 χρόνια όμως; Με το ίδιο πρίσμα λογικής, είναι σαν να φτιάχνει η VW το ίδιο αυτοκίνητο 40 χρόνια. Λογική όχι άγνωστη στη μάρκα που έκανε όνομα με τον Σκαραβαίο. Παρά δηλαδή τις διαφορές της μίας γενιάς με την επόμενη, ή το χάος που χωρίζει την πρώτη γενιά από την σημερινή, και μόνο η εμμονή στο ίδιο όνομα κάνει έκδηλο το γεγονός ότι η VW αυτή την ιδέα έχει για την μικρομεσαία κατηγορία και καμία άλλη.
Εδώ η Toyota τελείωσε την Corolla και ξεκίνησε από το μηδέν για το επόμενο μικρομεσαίο της, το Auris. Θα μου πες, δεν είναι μόνο το Golf. Η Σειρά 3 της BMW δεν έκανε το ίδιο; Δεν είναι όλες τριάρες από το 1975 μέχρι σήμερα; Και η Mercedes, μόνο το ότι έλεγε 190Ε την πρώτη γενιά της μικρής κλάσης της, κόβει την ηλικία της C-Class στα 23 χρόνια.
Όμως από μάρκες που παράγουν premium μοντέλα το περιμένεις κάτι τέτοιο. Στοχεύουν σε κάτι πολύ συγκεκριμένο και οι πελάτες τους απαιτούν όχι μόνο αυτό να υπάρχει σε κάθε γενιά, αλλά να υπάρχει και η παράδοση και συνέχεια, μέσω του ονόματος, που το εξασφαλίζει. Στα premium μοντέλα η συνέχεια είναι απαιτούμενο, και είναι ελάχιστα τα παραδείγματα που τα ονόματα άλλαξαν.
Η Audi άλλαξε το 80 σε Α4 όταν έκανε την κίνηση να κινηθεί προς την premium κατηγορία γιατί το 80 από μόνο του δεν είχε την ιστορία που ήθελε η μάρκα. Από την άλλη, όταν η Jaguar αποφάσισε να μπει στη μεγάλη κατηγορία, ονόμασε το μοντέλο της S-Type προσπαθώντας να συνδέσει την παράδοσή της με τη νέα προσπάθεια. Όταν κούρασε, άλλαξε όχι μόνο μοντέλο αλλά και όνομα, κάνοντας ρίξη με το παρελθόν με τεράστια επιτυχία με τη XF.
Εσείς τι λέτε όμως; Θέλετε οι κατασκευαστές να κάνουν κάθε τόσο κάτι νέο; Να φέρνουν νέα μοντέλα με νέες ιδέες και νέα ονόματα; Ή προτιμάτε να το παίζετε παραδοσιακοί και να αγοράζετε το ίδιο πράγμα, με το ίδιο όνομα κάθε φορά; Τι λέτε;
Για μενα ΠΡΕΠΕΙ να αλλαζουν σε ολες τις κατηγοριες ειτε premium ειτε οχι οταν προκειται για ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ νεα μοντελα και οχι βαριομαστε και ξυνομαστε και σε καθε γενια συνεχιζουμε την ιδια σχεδιαση και απλα προσθετουμε 1-2 νεες τεχνολογιες και λεμε ολοκαινουριο ενω ειναι ενα heavy facelift και τιποτα περισσοτερο (πχ golf)! Γιατι πχ Micra? Το καινουριο μοντελο πραγματικα χανει με αυτο το ονομα!!!
Πιο σωστα το παραδειγμα με το σπιτι θα ηταν ως εξης: οι Γερμανοι φτιαχνουν τα σπιτια με κακης ποιοτητας σκυροδεμα και εσωτερικα το σπιτι ειναι μεσα στην πολυτελεια για να προσελκυσει το ματι του υποψηφιου αγοραστη ενω ο Ιαπωνας το κανει αναποδα με εξαιρετικης ποιοτητας σκυροδεμα και με αξιοπρεπες εσωτερικο. Το μεν σπιτι των Γερμανων με ενα σεισμο των 4 ριχτερ γκρεμιζεται ενω των Ιαπωνων αντεχει μεχρι και 9 ριχτερ! Ποιο απο τα δυο σπιτια θα προτιμησει ενας λογικος ανθρωπος;
@nolian Ασχετο εντελως το παραδειγμα που εδωσες! Μα εντελως ομως! Γι' αυτο μην απορεις για τα δικα μου λαικ σε σχεση με τα δικα σου...
Αν το "ίδιο πράγμα" είναι αυτο καλύπτει τις ανάγκες μου, με ικανοποιεί αισθητικά και τεχνολογικά, ποσώς με ενδιαφέρει το πως λέγεται. Για να λέγεται το Golf, Golf 40 χρόνια τώρα ή η Corolla, Corolla ή το 3αρι, 3αρι κάτι καλό έχουν κάνει αυτοι που τα κατασκευάζουν. Πόσο τυχαία μπορεί να είναι η καταξίωση ονομάτων σαν αυτα στη συνείδηση του αγοραστικού κοινού;
@Nolian Κι εγω γραφω την αποψη μου εδω. Αν με ενδιεφεραν τα λαικ θα εβαζα για πολιτικος να με ψηφιζουν κιολας. Εμενα μου αρεσει να αλλαζουν ονοματα τα μοντελα γιατι με τοσα δις που κερδιζουν θα επρεπε να βγαζουν συνεχεια καινουρια αυτοκινητα απο το μηδεν και οχι να μας παραμυθιαζουν με facelift! Εσενα δεν σου αρεσει να γινεται αυτο. Οκ no problem. Εγω σεβομαι την αποψη σου αλλα εσυ μαλλον δεν σεβεσαι τις αποψεις των αλλων.
Απλα,καποια αυτοκινητα,ανεξαρτητα αν ειναι premium ή οχι,ειναι αυτοκινητα που αποτελουν σταθμο για καθε εταιρια,και πρεπει να κρατουν το ονομα τους. Το Golf εκανε την VW αυτο που ειναι σημερα Η Corolla εκανε την Toyota αυτη που ειναι Η σειρα 3 και 5 την BMW κτλ κτλ... Δεν πετας την ιστορια σου,αλλα,την συνεχιζεις. Διοτι οι εταιριες ξερουν οτι χαρη σε αυτα τα μοντελα,εδραιωθηκαν στο χωρο.
Ego file giapona den sxolia gia na paro like opos esy.Aplos leo tin apopsi mou.Kai auto pou eipa exein100% sxesi me to thema.Kai to oreo einai oti aytoi pou soy kanoun like einai i aytoi pou agorasoune ayta ta "arxea" onomata.Giati perierga ayta ta "arxea"onomata GOLF,BMW 3,COROLLA einai stis protes theseis stis polisis sti Evropi kai Ellada.
Diladi file giapona kai i alloi poy trexoun na sou kanoun like otan meta apo xronia apofasisis na anakainisis to spiti sou to gremisis apo ta themelia kai to xtiseis olokainourgio?
Περιμένω να δω το επόμενο άρθρο να κατηγορεί την vw γιατι ξεκινάει από v και την bmw γιατί ξεκινάει από b