ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Οι μεγαλύτερες ευκαιρίες ....
Διαβάστηκε από 67053 αναγνώστες
ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ
Η μείωση του τέλους ταξινόμησης συνοδεύεται από γενναίες εκπτώσεις
Η μείωση του τέλους ταξινόμησης κατά 50% έχει φέρει τα πάνω κάτω στην αγορά. Ταυτόχρονα πολλές εταιρείες απόφάσισαν να προχωρήσουν σε σημαντικές προσφορές μειώνοντας ακόμα περισσότερο τις τιμές. Εμείς ψάξαμε και διαλέξαμε εκείνα τα μοντέλα που είναι πραγματικές ευκαιρίες.

Παρουσιάζουμε μερικές από τις προσφορές που βγάζουν μάτι
Τέτοιες ευκαιρίες δεν κρατάνε πολύ.
Τέτοιες ευκαιρίες δεν παρουσιάζονται συχνά και δεν κρατάνε πολύ. Η μείωση του τέλους ταξινόμησης κατά 50% για τους ερχόμενους τέσσερις μήνες έχει φέρει τα πάνω κάτω στην αγορά. Οι τιμές των νέων μοντέλων έχουν γίνει τόσο ελκυστικές που σε πολλές περιπτώσεις αξίζει να ανέβεις κατηγορία. Την κατάσταση καθιστά ακόμα πιο δελεαστική η απόφαση των εταιρειών αυτοκινήτων να ενισχύσουν την ανταγωνιστικότητα των μοντέλων τους μειώνοντας ακόμα περισσότερο τις τιμές. Εμείς ψάξαμε όλη την αγορά, βρήκαμε τις παλιές τιμές των μοντέλων, ακόμα και μετά τις όποιες προσφορές, τις συγκρίνουμε με τις νέες τιμές, λαμβάνοντας υπόψη και τις νέες εκπτώσεις των εταιρειών, και σας παρουσιάζουμε μερικές προσφορές που βγάζουν μάτι. Τα μοντέλα που παρουσιάζουμε καλύπτουν τις περισσότερες των κατηγοριών και αφορούν στις τελικές τιμές που προκύπτουν για τη βασική έκδοση κάθε μοντέλου. Αξιολογήστε τις προσφορές και ψάξτε αυτή που σας ενδιαφέρει περισσότερο. Αξίζει!


Συνολικό όφελος 5.875 ευρώ μετά την περικοπή του τέλους ταξινόμησης και την επιπλέον έκπτωση της Chevrolet για το Captiva
Chevrolet Captiva 2.4: - 19,7% στην τελική τιμή
Μια από τις πιο κραυγαλέες ποσοστιαίες διαφορές στις τιμές προ και μετά την περικοπή του τέλος ταξινόμησης είναι αυτή του Chevrolet Captiva 2.4 στην 5θέσια έκδοση. Η τιμή του μοντέλου πριν την έκδοση έφτανε τα 29.790 ευρώ, χωρίς κάποια επιπλέον έκπτωση από την εταιρεία. Μετά την κρατική περικοπή η τιμή του έπεσε στα 26.295 ευρώ, ενώ η Chevrolet προσφέρει επιπλέον έκπτωση της τάξης των 2.380 ευρώ. Έτσι η τιμή του μοντέλου φτάνει τα 23.915 ευρώ, με το συνολικό όφελος να ανέρχεται στα 5.875 ευρώ, μια διαφορά της τάξης του 19,7%. Σε αυτή την περίπτωση ο αγοραστής αποκτάει πρόσβαση σε ένα μεσαίο SUV με αυξημένες διαστάσεις, καλές εκτός δρόμου δυνατότητες, και μεγάλους χώρους με τιμή που θα μπορούσε άνετα να δικαιολογήσει ένα αυτοκίνητο μικρότερης κατηγορίας.


Η βασική έκδοση του Renault Twingo κοστίζει πλέον 7.053 ευρώ
Renault Twingo 1.2: Από 1.607 ευρώ η μείωση
Στην περίπτωση του Renault Twingo 1.2 με τους 60 ίππους η μείωση στην τιμή μετά και την περικοπή του μισού τέλους ταξινόμησης φτάνει το 18,6%. Έτσι το αυτοκίνητο ξεκίνησε να κοστίζει 8.660 ευρώ, χωρίς άλλες εκπτώσεις. Μετά την κυβερνητική μείωση η τιμή έπεσε στα 8.330,(λόγω μειωμένου κυβισμού, και η Renault αποφάσισε να μειώσει και άλλο την τιμή κατά 1.277 ευρώ (περικοπή Φ.Π.Α). Αποτέλεσμα μια τιμή της τάξης των 7.053 ευρώ και ένα κέρδος που φτάνει τα 1.607 ευρώ. Το Twingo διακρίνεται για το χρηστικό εσωτερικό του με 4 χωριστές θέσεις, τη φρέσκια του εμφάνιση, την επικοινωνιακή οδική του συμπεριφορά και τη φιλικότητα προς το χρήστη. Η γκάμα του είναι αρκετά ευρεία, ενώ το μοντέλο GT έχει ξεχωριστό ενδιαφέρον, τώρα πλέον και τιμολογιακά, αφού εξοπλίζεται με ένα σύγχρονο 1.200άρη κινητήρα με τούρμπο και 100 ίππους, που χαρίζει παραπάνω από ικανοποιητικές επιδόσεις στο ελαφρύ αμάξωμα @ Η βασική έκδοση του Renault Twingo κοστίζει πλέον 7.053 ευρώ


