|
ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ | Τιμές με Leasing |
LIVE: κίνηση στους δρόμους |
Οι μεγαλύτερες ευκαιρίες .... | |||
| |||
ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ | |||
| Η μείωση του τέλους ταξινόμησης κατά 50% έχει φέρει τα πάνω κάτω στην αγορά. Ταυτόχρονα πολλές εταιρείες απόφάσισαν να προχωρήσουν σε σημαντικές προσφορές μειώνοντας ακόμα περισσότερο τις τιμές. Εμείς ψάξαμε και διαλέξαμε εκείνα τα μοντέλα που είναι πραγματικές ευκαιρίες. | ||
Τέτοιες ευκαιρίες δεν παρουσιάζονται συχνά και δεν κρατάνε πολύ. Η μείωση του τέλους ταξινόμησης κατά 50% για τους ερχόμενους τέσσερις μήνες έχει φέρει τα πάνω κάτω στην αγορά. Οι τιμές των νέων μοντέλων έχουν γίνει τόσο ελκυστικές που σε πολλές περιπτώσεις αξίζει να ανέβεις κατηγορία. Την κατάσταση καθιστά ακόμα πιο δελεαστική η απόφαση των εταιρειών αυτοκινήτων να ενισχύσουν την ανταγωνιστικότητα των μοντέλων τους μειώνοντας ακόμα περισσότερο τις τιμές. Εμείς ψάξαμε όλη την αγορά, βρήκαμε τις παλιές τιμές των μοντέλων, ακόμα και μετά τις όποιες προσφορές, τις συγκρίνουμε με τις νέες τιμές, λαμβάνοντας υπόψη και τις νέες εκπτώσεις των εταιρειών, και σας παρουσιάζουμε μερικές προσφορές που βγάζουν μάτι. Τα μοντέλα που παρουσιάζουμε καλύπτουν τις περισσότερες των κατηγοριών και αφορούν στις τελικές τιμές που προκύπτουν για τη βασική έκδοση κάθε μοντέλου. Αξιολογήστε τις προσφορές και ψάξτε αυτή που σας ενδιαφέρει περισσότερο. Αξίζει! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Μια από τις πιο κραυγαλέες ποσοστιαίες διαφορές στις τιμές προ και μετά την περικοπή του τέλος ταξινόμησης είναι αυτή του Chevrolet Captiva 2.4 στην 5θέσια έκδοση. Η τιμή του μοντέλου πριν την έκδοση έφτανε τα 29.790 ευρώ, χωρίς κάποια επιπλέον έκπτωση από την εταιρεία. Μετά την κρατική περικοπή η τιμή του έπεσε στα 26.295 ευρώ, ενώ η Chevrolet προσφέρει επιπλέον έκπτωση της τάξης των 2.380 ευρώ. Έτσι η τιμή του μοντέλου φτάνει τα 23.915 ευρώ, με το συνολικό όφελος να ανέρχεται στα 5.875 ευρώ, μια διαφορά της τάξης του 19,7%. Σε αυτή την περίπτωση ο αγοραστής αποκτάει πρόσβαση σε ένα μεσαίο SUV με αυξημένες διαστάσεις, καλές εκτός δρόμου δυνατότητες, και μεγάλους χώρους με τιμή που θα μπορούσε άνετα να δικαιολογήσει ένα αυτοκίνητο μικρότερης κατηγορίας. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Στην περίπτωση του Renault Twingo 1.2 με τους 60 ίππους η μείωση στην τιμή μετά και την περικοπή του μισού τέλους ταξινόμησης φτάνει το 18,6%. Έτσι το αυτοκίνητο ξεκίνησε να κοστίζει 8.660 ευρώ, χωρίς άλλες εκπτώσεις. Μετά την κυβερνητική μείωση η τιμή έπεσε στα 8.330,(λόγω μειωμένου κυβισμού, και η Renault αποφάσισε να μειώσει και άλλο την τιμή κατά 1.277 ευρώ (περικοπή Φ.Π.Α). Αποτέλεσμα μια τιμή της τάξης των 7.053 ευρώ και ένα κέρδος που φτάνει τα 1.607 ευρώ. Το Twingo διακρίνεται για το χρηστικό εσωτερικό του με 4 χωριστές θέσεις, τη φρέσκια του εμφάνιση, την επικοινωνιακή οδική του συμπεριφορά και τη φιλικότητα προς το χρήστη. Η γκάμα του είναι αρκετά ευρεία, ενώ το μοντέλο GT έχει ξεχωριστό ενδιαφέρον, τώρα πλέον και τιμολογιακά, αφού εξοπλίζεται με ένα σύγχρονο 1.200άρη κινητήρα με τούρμπο και 100 ίππους, που χαρίζει παραπάνω από ικανοποιητικές επιδόσεις στο ελαφρύ αμάξωμα @ Η βασική έκδοση του Renault Twingo κοστίζει πλέον 7.053 ευρώ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Το Hyundai Santa Fe θα μπορούσε να χαρακτηριστεί το μοντέλο που έφερε την άνοιξη στην κορεάτικη