Μολις 2.695 χιλ. μήκος για το ανανεωμένο smart.
Σας φαίνονται τα Smart και iQ ακριβά; Μήπως τα συγκρίνετε με λάθος πράγματα;
(26/11/2010)
Τα αυτοκίνητα δεν είναι ούτε οικόπεδα, ούτε έπιπλα κουζίνας. Γι αυτό και δεν κοστολογούνται με το μέτρο. Η τιμή τους καθορίζεται από ένα σωρό διαφορετικά πράγματα και ένα από αυτά είναι η μοναδικότητα. Αρκεί όμως αυτό για να τα κάνει ακριβά;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Τι σχέση όμως έχει το iQ ή το Smart με το Yaris; Ή κάποιο μικρομεσαίο; Αυτός που θέλει ένα αυτοκίνητο τριών μέτρων, θέλει ακριβώς αυτό: ένα αυτοκίνητο τριών μέτρων. Οτιδήποτε άλλο και να του δώσεις, όσο καλύτερο, μεγαλύτερο, πιο ποιοτικό, πιο γρήγορο, πιο στιβαρό, πιο ενδιαφέρον, πιο χρηστικό και αν είναι, δεν το θέλει.Είναι τόσο σημαντικό το ιδιαίτερο προσόν που έχουν, που δεν βρίσκεις αντίστοιχο σε άλλο αυτοκίνητο. Θα μπορούσες να πεις πως είναι το ίδιο με τις επιδόσεις. Αν θες γρήγορο αυτοκίνητο θα το πληρώσεις. Και εδώ το μεγαλύτερο, καλύτερο κλπ δεν απασχολεί.
&&&& Αξίζει όμως τόσα λεφτά αυτή η μοναδική ιδιαιτερότητα; Οι περισσότεροι, που δεν θεωρούν το μικρό τους μήκος φοβερό ατού, απλά παίρνουν κάτι άλλο και χλευάζουν όσους προτιμούν ένα τόσο μικρό και ακριβό αυτοκίνητο.
Μήπως όμως συγκρίνουν λάθος πράγματα; Σαφώς ένα Aygo έχει δυο θέσεις παραπάνω και είναι «περισσότερο» αυτοκίνητο από τα Smart και iQ. Είναι επίσης και φτηνότερο. Δεν συγκρίνεται όμως. Όλα αυτά που προκύπτουν υπέρ του είναι γιατί απλά είναι ανόμοιο σε σχέση με ένα Smart ή iQ. Γιατί μπορεί να τα κάνει όλα καλύτερα και να συμφέρει, δε μπορεί να κάνει όμως καθόλου αυτό που μπορούν τα άλλα δύο. Να παρκάρει σε τρία μέτρα χώρο.
Μήλα με πορτοκάλια δηλαδή. Κάποιο λένε πως αυτά τα δύο αυτοκίνητα πρέπει να συγκρίνονται μόνο με μοτοσυκλέτες. Και εκεί φαίνεται το βασικό τους προσόν. Χωράνε στα ίδια σημεία να παρκάρουν, όμως τα Smart και iQ προσφέρουν ανέσεις που καμία μοτοσικλέτα δεν έχει. Και στοιχίζουν το ίδιο. Τουλάχιστον με τις μεγάλου κυβισμού.
¶ρα; Μπορούμε να συγκρίνουν αυτά τα δύο αυτοκίνητα με οτιδήποτε άλλο με τέσσερις ρόδες; Ή η σύγκριση με μοτοσικλέτες είναι πιο σωστή; Δεν είναι εξάλλου αυτή τους η μοναδική ικανότητα να παρκάρουν εκεί που δε χωράει τίποτε άλλο αρκετή για να τα ξεχωρίσει τελείως από οτιδήποτε άλλο; Τι λέτε; Σας φαίνονται ακόμη ακριβά «αυτοκίνητα»;
ΚΑΛΟ ΤΟ SMART ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΤΟ IQ. ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΜΕ ΤΑ ΜΙΣΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΗΡΑ ΤΟ NOBLE 1,100cc. 71HP. SUSUKI ΜΗΧΑΝΗ (CHINA MOTORS) ΠΟΥ ΕΧΕΙ 5 ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΦΟΥΛ ΕΞΤΡΑ. ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΑΝ ΡΙΞΕΙΣ ΤΟ ΠΙΣΩ ΚΑΘΙΣΜΑ ΕΧΕΙΣ ΤΕΡΑΣΤΕΙΟ ΠΟΡΤ-ΠΑΓΚΑΖ. ΚΑΙ ΣΤΑ ΤΑΞΙΔΑΚΙΑ ΤΟΥ ΜΙΑ ΧΑΡΑ. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΤΑΤΟ ΤΡΙΜΕΤΡΟ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΥ ΦΘΗΝΑ ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΑ. ΕΚΑΝΑ ΒΕΒΑΙΑ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ ΣΤΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΜΕΡΗ ΑΛΛΑ ΧΑΛΑΛΙ ΓΙΑΤΙ Η ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΜΙΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΑΛΛΑ.
