Απόλυτη επιβεβαίωση των επιδόσεων που δίνει η Volkswagen για το Golf GTI υπήρξε μέσω των μετρήσεων του autotriti.gr. Το νέο δίλιτρο Golf GTI των 210 ίππων με μέγιστη ροπή 280 Νm στις 1.700 σ.α.λ., χρειάστηκε μόλις 6,9 δευτερόλεπτα στην διαδικασία επιτάχυνσης των 0-100 χ.α.ω.
Το μοντέλο της δοκιμής ζυγίζει 1.420 κιλά και ο συνδυασμός του υπετροφοτούμενου κινητήρα με το εξάρι αυτόματο κιβώτιο, DSG, ωθεί πολύ καλά το γερμανικό μοντέλο. Στα τεστ των ρεπρίζ 60-100 χ.α.ω. και 80-120 χ.α.ω. με kickdovn χρειάστηκε 3,8 και 4,7 δλ., αντίστοιχα. Όσον αφορά την δοκιμασία των φρένων, το Golf GTI διένυσε 39,1 μέτρα για να ακινητοποιηθεί πλήρως από τα 100 χ.α.ω. Η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτου αγγίζει τα 238 χ.α.ω., ενώ σημαντικό προσόν είναι χαμηλή κατανάλωση των 7,4 λίτρων ανά 100 χλμ. σε συνδυαστικό κύκλο. Οι εκπομπές ρύπων διοξειδίου του άνθρακα για το δίλιτρο Golf GTI με τον κινητήρα TSI ανέρχονται στα 173 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο.