2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Ένα Polo που δεν σβήνει.
Polo Diesel Story
31.774 Επισκέψεις στο άρθρο (27/3/2015)
H Kosmocar λέει ότι δεν έχει γίνει καμία αλλαγή σε κανένα αυτοκίνητο. Aρα ποιος το έφτιαξε;
Η ιστορία αφορά στο Polo 1.4 TDI diesel που σβήνει στις χαμηλές στροφές και όπως επισημάναμε αυτό μπορεί να οδηγήσει σε ατύχημα.
To θέμα όμως μοιάζει να έχει «ουρά»:
Δείτε την ερώτηση, που στείλαμε στην Kosmocar, μόλις μάθαμε την…«ουρά» και θα καταλάβετε:• Eμφανίστηκαν Polo diesel για test drive τα οποία δεν σβήνουν στις χαμηλές.Θα θέλαμε να μάθουμε:• Έλυσε ήδη το πρόβλημα το VW Group και αναμένεται σχετική ανακοίνωση ή• Πρόκειται για επέμβαση που γίνεται στην Ελλάδα από τον Kosmocar;Μετά την επέμβαση αυτή στον κινητήρα τους, τα αυτοκίνητα αυτά:• Έχουν την κατανάλωση (3,1 λτ. / 100 χλμ.) και τις εκπομπές ρύπων (88 γρ. /χλμ.) που υπόσχεται ο κατασκευαστής;• Υπάρχουν σχετικές πιστοποιημένες μετρήσεις του VW Group ή της Kosmocar;Η απάντηση της Kosmocar:"Σχετικά με το ερώτημά σου θα ήθελα να σε ενημερώσω οτι η Kosmocar δενπροβαίνει σε επέμβασεις στα αυτοκίνητα στην Ελλάδα."Στην προφορική επικοινωνία που ακολούθησε, μας διευκρίνισαν οτι δεν εχει γίνει καμμιά αλλαγή, σε κανένα αυτοκίνητο, απο το VW group, ουτε απο την Kosmocar, ουτε απο το επίσημο δίκτυο εμπόρων της.Μετα απο αυτά, το δικό μας συμπέρασμα ειναι οτι η - τσεκαρισμένη - πληροφορία μας για την εμφάνιση ενός Polo diesel που δεν σβήνει στις χαμηλές, σημαίνει οτι κάποιος εχει κάνει, στην Ελλάδα, μιά ΜΗ ΕΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ μετατροπή. Αυτό σημαίνει οτι το συγκεκριμένο Polo που δεν σβήνει, δεν εχει ελεγχθεί για το τι κατανάλωση έχει, ουτε για πιθανές καταπονήσεις - και ζημιές- που μπορει να αποφέρει μια τέτοια μετατροπή.Προτείνω να περιμένουμε το εργοστάσιο. Η απάντηση του δείχνει οτι ψάχνει να βρεί την ΣΩΣΤΗ λύση.Διαβάστε ακόμη:
Eσείς τι διαλέγετε;Πέτρος Τριανταφύλλης
Το να κατηγορεις ενα γερμανο οτι εχει καταφερει να.βγαλει τοσο ελατωματικο προιον και ειδικα μετα απο 6, 7 επαναλανσαρισματα ειναι σαν να.αποκαλεις τον αλβανο τουριστα : high spender... Το οτι το κωλοκαυσιμο που κυκλοφορει στην αθλεια (απο παραγοντες καο κλαδικους) ειναι πιθανον νοθευμενο σε κλιμακα και ευρος χωρας, σας εχει περασει απο το μυαλο?? Μπα ε??? Φτωχο καυσιμο και σβησιμο, εμενα εκει παει το μυαλο.μου...
Απάντηση: Το ιδιο καυσιμο φοράνε ολα τα αυτοκίνητα. Και δεν σβήνουν. μόνο το Polo σβήνει.
