|
ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ | Τιμές με Leasing |
LIVE: κίνηση στους δρόμους |
Μικροί πρωταθλητές | |||
|
|||
ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ | |||
|
Οι αριθμοί είναι πάντοτε αυτοί που μαρτυρούν την «αλήθεια» στον ανταγωνιστικό κόσμο της αγοράς των καινούργιων αυτοκινήτων. Από την αρχή του έτους, στην κορυφή των πωλήσεων βρίσκονται τρεις εκπρόσωποι της μικρής κατηγορίας. Πρόκειται για τα Toyota Yaris, Ford Fiesta και Opel Corsa. Ας τα δούμε αναλυτικά. | ||
Στην κορυφή των συνολικών πωλήσεων για τους δέκα πρώτους μήνες του 2010 βρίσκεται το Toyota Yaris. To ιαπωνικό μοντέλο στην τελευταία ανανέωση του δε διαφέρει σχεδιαστικά από το προηγούμενο, παραμένοντας το ίδιο ευχάριστο και πρακτικό, ενώ την ίδια στιγμή η ποιότητα αλλά και η αξιοπιστία της Toyota του διασφαλίζουν με ευκολία την κορυφή. Εσωτερικά οι νέες επενδύσεις φρεσκάρουν την εικόνα του, ενώ υπάρχει και καλύτερη εργονομία στην κεντρική κονσόλα, καθώς και ανασχεδιασμένο ηχοσύστημα. Οι χώροι στο εσωτερικό παρέμειναν αμετάβλητοι, ικανοποιώντας επιβάτες και αποσκευές (όγκος 272 - 363 λίτρων), με το συρόμενο πίσω κάθισμα να προσφέρει και στην ανανεωμένη έκδοση του Yaris ιδιαίτερη πρακτικότητα. Η εικόνα φυσικά είναι νεανική, διατηρώντας τον κεντρικά τοποθετημένο πίνακα οργάνων αλλά εφαρμόζοντας πλέον και τα κάθετα τοποθετημένα χειριστήρια της κεντρικής κονσόλας. Οδηγικά το μικρό Toyota έχει ως κύρια χαρακτηριστικά του την άνεση και την ευκολία κίνησης, ειδικά σε αστικές συνθήκες. Έτσι, η ανάρτηση φιλτράρει αποτελεσματικά τις ανωμαλίες του δρόμου, ενώ οι κλίσεις του αμαξώματος σε δρόμο με στροφές δεν μπορούν να χαρακτηριστούν έντονες, εμπνέοντας ασφάλεια. Η αίσθηση, ωστόσο, που λαμβάνει ο οδηγός τόσο από την υψηλή θέση οδήγησης, όσο και από την αίσθηση του συστήματος διεύθυνσης, δεν ικανοποιεί τις όποιες σπορ ανησυχίες του για γρήγορη κίνηση. Διατίθεται με κινητήρες τεχνολογίας Optimal Drive (συνδυάζουν την χαμηλή κατανάλωση με τις επιδόσεις) 1,0 και 1,3 λίτρων με την ιπποδύναμη στους 69 και 101 ίππους αντίστοιχα, ενώ οι τιμές ξεκινούν από τα 10.650 και 11.890 ευρώ αντίστοιχα. |
||
Το Ford Fiesta είναι το μοντέλο που συναντάμε στη δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης των πωλήσεων. Η σχεδίαση του φρέσκου μοντέλου από τη Ford είναι ιδιαίτερα νεανική και δυναμική και βασίζεται πάνω στην φιλοσοφία Kinetic Design. Αυτό σε συνδυασμό με τον εξίσου όμορφο διάκοσμο στο εσωτερικό, καθώς και με την πληθώρα εκδόσεων, το τοποθετούν με άνεση στη δεύτερη θέση, 237 μονάδες δηλαδή πίσω από το Yaris. Στο μοντέρνο εσωτερικό του την παράσταση κλέβει η ιδιόμορφη αισθητική στην κεντρική κονσόλα και στον πίνακα οργάνων, ενώ επίσης στα θετικά του λογίζονται οι πινελιές από τις επενδύσεις ασημί χρώματος, στο τιμόνι, στον επιλογέα των ταχυτήτων και στις χειρολαβές των εμπρός