4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Τα βλέμματα μαγνητίζει η ανασχεδιασμένη μπροστινή γρίλια, που έγινε φαρδύτερη, για να προσδώσει μια ακόμη πιο μοντέρνα νότα στο γαλλικό μικρό.
Ανανεωμένο Renault Clio
9.968 Επισκέψεις στο άρθρο (13/6/2016)
Η τέταρτη γενιά του Renault Clio δέχεται ανανεώσεις στα σημεία, τόσο εξωτερικά με αισθητικές λεπτομέρειες, όσο και στην παλέτα των μηχανικών συνόλων, που πλέον έχει διευρυνθεί.
Το Renault Clio, που παρουσιάστηκε το 2012, ήταν το πρώτο μοντέλο που συνέβαλλε στην αλλαγή σελίδας του σχεδιαστικού ύφους της μάρκας. Σήμερα η γαλλική εταιρεία έρχεται να ανανεώσει περαιτέρω την ταυτότητα της, λανσάροντας το Renault Clio facelift.
Στο εξωτερικό τα βλέμματα μαγνητίζει η ανασχεδιασμένη μπροστινή γρίλια, που έγινε φαρδύτερη, για να προσδώσει μια ακόμη πιο μοντέρνα νότα στο γαλλικό μικρό, όπως και το ανανεωμένο κατώτερο τμήμα του οπίσθιου προφυλακτήρα, που παρουσιάζεται πιο ανθεκτικό. Σύμφωνα με τα όσα λέει η γαλλική φίρμα, στο Clio facelift χρησιμοποιήθηκαν υλικά που μέχρι τώρα εξόπλιζαν μεγαλύτερα μοντέλα της.
Σε ότι αφορά τα μηχανικά σύνολα του γαλλικού μοντέλου, η παλέτα των επιλογών έρχεται να εμπλουτιστεί με τον βελτιωμένο στα σημεία 1.500άρη turbo diesel κινητήρα των 110 ίππων, ο οποίος συνδυάζεται με το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων. Παράλληλα το ίδιο μηχανικό κιβώτιο θα διατίθεται πλέον και στην έκδοση με τον TCe βενζινοκινητήρα απόδοσης 120 ίππων.
Τέλος, σε ότι έχει να κάνει με το εσωτερικό της καμπίνας πλέον υπάρχουν τρεις επιλογές συστημάτων infotainment, ανάλογα με τις ανάγκες, που συνδυάζονται με Bose ηχοσύστημα. Στον βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων θα υπάρχει το smart R&Go, ενώ προαιρετικές επιλογές θα αποτελούν τα Media Nav Evolution και R-Link Evolution.
Το ανανεωμένο Renault Clio θα κάνει το εμπορικό του ντεμπούτο τον προσεχή Σεπτέμβριο, με την τιμή του να ξεκινά από τις 13.700 ευρώ για την αγορά της Γαλλίας. Στη χώρα μας το αναμένουμε στα μέσα του φθινοπώρου, με τιμές παραπλήσιες με αυτές της τωρινής έκδοσης.
Πιο ανθεκτικό παρουσιάζεται, σύμφωνα με τα λεγόμενα της μάρκας, το ανανεωμένο κατώτερο τμήμα του οπίσθιου προφυλακτήρα.
το καλυτερο στην κατηγορια του....οποιος οδηγησε clio ξερει....
Γνωρίζει κάποιος αν με το facelift αντικατέστησαν τα πίσω ταμπούρα με δίσκους? Σε test drive που είχα κάνει της dieseloκινητης έκδοσης του 15 η απόκριση των φρένων του clio ήταν υποδεέστερη της κατηγορίας(mito,A1,polo..)
Πολύ καλη επιλογή ο 1,2 των 120 ιππων,η κορυφη βεβαια ανηκει στον εξαιρετικο τριτουρμπινο 1.33 του γιαρις που αποδιδει 314 ιππους!Ιαπωνικη υπεροχη,απλα!
Το καλυτερο ειναι το fiesta,οδηγικα παντα.