Προσωπική γνώμη είναι ότι η kosmocar καπελώνει, ξεφτιλίζει, κ.τ.λ. το εργοστάσιο ως μη κατασκευαστής, εξειδικευμένος ειδικός σε κατασκευές, κ.τ.λ. αυτό ας το δει το εργοστάσιο και ας πράξει τα δέοντα.Δεν είναι κακό ο, οι κατώτερος, κατώτεροι σε βαθμό από εσένα να είναι καλύτερος, καλύτεροι, ο υφιστάμενος σου, κ.τ.λ. κακό είναι όταν εσύ έχεις τον πρωταρχικό ρόλο στην, στις πράξη, πράξεις και ο, οι άλλος, άλλοι όχι, να μην σε ξεφτιλίζουν, κ.τ.λ.Προσωπικά ΔΕΝ ΑΝΕΧΟΜΑΙ ΤΕΤΟΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΟΥΣ ΜΟΥ, ΤΑ ΤΕΛΕΙΩΝΩ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ. Για να πεις σε κάποιους το ουδέν λάθος, κ.τ.λ. πρέπει να γίνει διεξοδική ψηλάφηση, στην συγκεκριμένη περίπτωση, στο όχημα.Δηλαδή να το οδηγήσουμε με παραχώρηση της εταιρείας για τουλάχιστον ένα μήνα και περισσότερο.Να το οδηγήσουμε εξαντλητικά, κ.τ.λ. ώστε να έχουμε απτές μετρήσεις, κ.τ.λ.Με το να το οδηγούμε για λίγα χιλιόμετρα, μέχρι κάποιες στροφές, με τον πωλητή μέσα, κ.τ.λ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΓΝΩΜΗ, επίσης στα μεγάλα μοντέλα δεν υπάρχει όχημα, ούτε καν για test drive.Ρανεβού στα τυφλά δηλαδή, αν πετύχει πέτυχε.Αν δεν το έχει το συγκεκριμένο μοντέλο κάποια φίλη σου, σόϊ, κ.τ.λ. δεν το κάνεις test drive ΠΟΤΕ.Στο εξωτερικό γίνεται αυτό, δίνουν το όχημα για πάνω από μήνα και στους πελάτες της μάρκας και στο να βρουν νέους πελάτες.Εδώ γιατί όχι;Η kosmocar και η όποια kosmocar έχει το αλάθητο του πάπα μήπως;Είναι κατασκευάστρια εταιρεία μήπως;Απασχολεί στο εργατικό δυναμικό της 30000 άτομα μήπως;Έχει θετική παρουσία στο εξωτερικό μήπως;Κάνει κάτι το εξειδικευμένο ώστε οι υπόλοιποι να μην μπορούν να την αντιληφθούν μήπως;Κ.τ.λ.;
Όποιος αγοράζει VW είναι ηλίθιος.!
Τι να λέμε τώρα... Μακριά από την τη συγκεκριμένη εταιρεία!!! Βλακια Έλληνα ξυπνα, σαν την Toyota δεν έχει!!!
Συγχαρητήρια στο Autotriti που τολμά να τα βάζει με τον κολοσσό. Όλοι ξέρουμε τι συνέπειες μπορεί να έχει αυτό, μελλοντικά, για το περιοδικό από την εν λόγω εταιρεία. Ωστόσο, είναι αξιέπαινη η επιμονή στη δημοσιογραφική δεοντολογία. Μπράβο!
Αν δίνουν σε σας τέτοιες απαντήσεις, που έχετε και ένα βήμα για να λέτε την άποψή σας, φανταστείτε πόσο προστατευμένος νιώθει ο απλός πελάτης. Ο κάθε ανθρωπος που είχε 5 ψωροδεκάρες και τις έδωσε για να πάρει ένα αυτοκίνητο, τι θα κάνει τώρα; Αν δεν έχεις λεφτά να πληρώνεις δικηγόρους, χτυπάς το κεφάλι σου και τελειώνεις.
Καλα που υπάρχουν τα vw και εχουν δουλεια τα συνεργεια..αυτο ξερω εγω! Ιαπωνας για μια ζωη
αυτα ειναι τα σκουπιδια των γερμανων που τα στελνουν στην ελλαδα και εμεις τα αγοραζουμε για την φοβερη γερμανικη αξιοπιστια και τα χρυσοπληρωνουμε για να στηριξουμε την γερμανικη οικονομια.η γερμανικη αξιοπιστια εχει χαθει.υπηρχε πριν χρονια,τωρα ομως δεν υπαρχει.μας στελνουν τις σαββουρες τους.μην αγοραζουμε γερμανικα προιοντα
ΕΧΩ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΒΓΑΖΑΝ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΛΑΜΒΑΙΝΑ...ΑΛΥΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ,ΕΠΙΚΥΝΔΙΝΟ ΚΑΙ 100% Δ ΦΤΑΕΙ ΤΟ ΚΑΥΣΙΜΟ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΤΟ ΕΒΓΑΖΑΝ ΗΤΑΝ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΑ... ΠΟΛΛΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΦΤΑΙΝΕ,ΑΠΟ ΑΝΕΠΑΡΚΕΣ ΜΕΙΓΜΑ,ΜΕΧΡΙ ΔΥΝΑΜΟΜΙΖΟ,ΜΠΟΥΖΟΚΑΛΩΔΙΑ ΚΑΙ ΜΠΑΤΑΡΙΑ...ΝΤΡΟΠΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΛΥΘΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ,ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΥΝΔΙΝΟ Κ ΣΕ ΑΦΗΝΕΙ ΣΕ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΕΙΣ...
