Γιατί οι βενζινάδες δεν συμπαθούν τα Toyota

28.438 Επισκέψεις στο άρθρο (30/1/2023)
Γιατί οι βενζινάδες δεν συμπαθούν τα Toyota
7 Φωτογραφίες »

Η Toyota μετράει στη γκάμα της 6 full υβριδικά μοντέλα για να καίτε τα μισα. Με 25 χρόνια εξέλιξης η Toyota προσφέρει οικονομικά μοντέλα σε κάθε κατηγορία, καλύπτοντας όλους τους τύπους αγοραστή.

H Toyota μας έμαθε τα υβριδικά

Όπως είδαμε στο Mega Test του AutoΤρίτη τα υβριδικά καίνε τα μισά συγκριτικά με τα diesel μέσα στην πόλη. H Toyota ήταν η πρώτη εταιρεία πρώτη που γύρισε την πλάτη στο diesel και καθιέρωσε την υβριδική τεχνολογία. Εδώ και χρόνια, η φράση «υβριδικό αυτοκίνητο» είναι γνωστή και μη εξαιρετέα στο λεξικό του αυτοκίνητου, όπως και άρρηκτα συνδεδεμένη με την Toyota, με τα μοντέλα της σήμερα να καταφέρνουν να σας εξασφαλίζουν κέρδος κοντά στα 1.800 ευρώ το χρόνο.

Δείτε εδώ την Digital Έκθεση με τα μοντέλα που καίνε τα μισά και μπορείς να κερδίσεις έως 3.000 ευρώ / έτος

25 χρόνια υβριδικά Toyota

Ήταν το 1997 όταν η Toyota ξεκίνησε την ευρεία παραγωγή του Prius, φέρνοντας στο προσκήνιο την τεχνολογία, που υπόσχεται να σώσει τον πλανήτη, αλλά και την αυτοκίνηση ως «προάγγελος» της ηλεκτροκίνησης.

Έτσι λοιπόν, με στόχο τη μείωση της κατανάλωσης και των CO2, η Toyota υιοθέτησε το παράλληλο υβριδικό σύστημα με το όχημα να διαθέτει δύο πηγές ενέργειας. Ως κύρια μονάδα κίνησης είναι ο βενζινοκινητήρας, που παίρνει βοήθεια από έναν μικρό ηλεκτροκινητήρα (η ηλεκτρική ενέργεια συσσωρεύεται σε ειδικές μπαταρίες), ο οποίος κινεί το όχημα στην κίνηση ή λειτουργεί μαζί με τον θερμικό κινητήρα σε ανηφόρες ή δυνατές επιταχύνσεις. 
 

Μοντέλα σε κάθε κατηγορία και εγγύηση μπαταρίας 11 χρόνια

25 χρόνια μετά λοιπόν και η Toyota έχει αναπτύξει ήδη την πέμπτη γενιά υβριδικών συνόλων και παράλληλα, μεγαλώνοντας όλα αυτά τα χρόνια τη γκάμα της, έχει φτάσει στο σημείο να έχει 6 διαφορετικά υβριδικά μοντέλα, σχεδόν σε κάθε κατηγορία.

Στα μικρά μοντέλα θα συναντήσουμε το Yaris, το δημοφιλέστερο μοντέλο της ελληνικής αγοράς και το SUV μεγάλο αδερφό του, το Yaris Cross, το οποίο έρχεται μάλιστα και ως τετρακίνητο με δεύτερο ηλεκτρικό μοτέρ.

Στα πιο οικογενειακά μοντέλα υπάρχει η «θρυλική» Corolla, η οποία πρόσφατα ανανεώθηκε και έρχεται σε δύο διαφορετικές εκδόσεις ισχύος, όπως και η SUV εκδοχή της η Corolla Cross, η οποία είναι και το πιο πρόσφατο μοντέλο που λανσαρίστηκε στην ελληνική αγορά. Στην ίδια κατηγορία με το τελευταίο, υπάρχει και το C-HR, ως πιο μοντέρνα και νεανική επιλογή, ενώ την γκάμα των υβριδικών, ολοκληρώνει το μεγαλύτερο RAV4.

Αξίζει να αναφέρουμε πως η Toyota έχει απόλυτη εμπιστοσύνη στις μπαταρίες των υβριδικών της μοντέλων και σε όλα τα παραπάνω μοντέλα πέρα από την 6ετή εργοστασιακή, προσφέρει και 11 χρόνια εγγύηση μπαταρίας.
 

To Yaris έχει το ρεκόρ κατανάλωσης όσων μοντέλων δεν μπαίνουν στην πρίζα

Πέτυχε λοιπόν η Toyota το στόχο της, να φτιάξει πιο οικονομικά και καθαρά μοντέλα συγκριτικά με τα diesel; Η απάντηση είναι αδιαμφισβήτητα ναι, όπως έχουμε επιβεβαιώσει και εμείς στις μετρήσεις κατανάλωσης που κάνουμε, χάρη στην ικανότητά τους να πηγαίνουν ηλεκτρικά και να φορτίζονται κατά την  κίνηση μόνα τους.

Χαρακτηριστικότερο παράδειγμα όλων το Yaris με το υβριδικό σύνολο των 116 ίππων που βασίζεται στον 1.500άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα της φίρμας, το οποίο εντός πόλης καίει μόλις 3,5 λτ./100 χλμ.. Είναι δηλαδή το πιο οικονομικό μοντέλο που έχουμε μετρήσει στο AutoΤρίτη  όλα αυτά τα χρόνια (!), εξαιρουμένων φυσικά των plug-in.  Εξαιρετικά οικονομικό αποδεικνύεται και το SUV «αδερφάκι» του, το Yaris Cross, το οποίο έχει το ίδιο σύνολο και στην πόλη καίει 4,5 λτ./100 χλμ. (5,0 λτ. το τετρακίνητο).

Ανεβαίνοντας κατηγορία στα μικρομεσαία, η Corolla διατίθεται σε δύο εκδόσεις με κινητήρες 1,8 και 2,0 λτ., απόδοσης 122 και 178 ίππων αντίστοιχα, οι οποίοι καίνε 4,1 και 5,5 λτ./100 χλμ. μέσα στην πόλη. Πάντως το ιαπωνικό χάτσμπακ αναμένεται σύντομα να ανανεωθεί και θα φέρει το 5ης γενιάς υβριδικό σύστημα Toyota, το οποίο στηρίζεται στους ίδιους κινητήρες, αλλά σε απόδοση 140 και 196 άλογα.
 

Συνέχεια του άρθρου >>>
ford
test center