Μέχρι και 9.500 ευρώ η μείωση στην τιμή του Santa Fe σε σχέση με το κόστος του πριν τις εταιρικές εκπτώσεις
Hyundai Santa Fe 2.7: Επιπλέον έκπτωση 5.752 ευρώ
Το Hyundai Santa Fe θα μπορούσε να χαρακτηριστεί το μοντέλο που έφερε την άνοιξη στην κορεάτικη εταιρεία, πριν την εμφάνιση της σειράς «i». Μεγάλο και εντυπωσιακό συνδυάζει την ικανή συμπεριφορά στην άσφαλτο, με την κίνηση εκτός δρόμου. Ωστόσο εκείνο που εντυπωσιάζει περισσότερο είναι η απτή ποιότητα στο εσωτερικό του αλλά και οι αχανείς χώροι για επιβάτες και αποσκευές. Οδική ασφαλής συμπεριφορά και ποιότητα κύλισης. Ακόμα και αν ο κινητήρας των 2,7 λίτρων αποτελούσε μέχρι τώρα ανασταλτικό παράγοντα αγοράς, με τις νέες μειώσεις αυτό δεν ισχύει. Πριν την θέσπιση του μέτρου για την περικοπή του 50% από τα τέλη ταξινόμησης, η τιμή της βασικής έκδοσης έφτανε τα 34.100, ενώ με της έκπτωση της Hyundai το κόστος έπεφτε στα 29.100 ευρώ. Μετά την μείωση του τέλους η αρχική τιμή έπεσε στα 30.352 και η Hyundai κάνει ακόμα μεγαλύτερη έκπτωση της τάξης των 5.752 ευρώ. Αυτό κατεβάζει την τελική τιμή στα 24.600 ευρώ, δηλαδή ένα όφελος 4.500 μετά την έκπτωση στην αρχική τιμή, ή 9.500 ευρώ, αν υπολογιστεί από πού ξεκίνησε η τιμή του αυτοκινήτου.


Από τα πιο φθηνά μοντέλα της ελληνικής αγοράς είναι, πλέον, το Chevrolet Matiz, ακόμα και μετά τις κρατικές εκπτώσεις
Chevrolet Matiz 0,8: Μόνο με 6.670 ευρώ τελική τιμή
Το Matiz αποτελούσε ανέκαθεν ένα από τα πιο προσιτά μοντέλα την αγοράς, με πολύ ολοκληρωμένο χαρακτήρα για την τιμή του. Σήμερα, με τα νέα μέτρα, η αγορά του καθίσταται πιο δελεαστική από ποτέ. Αφού η τιμή της βασικής έκδοσης 0,8 με το χειροκίνητο κιβώτιο ξεκινάει, πλέον, από τα 6.670 ευρώ. Πώς προκύπτει αυτό; Η τιμή του ξεκίνησε από τα 7.830 ευρώ πριν από τις εκπτώσεις. Μετά τη μείωση του τέλους ταξινόμησης η τιμή έπεσε στα 7.720 ευρώ, μικρή διαφορά, λόγω μικρού κυβισμού. Έτσι η Chevrolet προχώρησε σε επιπλέον μείωση της τάξης των 1.050 ευρώ, με αποτέλεσμα η τιμή να πέσει στα 6.670 ευρώ και η διαφορά να ανέβει στα 14,8%. Έτσι ο αγοραστής μπορεί να επωφεληθεί της προσφοράς και να διαλέξει μια πιο πλούσια εξοπλισμένη έκδοση του μοντέλου, ή ακόμα μία με μεγαλύτερο κυβισμό.


Εξωπραγματική η τιμή του νέου Sorento 3.3 για την κατηγορία των πολυτελών SUV
Kia Sorento 3,3: Μεγάλο κέρδος και λόγω έκπτωσης και λόγω μείωσης τέλους
Το Sorento έχει κουβαλήσει για πολλά χρόνια τη σημαία της Kia σε μία κατηγορία που αυγάτισε περισσότερο από τα αναμενόμενα. Μπορεί να ξεκίνησε ως καθαρόαιμο τετρακίνητο πολυτελείας, αλλά οι νέες γενιές του το βρήκαν με αυτόματη τετρακίνητη, πιο λουσάτη εμφάνιση και πιο πλούσιο εξοπλισμό. Αυτό δε σημαίνει ότι έχει χάσει τις εκτός δρόμου ικανότητες του, απλά τώρα παίζει καλύτερα το διττό ρόλο του στην άσφαλτο. Η Kia πάντα το στήριζε με προσφορές και απόδειξη είναι η καλή έκπτωση των 4.000 ευρώ που είχε και πριν τις μειώσεις του τέλους ταξινόμησης. Ωστόσο η έκπτωση συνεχίζεται ακάθεκτη, οπότε η νέα τιμή των 25.950 ευρώ, πέφτει στα 21.950 ευρώ, φτάνοντας το πραγματικό όφελος στα 3.550 ευρώ και την ποσοστιαία μείωση στο 13,9%. Σε κάθε περίπτωση η τιμή από μόνη της είναι εξωπραγματική για την κατηγορία του μοντέλου.