Λοιπόν παιδιά...πέρσι τον Αύγουστο έψαχνα να αγοράσω το πρώτο καινούργιο μου αυτοκίνητο. Είχα βάλει στο μάτι το νέο πόλο και το φιέστα. Νεαρός γαρ..!!! Επειδή κάνω διαδρομές, θα το αγόραζα diesel. Για να πω την αλήθεια, περισσότερο μου άρεσε το πόλο. Έλεγα επίσης...1400cc...μικρή φορολογία...πιο οικονομικό σε καύσιμο. Πήγα καταρχήν στην αντιπροσωπία της vw. Ας μην πω σε ποια.... Η εξυπηρέτηση,,,;;;;απλά ΑΘΛΙΑ...με αντιμετώπισαν σαν να έκαναν αγκαρία...δεν με ενημέρωσαν σχεδόν καθόλου...και γενικά ήταν πολύ αγενείς...φεύγω...λέω...δεν μπορεί...μάλλον έτυχε...την άλλη μέρα πήγα σε άλλη αντιπροσωπία...πάλι της vw...η ίδια ακριβώς αντιμετώπιση...και όταν έκανα λόγω για test drive μου είπαν ότι πρέπει να μπω σε λίστα για μετά από 3 μήνες περίπου...απλά το έβαλαν παρουσία μου μπροστά...Ο ήχος της μηχανής δεν μου άρεσε...Κάτι δεν μου πήγαινε καλά...Φεύγω και πάλι...στο δρόμο μου...πέρναγα μπροστά από την αντιπροσωπία της ford...σταματάω...μπαίνω μέσα...αντιμετώπιση- εξυπηρέτηση;;;;ΑΡΙΣΤΗ....να με ενημερώσουν σχολαστικά και αναλυτικά για τα πάντα...εξοπλισμό, τιμές, εκδόσεις....ρωτάω...test drive;;;; μου λένε...ελάτε μαζί μας...θα πάμε αμέσως...όντως πήγαμε...ο ήχος του φιέστα 1.6 tdci...απλά καμία σχέση....δεν άκουγες την μηχανή να δουλεύει...εννοείται ότι αμέσως το παράγγειλα... όπως ακριβώς το ήθελα...και σε πολύ καλή τιμή... η διαφορά της τιμής ανάμεσα σε πόλο και φιέστα ήταν + 2000 ευρώ υπέρ του πόλο...με ίδιο εξοπλισμό...μέχρι αυτή την στιγμή δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα...η μηχανή του είναι απλά διαμάντι...τραβάει πάντα και παντού...φορτωμένο και άδειο...οικονομία..;;;; απλά ξεχνάω να του βάζω πετρέλαιο....και σχεδόν καθημερινά να κάνει διαδρομή 100χλμ. Αυτά από εμένα...πάντως μετά από όλα αυτά που βγήκαν στη φόρα για το νέο πόλο, αλλά και την αντιμετώπιση των αντιπροσώπων, ακόμα μακαρίζω την τύχη μου που τελικά επέλεξα το φιέστα...
Ξεχασαμε τα Tiguan; εχει κλαψει κοσμος και κοσμος τα λεφτουδακια του. Σοβαροτης μηδεν. Και δεν εχει να κανει με τη χωρα κατασκευης ή σχεδιασμου. Προχθες η BMW προχωρησε σε τριτη ανακληση σε μοτοσυκλετες της κατασκευης απο το 2004!!! Αυτοι ειναι μαλακες που θα επιβαρυνθουν τα εξοδα προληπτικης αντικαταστασης πιθανως ελαυωματικων εξαρτηματων;
Ορίστε! Μας κοροϊδεύουν μπροστά στα μούτρα μας!... Εγώ σας είπα: Στείλτε τους στην 10η θέση -και στην τελευταία αν γίνεται- πωλήσεων και θα δείτε για πότε στρώνουν χαρακτήρα και γίνονται... γατάκια! Αλλιώς θα μας δουλεύουν κανονικά και θα γελάνε κιόλας!..
πολλα προβληματα και σε golf tsi 1.4 160hp φίλων με κιβωτιο DSG εσκασε η φισσα τησ πλακετας,φυσικα τα φορτωσαν.