Οι τιμες ειναι απαραδεκτες και εγκληματικα υψηλες.Εγω με τα ιδια λεφτα πηρα σπιτι..Τα σμαρτοειδη θα επρεπε να εχουν μονοκυλινδρο μοτερ 500 κυβικα να ζυγιζουν 500 κιλα κενα να μην εχουν εξοπλισμο αεροπλανου και χλιδη εσωτερικα που ανεβαζει το κοστος οχι αεροσακους διοτι λογο χαμηλης τελικης δεν χρειαζονται.Τα 140 τελικη εχουν διπλασια κινητικη ενεργεια απο τα 100 επι το βαρος 1.5=3.Ναι παιρνεις οτι πληρωνεις αλλα πληρωνεις πραγματα που δεν χρειαζεσαι..για ενα οχημα πολης.5000-6000 ευρω το πολυ θα επρεπε να κοστιζουν.Αισχος...
Πραγματικά και τα δύο αυτοκίνητα είναι πάρα πολύ ακριβά. Το μέτρο σύγκρισης που αναφέρεται στο περιοδικό είναι για τον κάθε έναν από εμάς υποκειμενικό. Είμαι κάτοχος FIAT cinquecento (11/1996) μήκους 3,22m και δεν το αλλάζω με κανένα από τα δύο παραπάνω μοντέλα για λιγότερο από 40cm μεγαλύτερο μήκος, αφού δεν έχουν χώρο αποσκευών και δεν μπορούν να φιλοξενήσουν τρίτο ή και τέταρτο άτομο. Ειδικά στο θέμα κατανάλωση που εμένα με ενδιαφέρει από ότι έχω ακούσει δεν καίνε λιγότερο καύσιμο από το δικό μου αυτοκίνητο. Πάντως τώρα που πλησιάζει η ώρα να το αντικαταστήσω παρόλο που δε θα ήθελα πιο μεγάλο αυτοκίνητο θα σκεφτόμουν το OPEL CORSA 1.3 DTE 95hp με μέση κατανάλωση τα 3,7lt/100Km.
Η σύγκριση των smart και IQ με ένα mini, το παλιό των 3 μέτρων, δείχνει ότι η πολυδιαφημισμένη εξέλιξη είναι μάλλον στυλιζαρισμένη επανεφεύρεση του τροχού. Και αν δούμε και πόσα άλλα μικρά αυτοκίνητα κυκλοφορούσαν μεταπολεμικά σε εξίσου μικρές διαστάσεις, τα παραδείγματα είναι πολλά και από πολλούς κατασκευαστές. Βρείτε το πρώτο fiat multipla, πολυμορφικό αν και τότε δεν είχε εφευρεθεί ο διαφημιστικός όρος. Τότε όμως οι ανάγκες ήταν διαφορετικές, όπως και η αγοραστική δύναμη. Σήμερα χρησιμοποιούμε ή κυρίως καταναλώνουμε;
ΠΟΣΟΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΣΧΟΛΙΑΣΕΙ ΕΔΩ ΕΧΕΤΕ SMART? ΑΝ ΖΕΙΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΖΕΣΑΙ ΣΕ ΠΟΛΗ ΜΕ ΠΟΛΥ ΚΙΝΗΣΗ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙΣ ΤΟ SMART-ΑΚΙ. ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΑ, ΤΑ ΧΑΜΗΛΑ ΤΕΛΗ - ΑΣΦΑΛΕΙΣΤΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ!!! ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙ, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΑΝΕΣΗ ΕΝΟΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ, ΑΛΛΑ ΦΤΙΑΧΤΗΚΕ ΓΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ! Ο ΔΕ ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟΣ ΓΙΑ ΤΑ 2.7m ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ.