Στα 13.390 ευρώ το 5θυρο Megane 1.6 100PS κατεβαίνει τιμολογιακή κατηγορία
Renault Megane III 1.6 100PS: Μικρομεσαίο σε τιμή μικρού
Το Renault Megane τρίτης γενιάς ήρθε γεμάτο αξιώσεις. Αξιώσεις που προκύπτουν από την κορυφαία παθητική ασφάλεια που προσφέρει, από την αναβαθμισμένη ποιότητα στο εσωτερικό, από τον πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας, από την πολύ καλή οδική συμπεριφορά. Η εντυπωσιακή εμφάνιση προσθέτει έναν ακόμα λόγω αγοράς μέχρι να ακούσετε τη νέα τιμή του. Αυτή, για τη βασική 5θυρη έκδοση 1,6 λίτρου με 100 ίππους, ξεκίνησε από τα 15.500 ευρώ. Μετά τη μείωση του τέλους ταξινόμησης έφτασε στα 14.590 ευρώ, ενώ η Renault αποφάσισε να περικόψει 1.200 ευρώ επιπλέον. Έτσι η τελική τιμή του κατέβηκε στα 13.390 ευρώ, το συνολικό όφελος ανέβηκε στα 2.110 ευρώ και η ποσοστιαία διαφορά με την αρχική τιμή σκαρφάλωσε στο 13,6%. Μια ματιά στους τιμοκαταλόγους αποκαλύπτει ότι μπορείτε να αγοράσετε ένα μικρομεσαίο με τιμή μικρού.


Η τελική τιμή του Volvo S60 2.0T φτάνει τα 23.464 ευρώ αλλάζοντας τα δεδομένα της premium μεσαίας κατηγορίας
Volvo S60 2.0T: Και μεγάλη έκπτωση και μεγάλη μείωση
Το Volvo S60 μπορεί να μην είναι από τα best seller της ελληνικής αγοράς, αλλά δεν παύει να είναι ένα πολύ καλό οικογενειακό αυτοκίνητο. Οι σημαίες του είναι η πολύ προσεγμένη ποιότητα κατασκευής, ο ροπάτος 2λιτρος υπετροφοδοτούμενος κινητήρας του με 200 ίππους, η εντυπωσιακή εμφάνιση, η πολύ άνετη κύλιση και ο πλούσιος εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας. Τώρα, μετά τις μειώσεις στο τέλος ταξινόμησης, η περίπτωσή του γίνεται πιο ισχυρή από ποτέ στη δύσκολη κατηγορία του παίζει. Η τιμή του ήταν ήδη χαμηλωμένη από τη Volvo κατά 6.740 ευρώ, και πριν τις κρατικές μειώσεις. Μετά τη μείωση στην βασική τιμή των 30.204 ευρώ (αρχική τιμή 33.690 ευρώ) προστίθεται πάλι και η έκπτωση των 6.740 ευρώ, για να φτάσει στα 23.464 ευρώ, με συνολικό όφελος 3.486 ευρώ, ή μια διαφορά της τάξης του 12,9%. Βέβαια, συγκρινόμενη με την αρχική τιμή του μοντέλου η μείωση ξεπερνάει τα 10.000 ευρώ.


Ακόμα και χωρίς επιπλέον εκπτώσεις το όφελος φτάνει τα 10.100 ευρώ για την Porsche Cayenne
Porsche Cayenne 3.6: Όφελος 10.100 ευρώ και χωρίς επιπλέον έκπτωση
Η Porsche Cayenne έβγαινε πάντα ωφελημένη από τις ρυθμίσεις του ελληνικού κράτους. Όταν παρουσιάστηκε, τα τεκμήρια είχαν καταργηθεί, οπότε αυτό και μόνο ήταν σε θέση να την καταστήσει το πιο επιτυχημένο εμπορικά μοντέλο της Porsche στην ελληνική αγορά. Φυσικά αυτή είναι η πραγματικότητα γενικότερα για την ιστορία της Cayenne. Είναι το μοντέλο που μαζικοποίησε τις Porsche και έκανε το εργοστάσιο από το Τσουφενχάουζεν να διευρύνει τη γκάμα των μοντέλων του και να δοκιμάζει τολμηρά project όπως η επερχόμενη Panamera. Βέβαια η Cayenne είναι και ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο. Στο δρόμο πάει σα σπορ μοντέλο, έξω από αυτόν πάει σαν κανονικό εκτός δρόμου, είναι εντυπωσιακή, γρήγορη και πολυτελής από τη βασική έκδοση των 3,6 λίτρων. Τώρα, μετά τη μείωση του κρατικού τέλους, η Cayenne έχει ένα ακόμα λόγο να πανηγυρίζει, αφού την ευνοούν ιδιαίτερα τα νέα μέτρα. Ουσιαστικά η Porsche δεν έχει προχωρήσει σε περαιτέρω εκπτώσεις, αλλά αυτό δεν εμποδίζει τη νέα τιμή (69.800 ευρώ) να είναι κατά 10.100 ευρώ χαμηλότερη από την παλιά. Η μείωση αυτή αντιστοιχεί σε μία διαφορά της τάξης του 12,6%.