εταιρεία, πριν την εμφάνιση της σειράς «i». Μεγάλο και εντυπωσιακό συνδυάζει την ικανή συμπεριφορά στην άσφαλτο, με την κίνηση εκτός δρόμου. Ωστόσο εκείνο που εντυπωσιάζει περισσότερο είναι η απτή ποιότητα στο εσωτερικό του αλλά και οι αχανείς χώροι για επιβάτες και αποσκευές. Οδική ασφαλής συμπεριφορά και ποιότητα κύλισης. Ακόμα και αν ο κινητήρας των 2,7 λίτρων αποτελούσε μέχρι τώρα ανασταλτικό παράγοντα αγοράς, με τις νέες μειώσεις αυτό δεν ισχύει. Πριν την θέσπιση του μέτρου για την περικοπή του 50% από τα τέλη ταξινόμησης, η τιμή της βασικής έκδοσης έφτανε τα 34.100, ενώ με της έκπτωση της Hyundai το κόστος έπεφτε στα 29.100 ευρώ. Μετά την μείωση του τέλους η αρχική τιμή έπεσε στα 30.352 και η Hyundai κάνει ακόμα μεγαλύτερη έκπτωση της τάξης των 5.752 ευρώ. Αυτό κατεβάζει την τελική τιμή στα 24.600 ευρώ, δηλαδή ένα όφελος 4.500 μετά την έκπτωση στην αρχική τιμή, ή 9.500 ευρώ, αν υπολογιστεί από πού ξεκίνησε η τιμή του αυτοκινήτου. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Το Matiz αποτελούσε ανέκαθεν ένα από τα πιο προσιτά μοντέλα την αγοράς, με πολύ ολοκληρωμένο χαρακτήρα για την τιμή του. Σήμερα, με τα νέα μέτρα, η αγορά του καθίσταται πιο δελεαστική από ποτέ. Αφού η τιμή της βασικής έκδοσης 0,8 με το χειροκίνητο κιβώτιο ξεκινάει, πλέον, από τα 6.670 ευρώ. Πώς προκύπτει αυτό; Η τιμή του ξεκίνησε από τα 7.830 ευρώ πριν από τις εκπτώσεις. Μετά τη μείωση του τέλους ταξινόμησης η τιμή έπεσε στα 7.720 ευρώ, μικρή διαφορά, λόγω μικρού κυβισμού. Έτσι η Chevrolet προχώρησε σε επιπλέον μείωση της τάξης των 1.050 ευρώ, με αποτέλεσμα η τιμή να πέσει στα 6.670 ευρώ και η διαφορά να ανέβει στα 14,8%. Έτσι ο αγοραστής μπορεί να επωφεληθεί της προσφοράς και να διαλέξει μια πιο πλούσια εξοπλισμένη έκδοση του μοντέλου, ή ακόμα μία με μεγαλύτερο κυβισμό. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Το Sorento έχει κουβαλήσει για πολλά χρόνια τη σημαία της Kia σε μία κατηγορία που αυγάτισε περισσότερο από τα αναμενόμενα. Μπορεί να ξεκίνησε ως καθαρόαιμο τετρακίνητο πολυτελείας, αλλά οι νέες γενιές του το βρήκαν με αυτόματη τετρακίνητη, πιο λουσάτη εμφάνιση και πιο πλούσιο εξοπλισμό. Αυτό δε σημαίνει ότι έχει χάσει τις εκτός δρόμου ικανότητες του, απλά τώρα παίζει καλύτερα το διττό ρόλο του στην άσφαλτο. Η Kia πάντα το στήριζε με προσφορές και απόδειξη είναι η καλή έκπτωση των 4.000 ευρώ που είχε και πριν τις μειώσεις του τέλους ταξινόμησης. Ωστόσο η έκπτωση συνεχίζεται ακάθεκτη, οπότε η νέα τιμή των 25.950 ευρώ, πέφτει στα 21.950 ευρώ, φτάνοντας το πραγματικό όφελος στα 3.550 ευρώ και την ποσοστιαία μείωση στο 13,9%. Σε κάθε περίπτωση η τιμή από μόνη της είναι εξωπραγματική για την κατηγορία του μοντέλου. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Το Renault Megane τρίτης γενιάς ήρθε γεμάτο αξιώσεις. Αξιώσεις που προκύπτουν από την κορυφαία παθητική ασφάλεια που προσφέρει, από την αναβαθμισμένη ποιότητα στο εσωτερικό, από τον πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας, από την πολύ καλή οδική συμπεριφορά. Η εντυπωσιακή εμφάνιση προσθέτει έναν ακόμα λόγω αγοράς μέχρι να ακούσετε τη νέα τιμή του. Αυτή, για τη βασική 5θυρη έκδοση 1,6 λίτρου με 100 ίππους, ξεκίνησε από τα 15.500 ευρώ. Μετά τη μείωση του τέλους ταξινόμησης έφτασε στα 14.590 ευρώ, ενώ η Renault αποφάσισε να περικόψει 1.200 ευρώ επιπλέον. Έτσι η τελική τιμή του κατέβηκε στα 13.390 ευρώ, το συνολικό όφελος ανέβηκε στα 2.110 ευρώ και η ποσοστιαία διαφορά με την αρχική τιμή σκαρφάλωσε στο 13,6%. Μια ματιά στους τιμοκαταλόγους αποκαλύπτει ότι μπορείτε να αγοράσετε ένα μικρομεσαίο με τιμή μικρού. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Το Volvo S60 μπορεί να μην είναι από τα best seller της ελληνικής αγοράς, αλλά δεν παύει να είναι ένα πολύ καλό οικογενειακό αυτοκίνητο. Οι σημαίες του είναι η πολύ προσεγμένη ποιότητα κατασκευής, ο ροπάτος 2λιτρος υπετροφοδοτούμενος κινητήρας του με 200 ίππους, η εντυπωσιακή εμφάνιση, η πολύ άνετη κύλιση και ο πλούσιος εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας. Τώρα, μετά τις μειώσεις στο τέλος ταξινόμησης, η περίπτωσή του γίνεται πιο ισχυρή από ποτέ στη δύσκολη κατηγορία του παίζει. Η τιμή του ήταν ήδη χαμηλωμένη από τη Volvo κατά 6.740 ευρώ, και πριν τις κρατικές μειώσεις. Μετά τη μείωση στην βασική τιμή των 30.204 ευρώ (αρχική τιμή 33.690 ευρώ) προστίθεται πάλι και η έκπτωση των 6.740 ευρώ, για να φτάσει στα 23.464 ευρώ, με συνολικό όφελος 3.486 ευρώ, ή μια διαφορά της τάξης του 12,9%. Βέβαια, συγκρινόμενη με την αρχική τιμή του μοντέλου η μείωση ξεπερνάει τα 10.000 ευρώ. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Η Porsche Cayenne έβγαινε πάντα ωφελημένη από τις ρυθμίσεις του ελληνικού κράτους. Όταν παρουσιάστηκε, τα τεκμήρια είχαν καταργηθεί, οπότε αυτό και μόνο ήταν σε θέση να την καταστήσει το πιο επιτυχημένο εμπορικά μοντέλο της Porsche στην ελληνική αγορά. Φυσικά αυτή είναι η πραγματικότητα γενικότερα για την ιστορία της Cayenne. Είναι το μοντέλο που μαζικοποίησε τις Porsche και έκανε το εργοστάσιο από το Τσουφενχάουζεν να διευρύνει τη γκάμα των μοντέλων του και να δοκιμάζει τολμηρά project όπως η επερχόμενη Panamera. Βέβαια η Cayenne είναι και ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο. Στο δρόμο πάει σα σπορ μοντέλο, έξω από αυτόν πάει σαν κανονικό εκτός δρόμου, είναι εντυπωσιακή, γρήγορη και πολυτελής από τη βασική έκδοση των 3,6 λίτρων. Τώρα, μετά τη μείωση του κρατικού τέλους, η Cayenne έχει ένα ακόμα λόγο να πανηγυρίζει, αφού την ευνοούν ιδιαίτερα τα νέα μέτρα. Ουσιαστικά η Porsche δεν έχει προχωρήσει σε περαιτέρω εκπτώσεις, αλλά αυτό δεν εμποδίζει τη νέα τιμή (69.800 ευρώ) να είναι κατά 10.100 ευρώ χαμηλότερη από την παλιά. Η μείωση αυτή αντιστοιχεί σε μία διαφορά της τάξης του 12,6%. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
To Hyundai Matrix ήταν από τα μοντέλα που ανέδειξε στο ευρύ κοινό τη value for money διάσταση της Hyundai. Πάντα αποτελούσε ένα προσιτό μοντέλο, ιδανικό για το νέο οικογενειάρχη που δίνει πιο μεγάλη σημασία στη χρηστικότητα του εσωτερικού, τους μεγάλους χώρους και τον πλούσιο εξοπλισμό, παρά στον εντυπωσιασμό και τις επιδόσεις. Τα ίδια ισχύουν και για το μοντέλο μετά την πρόσφατη ανανέωση που υπέστη, με τη διαφορά ότι πλέον η εμφάνιση έχει γίνει πιο μοντέρνα, ενώ η ποιότητα στο εσωτερικό και η κύλιση στο δρόμο έχει βελτιωθεί. Η Hyundai ενισχύει τη θέση του μοντέλου στην αγορά με επιπλέον εκπτώσεις. Πιο αναλυτικά, το μοντέλο πριν τις κρατικές μειώσεις κόστιζε 14.400 ευρώ, ενώ η Hyundai έβγαζε από την τιμή άλλα 850 ευρώ. Τώρα η βασική τιμή ξεκινάει από τα 13.645 ευρώ, αλλά η Hyundai κάνει μεγαλύτερη επιπλέον έκπτωση της τάξης των 1.655 ευρώ. Αποτέλεσμα μια τελική τιμή 11.990 ευρώ, όφελος 1.560 ευρώ συνολικά και ποσοστιαία μείωση της τάξης του 11,5%. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
»Σχολιάστε την είδηση | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|