Παιδιά εγώ πήγα σε μια αντιπροσωπεία (δεν ονομάζω ποια..) γιατί ενδιαφερόμουν για το Polo και καθώς παρακολουθώ καιρό τώρα το AutoΤρίτη.. ήξερα για το συγκεκριμένο ΠΡΟΒΛΗΜΑ. μιλήσαμε λίγο για το αμάξι.. για τιμές και τα λοιπά, εγώ το έπαιξα κινέζος εκείνος δεν ανέφερε τίποτα .. Όλα καλά δηλαδή.. Φτάνει η ώρα του Test Drive. καθώς μπαίνουμε μέσα και βάζω μπροστά το αμάξι, γυρνάει και μου λέει.. "εε.. απλά με 2ρα δώσε και λίγο γκαζάκι στην αρχή".. "έτσι θέλουν τα Diesel.." και άλλαξε θέμα γοργά γοργά για να μην δοθεί έμφαση προφανώς.. Έχω να πω τα εξής. Γίνετε τέτοιος Ντόρος στην αγορά. και δεν χρειάζεται να ψάχνεις, στο περίπτερο μια ματια να ρήξεις στα περιοδικά θα δεις (την προηγουμενη βδομάδα) με μεγάλα γράμματα : Το POLO 1.4d Σβήνει στις Χαμηλές : ε.. δεν εκτιμάω από κανέναν στον οποιο πρόκειται να δώσω την παραμικρή Δεκάρα είτε Να αποφεύγει την αλήθεια είτε να μου λέει ψέματα, ποσο μάλλον για 18.000! Επίσης τα Extra τα έχουν κοστολογήσει λες και είναι Ferrari. Έλεος πια! Φιμέ Κρύσταλλα πίσω 310 Euro? την ώρα που όλες οι άλλες Εταιρίες τα έχουν 150-160! Voice Control και συνδεσιμότητα με το Smartphone 875 euro? (παραδείγματα απλά) και έτσι μετά τα βάζεις κάτω και ζητάς όχι μονο αξιοπιστία αλλα και καλύτερη τιμή στην κατηγορια ένα τα έχει όλα και βγαίνει και 2.000 τουλάχιστον πιο φτηνό. έγινε και best seller ήδη. δεν θα πω, ξέρετε όλοι. Γεια σου VolksWagen, δυστυχώς δεν θα συνεργαστείς μαζί μου.
Μάθατε τα νέα΄ και το καινούργιο PASSAT DIESEL σβήνει στις χαμηλές. Τι; δεν σβήνει; δε μπορεί VW είναι αποκλείεται να μην σβήνει, εκτός και αν έμαθαν να οδηγούν μετά την υπόδειξη της εταιρείας.
«Στα μοντέλα της Volkswagen πραγματοποιείται διαδικασία δοκιμαστικής οδήγησης από τον πελάτη πριν την αγορά του αυτοκινήτου» Δόξα και τιμή στο Group και στους αιμοδότες πελάτες. ;-)
Παντως δεν ειναι λογικο να σβηνει με 2 ταχυτητα και να μενει ο οδηγος σε κινδυνο εκτεθειμενος.Κατι πρεπει να κανουν.Μπραβο στο Autotriti για τη σωστη ενημερωση.Δεν μπορει ενας μικρομεσαιος που παλευει να τα βγαλει περα να παιρνει αμαξι μαρκας VW για να χει το κεφαλι του ησυχο και τελικα αυτα τα αμαξια να ναι τα πιο ζημιαρικα στην αγορα ...
Είχα γράψει από την αρχή το ρητό Μετά την απομάκρυνση από το ταμείο ουδέν λάθος αναγνωρίζεται. Τα νέα έρχονται ένα ένα φίλτρο πετρελαίου polo 1.4 tdi 75 euro. Το άρμεγμα του πελάτη θα συνεχιστεί. Μακάρι να βγώ ψεύτης αλλά η αντλία πετρελαίου και τα μπέκ είναι ακριβά για να αλλαχθούν και καινούργιες ρυθμίσεις στον εγκέφαλο δεν Ξέρουμε αν είναι και ίδιων προδιαγραφών με τα αντίστοιχα γερμανικά . Αν το είχα θα το έδινα στην εταιρία για ανταλλαγή με το golf 1.6 tdi το ποιο απλό τώρα που πιάνει το αυτοκίνητο. Στο αυτοκίνητο υπάρχει αστοχία υλικού η οποία είναι ακριβή να την αναλάβει η εταιρία μάλλον.