Ανανεωμένο εμφανισιακά και με μεγαλύτερη έκπτωση το Hyundai Matrix εξακολουθεί να αποτελεί μια συμφέρουσα αγορά
Hyundai Matrix 1.6: Ήταν και παραμένει μία από τις πιο συμφέρουσες αγορές
To Hyundai Matrix ήταν από τα μοντέλα που ανέδειξε στο ευρύ κοινό τη value for money διάσταση της Hyundai. Πάντα αποτελούσε ένα προσιτό μοντέλο, ιδανικό για το νέο οικογενειάρχη που δίνει πιο μεγάλη σημασία στη χρηστικότητα του εσωτερικού, τους μεγάλους χώρους και τον πλούσιο εξοπλισμό, παρά στον εντυπωσιασμό και τις επιδόσεις. Τα ίδια ισχύουν και για το μοντέλο μετά την πρόσφατη ανανέωση που υπέστη, με τη διαφορά ότι πλέον η εμφάνιση έχει γίνει πιο μοντέρνα, ενώ η ποιότητα στο εσωτερικό και η κύλιση στο δρόμο έχει βελτιωθεί. Η Hyundai ενισχύει τη θέση του μοντέλου στην αγορά με επιπλέον εκπτώσεις. Πιο αναλυτικά, το μοντέλο πριν τις κρατικές μειώσεις κόστιζε 14.400 ευρώ, ενώ η Hyundai έβγαζε από την τιμή άλλα 850 ευρώ. Τώρα η βασική τιμή ξεκινάει από τα 13.645 ευρώ, αλλά η Hyundai κάνει μεγαλύτερη επιπλέον έκπτωση της τάξης των 1.655 ευρώ. Αποτέλεσμα μια τελική τιμή 11.990 ευρώ, όφελος 1.560 ευρώ συνολικά και ποσοστιαία μείωση της τάξης του 11,5%.