an agorazeis autokinito me to metro... nai, einai akriva alla an analogisteis oti i pathitiki asfaleia tou iq as poume einai efamili me mias mercedes E mallon dikaiologeitai i timi
Είναι βέβαιο ότι πρόκειται για ξεχωριστή κατηγορία. Το smart εξάλλου ήταν μόνο του αυτή η κατηγορία πριν εμφανιστεί το IQ. Ακόμα κι αυτό, με τα λίγα εκατοστά παραπάνω του μήκους του, μπορείς να πεις ότι δεν συναγωνίζεται το smart ακριβώς επειδή χρειάζεται αυτά τα ελάχιστα εκατοστά! Το μόνο αυτοκίνητο που θα ανταγωνιζόταν αυτά τα δύο και μάλιστα θα τα κέρδιζε κατά κράτος θα ήταν ένα τρίτο με 10 ή 20 εκ. λιγότερα σε μήκος! Είναι απίστευτη η πρακτικότητα και η ευκολία που προσφέρει ένα smart. Αυτό, όπως καταλαβαίνετε, έχω κι εγώ ως εργαζόμενος και μετακινούμενος συχνά στο κέντρο της πόλης. Το αγόρασα μεταχειρισμένο με 6.000 ευρώ και από τότε ζω σχεδόν την ευκολία που προσφέρει μια μοτοσυκλέτα μαζί με τα προνόμια του αυτοκινήτου. Αυτή η ευκολία είναι που κρατάει και την τιμή μεταπώλησης αρκετά ψηλά ακόμα. Δεν είναι αυτοκίνητο για γενική χρήση. Κάνει αυτή τη συγκεκριμένη δουλειά και την κάνει πολύ καλά. Το μέγεθος μετράει... Η μόνη απορία μου είναι γιατί ακόμα δεν έχουν βγει πολύ περισσότερα ανάλογα οχήματα από τις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες. Το λογικό θα ήταν να έχει κάθε μάρκα ή έστω κάθε όμιλος και ένα... Έτσι θα μπορούσε να πιεστεί προς τα κάτω και η τιμή του. Είναι λες και έχουν μια μυστική συμφωνία μεταξύ τους να αφήσουν τη mercedes να παίζει σχεδόν μόνη της χωρίς αντίπαλο. Μακάρι να αλλάξει αυτό το συντομότερο.
Απελπιστικά ακριβά!Απλά οι κατασκευαστές σου προσφέρουν κάτι πολύ μικρό σε απρόσιτη τιμή.Σίγουρα υπάρχει κόσμος που λατρεύει τα 3μετρα αυτοκίνητα αλλά το παιδικό καθισματάκι που το βάζουμε?
Πράγματι πρέπει να συγκρίνονται με μοτοσυκλέτες. Περνάν ανάμεσα απο 2 αυτοκίνητα παρκάρουν πάνω σε πεζοδρόμια έχουν καλή ενεργητική ασφάλεια και στις στροφές είναι σαν να πηγαίνουν στην ευθεία. Μόνο με τρίκυκλα piaggio μπορούμε να τα συγκρίνουμε. Η γνώμη μου το piaggio καλύτερο και πιο οικονομικό και το καινούριο τετράτροχο ακόμα καλύτερο.
ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΑΙ ΤΗ ΛΟΓΙΚΗ ΠΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΤΕ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΞΕΤΕ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ ΚΑΙ ΕΝ ΜΕΡΕΙ ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ. ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΟΜΩΣ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΤΣΙ, ΓΙΑΤΙ ΣΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΟΤΙ ΜΙΚΡΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΣΤΟ ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΤΑ ΤΡΙΑ ΜΕΤΡΑ ΤΩΝ ΜΟΝΤΕΛΩΝ ΑΥΤΩΝ. ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΛΟΙΠΟΝ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΒΡΕΙ ΘΕΣΗ ΓΙΑ ΠΑΡΚΙΝΓΚ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΓΙΑ ΤΟ SMART ΤΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΣΙΓΟΥΡΟ ΟΤΙ ΘΑ ΒΡΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΩΝ 4 ΜΕΤΡΩΝ, ΠΟΥ ΤΟΣΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΜΕ ΤΙΣ 4 ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΧΩΡΟ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ ΤΟΥ. ΤΟ ΠΙΟ ΠΙΘΑΝΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕ ΘΑ ΒΡΕΙ ΘΕΣΗ ΟΥΤΕ Ο ΕΝΑΣ ΟΥΤΕ Ο ΑΛΛΟΣ. ΕΔΩ ΔΥΣΚΟΛΕΥΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΧΩΡΟ ΓΙΑ ΤΑ ΣΚΟΥΤΕΡ ΜΑΣ. ΚΑΙ ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΒΟΗΘΑΕΙ ΤΟ ΠΕΡΙΦΗΜΟ ΚΑΘΕΤΟ ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΑ ΤΟΥ SMART ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΣΑΣ ΘΥΜΙΣΩ ΟΤΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΘΑ ΠΡΟΕΞΕΧΕΙ ΕΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΜΕΤΡΟ ΑΠΟ ΤΑ ΑΛΛΑ ΤΑ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΕΝΑ, ME OTI ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΣΕ ΕΝΑ ΣΤΕΝΟ ΤΟΥ ΚΕΤΡΟΥ. ΣΑΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ ΘΕΩΡΩ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΩΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΚΙΝΗΣΗ ΤΗΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΚΕΛΕΥΣΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ. ΣΑΝ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΟ IQ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΠΟΥΛΗΘΕΙ ΣΕ ΠΟΛΥ "ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ" ΑΤΟΜΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΘΟΛΟΥ ΥΠΟΨΗ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΟΥ. ΚΛΕΙΝΟΝΤΑΣ ΛΟΙΠΟΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΤΟ ΠΑΚΕΤΟ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙ ΤΗΝ ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΤΙΜΗ, ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕ ΒΛΕΠΩ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΚΑΠΟΙΟ ΑΠΟ ΑΥΤΑ.
Εκτιμώ οτι το μεγάλο κόστος στα μικρά οφείλεται στην επίτευξη της μέγιστης ασφάλειας απο τους κατασκευαστές. Είναι πολύ δυσκολό να κάνεις ενα τρίων μέτρων αμάξι να έχει την μέγιστη ασφάλεια. Για αυτο τα αυτοκίνητα δεν πάνε με το μέτρο, μπορεί να χρειάζουνται λιγότερο ογκο υλικών (οπως λαμαρίνα ,πλαστικό ,γυαλί ,υφασμα κα.) αλλα υπάρχουν αλλοι παράγοντες που ανεβάζουν το κόστος όπως η αφάλεια η καποιος αλλος παράγοντας που δέν γνωρίζω.
"Σας φαίνονται ακόμη ακριβά «αυτοκίνητα»;" - ΝΑΙ-ΑΙ-ΑΙ! Κατ αρχήν μάλλον δεν διαβάζετε autotriti. Aν κοιτάξετε επάνω αριστερά στα "1790 Καινούργια μοντέλα" και κάνετε αναζήτηση του smart δεν θα το βρείτε! Θα το βρείτε από αλλού. Αλλά και εκεί η autotriti αξιολόγηση value for money και για το iQ και για το smart είναι μόλις 7! ¶λλωστε τα 3 μέτρα προσωπικά δεν είναι προτίμηση αλλά αναγκαιότητα για την πόλη. Βεβαίως και θα προτιμούσα ένα δυνατότερο μικρό οικονομικότερο (και σε ρύπους, ώστε ει δυνατόν να μπαινοβγαίνω στον δακτύλιο) αυτοκινητάκι.