Η Kosmocar μία ζωή ήταν έτσι... τώρα θα αλλάξει??? Αλλά και με 900rpm να σβήνει το αμάξι... Η λέξη φτωχό μείγμα δε μου λέει κάτι όταν μπορεί να αλλάξει την χαρτογράφηση (και μεταξύ μας, δεν παίζει να χτυπήσει κανείς 3,1L/100 σε καθημερινές συνθήκες οδήγησης (κίνηση, ανηφόρες, λακκούβες και καιρικές συνθήκες) οπότε και εσείς στο περιοδικό έχετε λάθος εδώ, γιατί για να πραγματοποιηθεί αυτή η κατανάλωση πρέπει να οδηγείς με 60-80χλμ/h με τις 300-500 στροφές(ανάλογα το αυτοκίνητο,το "βήμα" στο κιβώτιο και το διαφορικό) πριν την μέγιστη ροπή και με συνθήκες 20 βαθμούς χωρίς υγρασία κτλ κτλ κτλ) γι'αυτό μην ψάχνετε τα 3,1 γιατί αν θέλουν σας πασάρουν και ένα 2.5 κατανάλωση και άντε να δείτε τα 2,5L/100km) Εφόσον δεν έχει πρόβλημα ο κινητήρας μηχανικά ας περιμένουν μία αναβάθμιση στο λογισμικό ή αν δεν κρατιούνται κάποιοι ας πάνε σε καμία εταιρεία βελτιώσεων να περάσουν κανένα προγραμματάκι να βάλουν και κανένα μουλάρι στο αμάξι ή να το κάνουν να καίει ακόμη περισσότερο "αέρα" μπας και δουν τα 2,5L/100! Η απάντηση της KOSMOCAR... θα τους καλέσει στο προγραμματισμένο σέρβις όπως κάνει πάντα στους ανυποψίαστους καταναλωτές να τους κάνει μία "αναβάθμιση" στο λογισμικό και ούτε γάτα ούτε ζημιά... εδώ ρε σεις εμένα μου έμεινε από καδένα και την πλήρωσα ένα ωραίο πρωινό όταν πήγα να βάλω μπροστά και γλύτωσα την αγορά νέου κινητήρα θα κολλήσουν με ένα προγραμματάκι να σου πουν αε σιχτιρ επειδή δε σε βολεύει να πατήσεις τον συμπλέκτη??? tips για να μην σας σβήσει... αλλάζετε συμπλέκτη και βολάν με "ελαφρύτερα" ή βάλτε κανένα προγραμματάκι ... υπάρχει η λύση της εισαγωγής - φίλτρου ελευθέρας (όλα το vag group έχει "έξυπνους" εγκεφάλους και "ρυθμίζει" το μείγμα) προσωρινά μέχρι να έρθει η αναβάθμιση... και στην χειρότερη βάλτε ένα DSG γιατί μπορεί να βαριέστε πραγματικά να αλλάξετε από 5 σε 4η και να θέλετε να τραβήξει με 800rpm!
Καλησπέρα και από εμένα παιδιά, δοκίμασα corsa, fiesta, yaris και polo. Γενίκά από όλα με κάλυπτε το polo. Το polo πήρα και τελικά πριν 5 μέρες. Δεν έχω απολύτως κανένα πρόβλημα με τις χαμηλές. Από 1η για 2α στις 2000στροφές η αλλαγή και μετά όλες οι άλλες περίπου στις 1800 για να βγει η μικρότερη κατανάλωση σου έχει άλλωστε κ ένδειξη. Δεν ξέρω εάν είναι νέα παρτίδα ή κάτι άλλο... Εάν σβήσει είναι 1000 και κάτω στροφές με 2α ταχύτητα στο σασμάν. Λογικό είναι εκεί να κατεβάσω σε 1η. Τί να σας πω, δεν βλέπω κάτι. Κ 3 άλλοι που το οδήγησαν μου λένε Πάρη δεν καταλαβαίνω κάτι διαφορετικό (και οι 3 τους εχουν πετρέλαια αυτοκίνητα(Τζιπ 25ετίας, bmw 10 ετίας, corsa 7ετίας).
Απάντηση: Εαν το δικό σας δεν σβήνει, του εχει γίνει κάποια -οχι εγκεκριμένη - μετατροπή στην Ελλάδα.