»Σχολιάστε την είδηση
gk_na... (17/4/2009, 00:35) πολύ καλό και συνεκτικά χρήσιμο.
  1
menel... (15/4/2009, 12:35) Σε μεγάλες εκπτώσεις προχωρούν μόνο οι φίρμες που δεν σέβονται τους πελάτες τους. Πόσο υπερήφανος μπορεί να αισθάνεται κάποιος για το αυτοκίνητό του όταν το ασφάλισε για 40000€ και διαπιστώνει ότι καινούριο κοστίζει πλέον 33000; (βλέπε mazda cx7). Οι σοβαρές εταιρείες τιμούν το όνομά τους και δεν αποβλέπουν στο πρόσκαιρο κέρδος που οδηγεί στην απαξίωση του προϊόντος τους και στην απογοήτευση των πελατών τους.
  1
yfili... (15/4/2009, 11:18) Τώρα είναι ευκαιρία για τις εταιρίες να αδειάσουν το στόκ τους και να το γεμίσουν με φτηνότερα αγορασμένα για μεγαλύτερο κέρδος μετά τον Αύγουστο. Η μείωση είναι καλά μελετημένη διότι δεν αφήνει μεγάλα περιθώρεια σε μιρκομεσαίους καταναλωτές αφού οι μειώσεις τιμών στα μικρά-μεσαία είναι μικρή, αλλά οι μεγάλοι που θέλουν να σπαταλήσουν χρήμα (και πρέπει να πέσει χρήμα στην αγορά) θα αγοράσουν τώρα που τους δίνεται η ευκαιρία. Η γνώμη μου είναι ότι η καλύτερη περίοδος αγορών είναι ο Δεκέμβριος όπου όλοι θέλουν να πιάσουν στόχους και είναι πιο γενναιόδωροι.
  1
samar... (15/4/2009, 10:10) θεωρώ ότι είναι κοροϊδία να δημοσιεύονται τιμές νέων μοντέλων με την έκπτωση του τέλους ταξινόμηση και μόλις πηγαίνεις να το αγοράσεις να σου λένε ότι δεν υπάρχει και η παραγγελία θα κάνει πάνω από 4 μήνες και θα χάσεις την μείωση........
  1
crisl... (15/4/2009, 00:37) Τι να πουμε κι εμεις που πηραμε το Opel Astra στο τελος του 2008? Απο 15900 που δωσαμε (ηταν και σε προσφορα απο 19000!!!) μεσα σε 5 μηνες κανει 12000. Επενδυση ε!!!!
  1
NIO24... (14/4/2009, 22:30) Οι τιμές είναι ουτοπικές π,χ, το twingo που είδα 8.660.Αιτιολογία: το μοντέλο αυτό δεν υπάρχει.Καλή όρεξη κύριοι. Οι αντιπροσωπείες έμαθαν να ζούν εις βάρος του καταναλωτή κι έτσι συνεχίζουν.
  1
marse... (14/4/2009, 20:58) Στην φωτογραφία του άρθρου, ο Ρουσσόπουλος απεικονίζεται;
  1
profa... (14/4/2009, 20:39) Τα "κίνητρα" των μειωμένων τιμών αποσκοπούν κυρίως στην πώληση (ξεφόρτωμα) υφιστάμενων εισαγμένων αυτοκινήτων υψηλού κυβισμού και κόστους χρήσης. Η σημαντική σε ορισμένες περιπτώσεις μείωση τιμών έχει οδηγήσει σε δραματική απαξίωση της τιμής των μεταχειρισμένων με αποτέλεσμα το τελικό κόστος για την αγορά νέου οχήματος και πάλι να βαραίνει τον ιδιώτη αγοραστή. Είναι δε μαθηματικώς βέβαιο ότι πέραν της αύξησης -και πάλι- των τελών κυκλοφορίας κατά ένα 20% ακόμα, θα επανέλθουν από το 2010 τεκμήρια συνδεδεμένα με τον κυβισμό. Συνιστώ μεγάλη προσοχή και αντίσταση στην ψυχολογική πίεση που ασκείται στον μέσο Έλληνα οδηγό να αγοράσει σώνει και καλά αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας για να διατηρήσουν τα κέρδη τους οι αντιπρόσωποι και την είσπραξη παράνομων φόρων το Ελληνικό κράτος.
  1
noula... (14/4/2009, 17:20) Σε πρόσφατη ερεύνα αγοράς για καινουριο αυτοκινητο μετα τη μειωση το προβλημα ηταν οντως το αυτοκινητο που ηθελα να ανταλλαξωford maverick 2.0 2004.κανενας δεν το αγοραζε κ ολοι οι πωλητες προτειναν να αγορασω το καινουριο χωρις ανταλλαγη.αρα ειναι προφανες οτι αυτο το μετρο το μονο που κανει ειναι να ευνοει οσους εχουν λεφτα να αγορασουν αυτοκινητο χωρις ανταλλαγη.οι ιδιοι δηλαδη που ειχαν οικονομικη δυνατοτητα κ πριν τη μειωση.επι της ουσιας ο πολυς κοσμος κ παλι δεν κερδιζει κατι καθως οτι κερδιζει απο τη μειωση το χανει απο την ανταλλαγη.οποιος ειχε και εχει τα χρηματα θα αγορασει,οποιος δεν τα ειχε κ δεν τα εχει θα μεινει με την ορεξη.η ζημια θα γινει σ αυτους που κυνηγανε το ονειρο του τζιπ ή της κουρσας και θα παρασυρθουν απο τη μειωση καταληγοντας σε λυσεις τυπου sorento 22.000 ευρω και volvo s60 23.000.αυτοκινητα σιγουρα αξιολογα τα οποια ομως απαιτουν εξοδα τα οποια ειναι δυσαναλογα της τρεχουσας τιμης τους.για αυτο προσοχη να μην παρασυρομαστε απο την αγορα.
  1
a_kou... (14/4/2009, 16:42) πολυ καλο το μετρο αλλα θα επρεπε να γινει μονιμο και οχι να πληρωνουμε σαν κρατος προστιμα στην ΕΟΚ.ευχαριστω
  1
dinos... (14/4/2009, 16:10) οπως ειπε και ενας φιλος αναγνωστης πιο κατω οποιος εχει παλαιο αυτοκινητο και στηριζονταν σε αυτο για να αγορασει καινουριο δεν εχει κανενα οφελος..και μαλιστα ακομα και να του αγορασουν το αυτοκινητο θα το παρουν σε ακομα χαμηλοτερη τιμη απο οσο αξιζει γιατι κανεις απο τους εμπορους δεν θελει να αγορασει.. θελει να πουλησει! Οσον αφορα τα μικρα και μικροτατα αυτοκινητα η τιμη τους ετσι κιαλλιως ηταν καλη και υπηρχαν προσφορες.. Τα περισσοτερα ομως μικρομεσαια δεν εποφελουνται ιδιαιτερα.. δηλαδη τι να δωσεις 18.000 τι να δωσεις 16500... τα 1500 μας λειπουν? Το μονο πραγματικο οφελος ειναι για εκεινουσ που ετσι κιαλλιως εχοθν αρκετα εως πολλα χρημματα. Οσο πιο πολλα εχει κανεις τοσο περισσοτερο επωφελειται... Θα γεμισουμε SUV kai Glamour exotic αυτοκινητα στο Κολωνακι... ας μη δουλευόμαστε..
  1