θυρών. Η θέση οδήγησης χαρακτηρίζεται πολύ καλή, υπάρχουν αρκετοί αποθηκευτικοί χώροι, ενώ το πορτμπαγκάζ είναι της τάξης των 295 λίτρων. Το Fiesta είναι ένα ξεκούραστο αυτοκίνητο ανεξαρτήτως της κατάστασης του οδοστρώματος. Το υδραυλικό σύστημα υποβοήθησης του τιμονιού είναι το ηλεκτρικό (EPAS), του οποίου το βάρος μεταβάλλεται ανάλογα με την ταχύτητα κίνησης και τη γωνία των τροχών ώστε να παρέχει ευκολία στους ελιγμούς. Στις ευθείες το αυτοκίνητο είναι σε θέση να κινηθεί με υψηλές ταχύτητες, παρουσιάζοντας πολύ καλή σταθερότητα, ενώ εξίσου ασφαλές είναι και σε μια διαδρομή με στροφές. Διατίθεται με κινητήρες 1,25/1,4 και 1,6 λίτρων με την ιπποδύναμη στους 82/96 και 120 ίππους, ενώ οι τιμές του ξεκινούν από τα 12.290/13.735 και 15.900 ευρώ εντίστοιχα. |
||
Με διαφορά της τάξης των 719 μονάδων από το Yaris, το Corsa της Opel βρίσκεται στην τρίτη θέση. Η συνολική εικόνα που εισπράττει ο παρατηρητής είναι δυναμική και αρκετά "αθλητική" και αυτό είναι κάτι που μαζί με τους ανανεωμένους κινητήρες βοήθησε ώστε να βρεθεί στο «podium» με σχετική ευκολία. Αυτή η τελευταία ανανέωση έγινε μόλις πριν λίγο καιρό, και αφορά νέες εκδόσεις εξοπλισμού, με αφορμή τη συμπλήρωση φέτος των 111 χρόνων της Opel, επεμβάσεις στα αμορτισέρ, στα ελατήρια, στον πίσω -ημιάκαμπτο- άξονα, στην αντιστρεπτική, στο τιμόνι και στο λογισμικό της ηλεκτρικής υποβοήθησης, και τέλος στους κινητήρες όπου έχουν αυξημένη απόδοση και μειωμένη κατανάλωση (έως και 13%). Η 3θυρη έκδοση έχει σαφώς πιο σπορ χαρακτήρα, αφού διαθέτει διαφορετικό σχεδιασμό από το 5θυρο (ίδιο όμως μήκος), από τις κολώνες του παρμπρίζ και πίσω, θυμίζοντας κατά κάποιο τρόπο κουπέ κατασκευή. Το εσωτερικό του Corsa καταφέρνει να "ισορροπήσει" σωστά τις σπορτίφ με τις νεανικές γραμμές. Ο χαρακτήρας αυτός τονίζεται ιδιαίτερα από τους κυκλικούς αεραγωγούς, τη ματ κεντρική κονσόλα και τις στυλάτες επενδύσεις σε ταμπλό και πόρτες. Τέσσερα ενήλικα άτομα θα μεταφερθούν με εξαιρετική άνεση στο Corsa, έχοντας μάλιστα στη διάθεσή τους "μεγάλο" αέρα τόσο για τα γόνατα, όσο και για τα κεφάλια τους. Στο δρόμο προσφέρει πολύ καλά επίπεδα άνεσης στους επιβάτες -κυρίως λόγω της πιο στιβαρής κατασκευής του αμαξώματος. Σε έντονες ανωμαλίες του οδοστρώματος όμως αποδεικνύεται, πως δεν αντιδρά και με τον πλέον ομαλό τρόπο, αφού ο πίσω άξονας δεν εμφανίζει και τις πιο "ήπιες" αντιδράσεις. Σε γενικές γραμμές ο οδηγός "συμμετέχει" ενεργά στην οδήγηση του οχήματος, το αμάξωμα δείχνει πως μπορεί να ακολουθήσει τις διαθέσεις του. Διατίθεται με κινητήρες 1,0/1,2/1,4 και 1,6 λίτρων με την ιπποδύναμη στους 65/85/100 και 150 ίππους ενώ υπάρχει και η κορυφαία OPC επίσης με τον κινητήρα των 1,6 λίτρων και 192 ίππους. Οι τιμές ξεκινούν από τα 10.580/11.880/12.380 και 17.980 ευρώ αντίστοιχα, ενώ η κορυφαία OPC τιμάται στις 21.580 ευρώ. |
||
| ||
»Σχολιάστε την είδηση | ||
|