Θέλει πραγματικά μεγάλη φαντασία να συγκρίνεις τα αυτοκίνητα αυτα με μηχανή για να σου φανουν...φθηνα!!!!θα μπορούσες επίσης να τα συγκρίνεις με ενα σετ απο τα φρένα και δίσκους της Buggati Veyron για να σου φανουν επισης φθηνα....έλεος!!!!το να μπορείς να παρκάρεις στα 3 μέτρα ειναι κάτι χρήσιμο και θεμιτό και αυτό ειναι κατα βάση ο λόγος ύπαρξής τους και αυτο ακριβώς χτυπάνε στη τιμή....άλλωστε για ποιόν άλλο λόγο θα έδινε κανείς τόσα λεφτά για τα κουβαδάκια.....το χουν όμως παρακάνει....ακομα και στα μεταχειρισμένα 10ετίας οι τιμές δεν παίζονται...πιστέυω οτι αν είχαν κάποια λογική τιμή θα είχε γεμίσει ο τόπος....δεν θα κυκλοφορούσε τίποτα άλλο μες στη πόλη.......και τότε θα ψάχναμε το αυτοκίνητο που χωράει στα.... 2μέτρα , ίσως και το αυτοκίνητο που γίνεται βαλιτσάκι και το παίρνεις μαζί σου!!!!το οποίο και εκείνο θα ήταν παράλογα ακριβό!!!!
Θεωρώ ότι το προσόν των αυτοκινήτων αυτών να παρκάρουν εύκολα, δεν είναι λόγος να τα πληρώνουμε τόσο ακριβά. Εγώ πιστεύω ότι η ακριβή τιμή τους οφείλεται στην υψηλότερη ποιότητά τους, σε σχέση με τα άλλα μικρά αυτοκίνητα και όχι στο εύκολο παρκάρισμα. Λόγω του ότι είναι πολύ μικρά, απαιτείται πιό δύσκολη εφαρμογή μέτρων παθητικής ασφάλειας. Η υψηλή ποιότητα δικαιολογεί μια ακριβή τιμή, όχι η ευκολία στο παρκάρισμα. Παρόλα αυτά υπάρχει και η λύση του μεταχειρισμένου που λύνει το πρόβλημα της υψηλής τιμής. Μην ξεχνάμε ότι τα αυτοκίνητα αυτά τα αγοράζει κάποιος ως δεύτερο ή τρίτο αυτοκίνητο, για να κινείται μέσα στην πόλη και το γεγονός της υψηλής τιμής τους είναι απαγορευτικό για κάποιον μικρομεσαίο. Το αποτέλεσμα είναι να τα αγοράζουν κυρίως οι έχοντες. Υπολογίστε και τα λοιπά έξοδα (τέλη, ασφάλιστρα, ΚΤΕΟ, σέρβις, τεκμήρια, κ.λ.π.) που προστίθενται στα υπόλοιπα έξοδα του άλλου αυτοκινήτου (που έχει συνήθως ο κάτοχος Smart) και επιβαρύνουν πολύ τον προυπολογισμό μας.
ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΔΥΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΙΝΕΖΙΚΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΔΕΙ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ. ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ Η ΚΙΑ ΠΩΣ ΘΑ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΗΣ ΜΙΚΡΟ ΟΤΑΝ ΚΑΙ ΑΝ ΒΓΕΙ ΣΤΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΠΑΝΤΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝΙΣΤΕΙ ΟΤΙ Η ΣΥΜΠΥΚΝΩΜΕΝΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΩΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΚΡΙΝΟΜΕΝΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΗ
Είναι περίεργο, το ότι παρά την επιτυχία του Smart, δεν βρέθηκε κάποια άλλη εταιρία που κατασκευάζει μικρά αυτοκίνητα, όπως πχ Daihatsu, Suzuki, Fiat, Hyundai, Kia, Daewoo/Chevrolet κλπ, να φτιάξει κάτι αντίστοιχο σε καλύτερη τιμή. Και ρίχνοντας και το επίπεδο του εξοπλισμού, θα μπορούσε η τιμή τους να είναι πραγματικά μικρή. Οι Ινδοί φτιάξανε το Tata nano, το οποίο βέβαια δεν μπορεί να χαρακτηριστεί εύκολα όμορφο, αλλά κοστίζει περίπου μόλις 2200$ εκεί. Με κάποιες αλλαγές για την Ευρωπαϊκή αγορά θα κόστιζε περίπου 6000$ (περίπου 4500¤) και θα έχει μήκος 3,099μ με τέσσερεις θέσεις (το Smart 2 έχει 2,69μ) (πηγή http://en.wikipedia.org/wiki/Tata_Nano ). Θα αποτελεί ενδιαφέρουσα εναλλακτική. Και για να προλάβω τους ασφαλειο-λάτρες, προφανώς το όχημα θα είναι πιο ασφαλές από δίκυκλο και αυτό αρκεί. Γενικά πάντως πιστεύω πως όλα τα αυτοκίνητα σήμερα είναι ακριβά. Μπορεί βέβαια να είναι δικαιολογημένα ακριβά, λαμβάνοντας υπόψη τα κόστη παραγωγής, αλλά σε απόλυτη τιμή παραμένουν ακριβά. Και νομίζω πως είναι μεγάλη χασούρα να αγοράζει κανείς αυτοκίνητο πχ κάθε 5 χρόνια. Θα είχε ενδιαφέρον ένα, σχετικό με την τελευταία πρόταση, Non-paper από το autotriti.
Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΝΑ ΛΕΓΕΤΑΙ ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΠΑΙΡΝΕΙΣ. ΑΝ ΚΑΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ 2 ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΕΣ ΠΩΛΗΣΕIΣ EIΔIKA ΤΟΥ SMART ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΛΕΙΣ. ΤΟ ΘΕΜΑ ΟΜΩΣ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΤΙ ΘΕΛΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΕΑΝ ΕΧΕΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗΤΕΡΕΣ ΛΗΣΕΙΣ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΕ ΜΕΤΑΧΕΙΡΗΣΜΕΝΑ ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΛΕΦΤΑ. ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΘΕΛΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ. ΓΙΑ ΤΗ ΠΟΛΗ, ΓΙΑ ΤΟ ΧΩΡΙΟ, ΓΙΑ ΕΚΔΡΟΜΕΣ? ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΠΑΝΤΟΣ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΥΨΗΛΟ ΚΑΙ ΣΥΓΟΥΡΑ ΘΑ ΕΠΕΛΕΓΑ ΚΑΤΙ ΜΕΣΑΙΟ ΓΙΑΤΙ ΣΥΓΟΥΡΑ Η 2 ΠΟΡΤΕΣ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΠΟΡΤ/ΠΑΓΚΑΖ ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΣΙΜΑ.
ΝΑΙ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ
Προσωπικά δε με συγκινούν αυτά τα αυτοκίνητα γιατί το μέγεθος και το ύφος τους είναι τελείως αντίθετο με την άποψη που έχω περί ελκυστικού αυτοκινήτου.Κατα ενα μεγάλο μέρος είναι προιόντα του μάρκετινγκ.Όπως ο όγκος κ το ύψος των SUV πλασάρεται σαν ένδειξη δύναμης και ανωτερότητας, έτσι το μικρό μέγεθος αυτών των αυτοκινήτων πλασάρεται ως έξυπνο κ τρέντυ,εξ ου και οι ονομασίες τους. Κατ εμέ το καλύτερο αυτοκίνητο για παρκάρισμα είναι αυτό που δεν αγοράζεις.Δεύτερο έρχεται το μηχανάκι.Αν το παρκάρισμα προκαλεί τόσο μεγάλο άγχος σε κάποιον,ας μην αγοράσει αυτοκίνητο,κ μάλιστα τόσο υπερτιμημένο,αφού φοβάται πως για μισό μέτρο δε θα έχει που να το βάλει.Ας κρατήσει τα χρήματα του για κάτι άλλο. Αυτά τα οχήματα,πουλάνε μόνο στην Αθήνα-Θεσ/νίκη και κατα δεύτερο λόγο σε άλλες μεσογειακές πόλεις (πχ Ρώμη). Αποτελούν αποτέλεσμα της διασταύρωσης της διακαους επιθυμίας του νεοέλληνα για προσωπικό μέσο μεταφοράς (κι ας του καθίσει στο σβέρκο),της ανεπάρκειας των ΜΜΜ και του μάρκετιγκ. Συγνώμη αν κούρασα με το μακροσκελες ποστ.