giova... (14/4/2009, 16:10) απ οτι εχω δει στα 1600 1800 η μειωση ειναι απο 1500 εως 1800 ευρω και υπαρχουν και καποια δωρακια που υπηρχαν και πριν τη μειωση της ταξινομησης δηλαδη ολοι αυτοι που αγοραζουν τωρα αυτοκινητα τους ελειπαν 1500 ευρω για να αγορασουν επισης με τη μειωση αγορασαν αυτοκινητο 5 στους 100 ελληνες και το κρατος εχασε καποιοα χρηματα αλλα απ οτι ακουστηκε ερχεται νεα αυξηση των τελων κυκλοφοριας της ταξης του 50 τοις εκατο που εδω θα πληρωσουμε ολοι αγορασαμε δεν αγορασαμε καινουργιο αυτοκινητο και τελικα ο μεγαλος κερδισμενος θα ειναι παλι το καταραμενο κρατος καλα μας κανουν γιατι τα ανεχομαστε ολα αυτα καλο πασχα σε ολους και προσοχη στους δρομους
  1
vag19... (14/4/2009, 15:48) Με λίγη υπομονή και θα δειτε και αλλες εκπτώσεις...μην τσιμπάτε αμέσως...Για τιν ώρα οι εκπτώσεις αφορούν του έχοντες και όχι τον μέσο έλληνα.....Αυτός που είχε στόχο να πάρει Cayenne...δεν νομίζω να περίμενε να πέσει η τιμή για να το πάρει!!!......Το νού σας...έρχονται και τα τεκμήρια μετά το καλοκαίρι!!!!
  1
sfs... (14/4/2009, 10:48) κατ αρχην οι περισσοτερες τιμες που αναφερονται δεν ισχυουν. ας πουμε το μεγκαν για το οποιο ενδιαφερθηκα δεν εισαγεται στην βασικη εκδοση και ετσι δεν ισχυει η τιμη 15500 προ εκπτωσης. ξεκιναει απο 16500 συν βεβαια πινακιδα και χρωμα (+1100 ευρω) , δηλαδη πρωτη τιμη -κατωτατη με εκπτωσεις μεσα- ειναι 15500. αυτο ισχυει για ολα σχεδον τα αυτοκινητα. οποτε μιλαμε για σκοπιμη παραπληροφορηση και παραπλανητικη διαφημιση. επισης δεν αντιλαμβανομαι το γεγονος πως γινεται να πριμοδοτουνται τα ενεργοβορα και ρυπογονα μεγαλα οχηματα εναντι των μικρων ή/και των υβριδικων!
  1
nvit... (14/4/2009, 10:26) Αγόρασα αυτοκίνητο 20 μέρες πριν την εφαρμογή του μέτρου. Καλύτερα για μένα. Έκανα καλή ανταλλαγή με το προηγούμενο αυτοκίνητο που είχα, μου έκαναν πολλά δώρα και το κυριώτερο η έκπτωση που μου έκαναν ήταν καλύτερη από την μείωση του τέλους ταξινόμησης. Το κυριώτερο όμως ήταν η ανταλλαγή. Αν πήγαινα τώρα για ανταλλαγή σίγουρα θα μου έδιναν πολύ λιγότερα χρήματα.
  1
info... (14/4/2009, 10:08) Σε ωραιο κρατος ζουμε...και αυτοι που αγορασανε αυτοκινητα μεχρι σημερα και πληρωσανε τα τελη??οταν τα πουλησουμε θα παρουμε πισω αυτα που δωσαμε?
  1
congi... (14/4/2009, 10:07) Όση μείωση και να κάνει η εκάστοτε εταιρεία δεν θα έχει τις προσδοκόμενες πωλήσεις.Όταν γίνεται η μία απόλυση μετά την άλλη,πάγωμα ή και μείωση μισθών,κατακόρυφη αύξηση της ανεργίας και οδυνηρή πτώση στη ζήτηση νέων θέσεων εργασίας σε συνδυασμό με την άρνηση των τραπεζών να χρηματοδοτήσουν την αγορά αυτοκινήτου,τότε και 5000 ευρώ να σου δίνουν καινούργιο αυτ/το δεν θα μπορείς να το πάρεις.Γίνεται πολύ διαφήμιση για το τίποτα.Χωρίς λεφτά δεν κινείται τίποτα.
  1
CROSS... (14/4/2009, 09:59) ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΕΙΠΑΝ ΟΙ OCEAN,TIMIS ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΑΚΟΜΑ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΣΧΟΛΙΑ.ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ.ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΣΤΟΚ ΤΩΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΩΝ Κ ΜΟΝΟ.ΓΙΑ ΕΙΔΙΚΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΡΟΝΟΣ!!!!ΑΝ ΚΕΡΔΙΖΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΙΗΝ ΜΕΙΩΣΗ,ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑ ΜΕ ΤΑ ΑΤΟΚΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΑΓΚΑΣΤΟΥΝΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ!!!!!ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ !!!
  1
adi... (14/4/2009, 08:45) ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΕΓΙΝΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΝΤΡΑΔΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΩΝ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ. ΣΥΓΟΥΡΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΜΕΤΑΧ. ΜΕΓΑΛΟΥ ΚΥΒΙΣΜΟΥ ΟΦΕΛΕΙΤΑΙ ΑΡΚΕΤΑ. ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΙΜΕΣ ΑΠΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΠΟΥ ΚΥΡΙΟΣ ΜΕΤΑ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΚΥΡΙΟΣ ΤΑ ΜΕΤΑΧ. ΘΑ ΠΕΣΟΥΝ ΑΡΚΕΤΑ. ΠΧ ΤΩΡΑ ΒΡΗΣΚΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ C 200 TOY 2002-2003 ΑΠΟ 15000-18000.
  1
macgy... (14/4/2009, 01:29) Για να καταλάβουμε τα τρικ των εταιριών: Το Rav που η διαφήμιση δίνει κοντά στα 20000 δεν έχει τετρακίνηση!!!!!ΕΛΕΟΣ!!!!
  1
giabl... (14/4/2009, 00:30) Κύριοι μην παίζετε το παιγνίδι των αντιπροσωπειών. Με ένα απλό κλίκ επιβεβαιώστε αυτά που σας γράφουν οι αντιπροσωπείες και τα οποία είναι παραπλανητικά. Ενδεικτικά renault στο site της η πρώτη τιμή του twingo είναι 8330 και όχι 7053 που ανακοινώνουν, chevrolet matiz 0,8 S 7830 και οχι 6670 όπως ειχαν ανακοινώσει και παλαιότερα αλλά δεν υπήρχε. Μήν εκτίθεστε με αυτά που ανακοινώνουν αλλά στα χαρτιά. Δυστυχώς δεν βάζουν μυαλό και τουλάχιστον υπάρχει κόσμος που διασταυρώνει.
  1