Πάρτε vag παιδιά να βγάλω και γώ το ψωμάκι μου.. Άμα περίμενα από τους ανατολίτες κλέφτης θα είχα γίνει
Τα πράγματα είναι απλά και απορώ γιατί μπαίνουμε όλοι σε τόσο αναλυτικές σκέψεις. Όποιος "τα έχει" και δεν τον νοιάζει ιδιαίτερα το κόστος κατοχής, συντήρησης ...... ενός ακριβού αυτ/του, θα επιλέξει κάποιο ακριβό γερμανικό ξεκινώντας από MERCEDES, AUDI, BMW, VW ... πιστεύοντας ότι η επιλογή αυτή θα του προσδώσει και άλλα οφέλη, λ.χ. στην εικόνα, στο κύρος, στο prestige του γενικότερα. Εξάλλου είναι χαρακτηριστικό των σύγχρονων νεοελλήνων να μην αγοράζουν αυτ/το με βάση το οικονομικό τους προφίλ και τις ανάγκες τους γενικότερα, αλλά να θέλουν "να μπουν στο μάτι του γείτονα" και να πάνε το Πάσχα στο χωριό τους οδηγώντας τζιπ συγκεκριμένων κατασκευαστών, για τους γνωστούς και ευνόητους λόγους !!! Απ' την άλλη, όποιος δεν ανήκει στην παραπάνω κατηγορία, θεωρώ πως πρέπει να έχει ως κυρίαρχο κριτήριο για την αγορά νέου αυτ/του, την ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ και την αντοχή στο πέρασμα του χρόνου, χωρίς αυτό βέβαια να σημαίνει ότι πρέπει να βάζει σε δεύτερη μοίρα την ποιότητα και κάποιες άλλες σημαντικές παραμέτρους! Ως νέος κάτοχος ΤΟΥΟΤΑ DIESEL , θα μπορούσα να σας πω πολλά, δεν έχω όμως στόχο να επηρεάσω κανένα. Πριν από 15 χρόνια που αγόρασα το πρώτο μου μικρό VW, πλήρωσα 67.000 δραχμές επιπλέον για να του βάλω ραδιοκασετόφωνο, επειδή δεν είχε και άκουσα με ανακούφιση τον πωλητή να μου λέει ότι μου κάνουν δώρο τα πατάκια, είναι αλήθεια μη γελάσει κανείς, αν και από τότε παραδέχομαι ότι έχουν αλλάξει πολλά πράγματα. Σήμερα όμως, ο καθένας είναι υπεύθυνος για τις επιλογές του, ψάξτε, ρωτήστε, αναζητήστε στο Internet, ρωτήστε για τις εγγυήσεις και κυρίως τι καλύπτουν αυτές και καταλήξτε !! Ρωτήστε και για την παροιμία με τις πορτοκαλιές !!
Πονέσανε τα μάτια μου με αυτά που διάβασα. Πρώτα να πούμε πως η απάντηση των Γερμανών θα αφορά τα technical features όπως τα λέει η επιστολή τους. Κοινώς "πως να οδηγείτε το αυτοκίνητο" και όχι συγνώμη και ανακλήσεις. Άν αλλάζει κάποιος ταχύτητα στις στροφές που του λέει η οθόνη μπροστά του εξάλλου δεν σβήνει ποτέ. Το δοκίμασα για 1000 χλμ περίπου και έτσι είναι. Εδώ διάβασα 1000 λόγους για τους οποίους ο κάθε ένας αγόρασε το polo ή κάποιο άλλο αυτοκίνητο και ούτε 1 δεν ανέφερε την ασφάλεια και τους αερόσακους για τους πίσω. Φίλε mkats με το ford θα τα ξαναπούμε αν αποφασίσεις να το πουλήσεις το fiesta ή αν το κρατήσεις για πάνω από 50000χλμ. Για τον φίλο που το έχει το polo και σε 1500 χλμ του έχει σβήσει 3 φορές από τις οποίες τις 2 ήταν σχεδόν σταματημένο; !; τι να πώ; Δεν είναι βενζίνης το αυτοκίνητο και με 2 θα σβήσει σχεδόν σταματημένο. Σίγουρα και τη 1 μόνο φορά στα 1500 χλμ κάποιο άλλο λάθος θα κάνατε. Δεν υποδηλώνει προβληματικό αυτοκίνητο αυτό. Ο