Απάντηση:
Στις τελικές τιμές έχουν υπολογισθεί και οι προσφορές των εταιρειών που δεν αναφέρονται στους επίσημους τιμοκαταλόγους
 
bas.z... (13/4/2009, 22:25) ΚΑΛΑ ΤΑ ΑΓΟΡΑΖΕΙΣ,ΠΩΣ ΟΜΩΣ ΤΑ ΣΥΝΤΗΡΕΙΣ;ΤΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΠΟΣΟ ΘΑ ΑΝΕΒΟΥΝ;
  1
agate... (13/4/2009, 21:09) ρε παιδιά εμείς οι τρίτεκνοι δεν έχουμε και κανένα όφελος έτσι δεν είναι;
  1
giann... (13/4/2009, 18:59) aytos pou tha parei kainoyrgio amaksi simera eite exei xrimata kai den exei problima ta 500 kai ta 1000 eyrw tous telous eite den exei to fobo na meinei xwris douleia ayrio kai na kseplirwsi ena daneio....thewrw oti osoi den anikoun se aytes tis katigories prepei na to skeftoun poly kai na min psarwnoun me tis dithen prosfores
  1
a.kou... (13/4/2009, 17:34) Κατά τη γνώμη μου το Matiz αποτελεί τρομερή ευκαιρία για να αποκτήσει κάποιος δεύτερο ή τρίτο αυτοκίνητο. Περαιτέρω είναι εκπληκτική η μείωση της τιμής στα SANTA FE και SORENTO για εκείνους που θέλουν να αποκτήσουν μεγάλο τζιπ. Το θέμα βέβαια είναι να αντέξουν το κόστος χρήσης και συντήρησης αυτών των αυτοκινήτων. Το S60 της VOLVO είναι η κορυφαία ευκαιρία για τους γρήγορους οικογενειάρχες που θέλουν ένα αμάξι της premium μεσαίας κατηγορίας. Να προσθέσω επίσης ότι το RAV 4 της ΤΟΥΟΤΑ ξεκινά πλέον από τα 20.000 ευρώ. ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟΣ ΔΙΑΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ Ή ΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΝΑ ΧΡΕΩΘΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΔΕ ΦΤΑΣΑΜΕ ΣΤΗ ΚΟΡΥΦΗ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ
  1
kakos... (13/4/2009, 15:39) Ήθελα να αγοράσω αυτοκίνητο πριν ανακοινωθούν τα μέτρα περι τέλους ταξινόμησης κλπ. Αλλά σε 3-4 αντιπροσωπείες που ρώτησα, αν θέλει κάποιος να παραγγείλει ένα πιο ιδιαίτερο/customised αυτοκίνητο (πχ, με ηλιοροφή), ο χρόνος παράδοσης υπερβαίνει τους 4 μήνες (όπου με τη σημερινή πληροφόρηση, το μέτρο δε θα ισχυει). Φυσικά, οι αντιπροσωπείες με ενθάρρυναν να το παραγγείλω (να πληρώσω και προκαταβολή) παραθέτοντας ότι "το αυτοκίνητο σας κατά πάσα πιθανότητα θα εκτελωνιστεί πριν την 7η Αυγούστου" ή ότι "κατά πάσα πιθανότητα θα δοθεί επέκταση των μέτρων μέχρι τέλους του χρόνου". Ωραία - τους λέω - γιατί δεν αναλαμβάνετε εσεις την ευθύνη εφόσον είστε τόσο αισιόδοξοι;;; Απάντηση: "Δε μπορούμε να το κάνουμε αυτό, και όποιος σας το εγγυηθεί θα σας κοροιδέψει!". Αυτή η περίοδος είναι ότι πρέπει για να ξεφορτωθούν οι αντιπροσωπείες τα διαθέσιμα ή τα λίγο πριν τον εκτελωνισμό... Απάτη!!! Μην ψαρώνετε! Ψάξτε το. Οι μαντράδες με τα μεταχειρισμένα πρέπει να προβούν σε περαιτέρω μείωση τιμών για να είναι ανταγωνιστικοί! Μόνο τις αντιπροσωπείες οφελεί το μέτρο.
  1
d-lek... (13/4/2009, 13:41) ΓΙΑΤΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΤΙΓΜΗ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ ? ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Η ΕΚΠΤΩΣΗ ΤΟΥ 50% ΤΟΥ ΤΕΛΟΥΣ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗΣ ΘΑ ΠΑΓΩΘΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΘΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗΣ.
  1
monto... (13/4/2009, 13:37) Opoios den exei giati na agorasei? As parei to ,etro kai to leofrio... opoios pali exei as ekmetaleftei tin periodo...
  1
lkono... (13/4/2009, 13:05) ΟΛΑ ΩΡΑΙΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΠΡΩΤΗ ΜΑΤΙΑ. ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΑΥΤΟ ΕΥΝΟΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΟΥΣ ΑΓΟΡΑΣΤΕΣ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΤΟΥΣ. ΔΙΟΤΙ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗΣ ΟΤΙ ΚΑΙΡΔΙΖΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟ ΧΑΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΠΑΛΙΟΥ ΑΦΟΥ ΛΟΓΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΕΣΟΥΝ ΚΑΤΑΚΟΡΥΦΑ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΤΩΝ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΩΝ. ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΝ ΟΙ ΕΜΠΟΡΟΙ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΟ ΛΥΣΕΙ? ΟΤΑΝ ΕΧΟΥΝ ΣΤΟΚΑΡΕΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΓΟΡΑΣΜΕΝΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΛΙΑ ΔΑΙΔΟΜΕΝΑ ΤΙΜΩΝ? Η ΖΗΜΙΑ ΤΟΥΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ. ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΑΝ ΕΧΕΙ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΜΠΟΡΟΣ ΕΝΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ 10.000€ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΠΟΥΛΗΣΕΙ 11.000€ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΟΥΛΗΘΕΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΩΣΕΙ 8.000€. ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΦΟΒΑΜΑΙ ΟΤΙ ΠΟΛΛΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΤΕΞΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ.
  1
dmark... (13/4/2009, 11:52) Το μέτρο ευνοεί τους μαντράδες, τους εμπόρους αυτοκινήτων και τους διαθέτοντες ρευστότητα, για να αποκτήσουν καινούριο πολυτελές ΙΧ. Οι μικρομεσαίοι και οι μη έχοντες απλά δεν έχουν μετρητά για αυτοκίνητο, οπότε μένουν πάλιθεατές στο πάρτυ. Όσο για το περιβάλλον, αυτό θα επιβαρυνθεί με ακόμα περισσότερα ενεργοβόρα, θηριώδη και αντικοινωνικά εκτός δρόμου οχήματα. Δεν περίμενα κάτι καλύτερο από μια κυβέρνηση που δεν ενδιαφέρεται παρά για την εκλογική της πελατεία και αντιμετωπίζει τη χώρα σαν ψωροκώσταινα του 1960!
  1

Tags: CHEVROLET CAPTIVA, CHEVROLET MATIZ, FIAT BRAVO, HYUNDAI MATRIX, HYUNDAI SANTA FE, KIA SORENTO, PORSCHE CAYENNE, RENAULT MEGANE, RENAULT TWINGO, VOLVO S 60,

περισσότερα νέα & άρθρα »
ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Leasing: Diesel Citroen C3 ή Toyota Yaris hybrid συμφέρει περισσότερο;

Στα ίδια λεφτά, υβριδικό Ford Kuga ή mild hybrid Volkswagen Tiguan;

Συγκριτικό μεταχειρισμένων: Kia Sportage VS Nissan Qashqai

Plug-in υβριδικά πάνω από 220 άλογα; Peugeot 408 ή Toyota Prius

Ηλεκτρικά SUVάκια (με leasing): Το Kia EV3 απέναντι στο Volvo EX30

Ήπια υβριδικά SUV με χώρους & ποιότητα: Peugeot 3008 vs VW Tiguan

Peugeot 3008 Vs Volkswagen Tiguan: Ποιο έχει καλύτερο εξοπλισμό;

Τα όργανα μετρήσεων αποκαλύπτουν για τα Peugeot 3008 και Volkswagen Tiguan

Peugeot 3008 Vs Volkswagen Tiguan: Αξιολόγηση σε 10 τομείς

Τεχνικά χαρακτηριστικά για Peugeot 3008 Vs Volkswagen Tiguan