φίλος που το αγόρασε τον Νοέμβριο και έχει κάνει 3000 χλμ και δεν το έχει συνηθίσει πρέπει να αναρωτηθεί γιατί αγόρασε diesel όχι για τη μάρκα ή το μοντσλο; Πώς να το συνηθίσεις με μόνο 600 χλμ το μήνα; Πλήρωσες 2000 ευρώ παραπάνω από βενζίνη γιατί; Για να κάνεις απόσβεση σε 25 χρόνια; Τα Fiat της δεκαετίας του 90 που λέει ένας άλλος φίλος πόσο καίνε; πόσους αερόσακους έχουν; έχουν esp και ότι άλλο έχει βγει από τότε που αυξάνει την ασφάλεια και την μείωση των εκπομπών ρύπων στην ατμόσφαιρα; ή ούτε ο αέρας που αναπνέουμε μας νοιάζει; Για την κατανάλωση τώρα που οι εταιρείες δηλώνουν 3.1 και 3.3 κλπ είναι μπούρδες. Τίποτα δεν θα άλλαζε με μικρή αύξηση των στροφών για όσους δεν μπορούν να συνηθίσουν το polo. Όλα της κατηγορίας ασχέτως μάρκας καίνε λίγο, 4 με 4,5lt μέσα στην Αθήνα και κάτι λιγότερο εκτός. Τα yaris που κάποιοι εξημνούν καίνε το περισσότερο. Την τιμή δε των Γερμανικών μην την αναφέρουμε πλέον ώς μείον! Το yaris είναι ακριβότερο στην αγορά, ειδικά με το αυτόματο κιβώτιο. Όπως και τα auris και civic από το Golf. Σέρβις κάνετε εδώ και χρόνια όπου θέλετε και για το yaris συνήθως ακριβότερο από το polo. Εγώ μόλις έκανα το πρώτο των 30000 χλμ με φίλτρα και λάδια για το Golf diesel 1.6 DSG και έδωσα 135 ευρώ με γνήσια ανταλλακτικά που μπήκαν πάνω μπροστά μου. Προβλήματα με το αυτοκίνητο στους 14 μήνες που το έχω 0.
Για αυτό είχαμε απορία πόσο κάνει το type R σε σχέση με το leon cupraκαι την AMG.Τα ψιλα γράμματα από το δάνειο τα διαβάζεις μετά. Το αυτοκίνητο είναι σαν το γάμο ή το δάνειο.
όλοι όσοι γνωρίζουν σχετικά με αυτοκίνητα στην Ελλάδα ξέρουν την ανεπάρκεια και τις πολύ ακριβές τιμές (χωρίς λόγο) του service της Kosmocar, αλλά και τα προβλήματα που έχουν τα POLO (καίνε λάδια κλπ). Προσωπική εμπειρία με TIGUAN και Kosmocar στην Κρήτη το αυτοκίνητο είναι εταιρικό με ειδικές διαμορφώσεις και όταν μείνει κάποια ώρα στο ρελαντί σβήνει και δύσκολα ξαναπαίρνει μπροστά. Μετά από μια μέρα που το έκανε συνέχεια (δεν έπαιρνε μπροστά) το φορτώνω με οδική βοήθεια και το πάω στην Kosmocar Κρήτης. Εκεί συμμορφώθηκε, μάλλον...φοβήθηκε...και δεν έκανε τίποτα. Στον δε εγκέφαλο δεν τους απρουσίασε τίποτα...Αφού περίμενα βέβαια δύο ώρες....Ο υπεύθυνος διαγνώστής (υπεύθυνος...λέμε τώρα...) μου είπε ότι δεν γνωρίζει πόσο καιρό θα πάρει να το επισκευάσει...Δηλαδή άστο και βλέπουμε...Αν είναι εικόνα αντιπροσωπείας και service που θέλει να λέγεται σοβαρή και...να χρεώνει ανάλογα...τα συμπεράσματα δικά σας...
Μάλλον η συνέχεια θα πρέπει να δωθεί στα δικαστήρια.
Πάντως διαβάζοντας και άλλα περιοδικά όντως όλα επισημαίνουν πως σβήνει στις χαμηλές στροφές αλλά μόνο το 1.4 με τους 90 ίππους. Με τους 75 ίππους δεν παρουσιάζεται το πρόβλημα αυτό; Το AUTO TRITI τι λέει επ αυτού;
Απάντηση: Και στο 75 αλογα υπαρχει το ιδιο πρόβλημα.
ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ Η VW ΌΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΖΗΜΙΑΡΙΚΗ ΑΛΛΑ ΦΡΟΝΩ ΟΤΙ Η VW ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΖΗΜΙΑΡΙΚΗ ΤΩΡΑ!!!! ΠΡΩΤΑ ΜΑΣ ΤΗΝ ΕΚΘΙΑΖΑΤΕ ΚΑΙ ΤΙ ΚΑΛΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΤΙ ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΙ ΧΑΛΑΣΕ ΜΕ ΤΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ''ΠΑΚΕΤΑ'' ΕΛΑΤΕ ΤΩΡΑ ΕΛΛΗΝΑΡΑΔΕΣ ΕΙΜΕΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΛΕΣ ΚΑΙ ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΣΑΤΕ ΤΟΝ ΚΥΚΛΟ... ΚΑΙ ΓΙΝΑΤΕ ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΖΗΜΙΑΡΗΔΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΚΑΡΟΝΙ!!! Υ.Γ. ΚΑΙ ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΑΡΤΗΣΕΤΕ
@Ελληναρας:σε επιασε τετοιος πανικος για τον εργοδοτη που μάλλον θα επρεπε να γραψεις απευθειας στα γερμανικα (αθλΕΙΑ κλπ).Δευτερον αν ειχες εστω και μια σχετικοτητα ΔΕΝ ΘΑ ΜΙΛΟΥΣΕΣ ΓΙΑ ΜΙΓΜΑ ΣΕ DIESEL Και τριτο,εχω εδω και 5μιση χρονια ιταλικο με 118.000 χλμ και καιω ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΚΟ ΝΟΘΕΥΜΕΝΟ πετρελαιο με του εργοδοτη(ή μηπως εχεις μετοχες; )και δεν μου εχει σβησει ΠΟΤΕ. Ημαρτον ελληναρα,ΕΚΑΝΕΣ ΛΑΘΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΡΙΚΙΟ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΧΘΕΙΣ
niko τους αεροσακους και γενικα την ασφαλεια στους πισω τους εχει γι'αυτο τον λογο ακριβως....σβηνει στην μεση της διασταυρωσης και......καταλαβαινεις! γενικα η vw το'χει ξευτιλησει το θεμα,στα 100 αυτοκινητα τα 60 παθαινουν,ενω παλιοτερα εβλεπες πολυ λιγες βλαβες! Αυτο τωρα ειναι καθαρα αποτυχια και οχι καποια βλαβη απο καποια αστοχια υλικων....μιλαμε για εταιρια που ειναι απο τις μεγαλυτερες παγκοσμιως,δεν επιτρεπεται τετοιο πραμμα!
το συγκεκριμενο προβλημα αναφερεται σε ολες τις δοκιμες που εχουν γινει απο αλλα περιοδικα και ηλεκτρονικα μεσα.Googl-αρετε το και θα το διαπιστωσετε. ειναι απαρεδεκτοι οι ανθρωποι.
mia zwh itan etsi twra tha alaksi??? edw stamatisan tin eliniki biomixania agorasan pososta apo tin namco hellas min xasoun kamia draxmi sto melon eleos
Μήπως θέλετε και κράζετε την Kosmocar? Κοιτάξτε εγώ μαζί σας γιατί μιλάμε για εταιρεία που μετά την εγγύηση κάνουν την πάπια όπως και μέσα στην εγγύηση κάποιες αντιπροσωπίες στο δίκτυο αλλά ρε παιδιά την μόνη αλλαγή μπορεί να κάνουν είναι ή στη χαρτογράφηση ή στο βενζινάδικο με μεγαλύτερο αριθμό κετανίων στο καύσιμο ώστε να μην υπάρχει ατροφία χαμηλά... Δεν πιστεύω καμία άλλη μετατροπή γιατί δεν τους κόβω να βάζουν το χέρι στη τσέπη για αγορά φίλτρων ελευθέρας ούτε τπτ παραπάνω... Το vag group έχει και τα "όρια" του στο ντεπόζιτο του καυσίμου... είπαμε παλαιότερα φταίνε γιατί απευθύνονται σε κάποιες χώρες με σκάρτα καύσιμα αλλά το πρόβλημα αυτό, γιατί δεν εμφανίστηκε σε τόσο μεγάλη κλίμακα στη Γερμανία? Η ατροφία είναι υπόθεσή τους λόγο οτί μπορεί να πάρουμε τον κινητήρα στο χέρι αλλά το καύσιμο είναι υπόθεσή μας... δοκιμάστε με V-POWER diesel(πάντοτε από πρατήρια της ΜΥΡΤΕΑ ή ΕΡΜΗΣ ή CORAL σαν ιδιοκτήτες) ή BP της εταιρείας (που δυστυχώς δεν τα γνωρίζω) και ξαναδείτε αν υπάρξει πρόβλημα στα χαμηλά...
Απάντηση: Το VW group παραδέχθηκε το πρόβλημα και ζήτησε χρόνο για να βρει λύση. Δες προηγούμενα αρθρα μας για το θέμα
Φίλε kampe όπως ακριβώς το λές, αν στη μέση της διασταύρωσης έχεις ήδη βάλει με 10 χλμ/ω δευτέρα θα σου σβήσει. Δεν είναι φορτηγό. Αν βάλεις από πρώτη σε δευτέρα στις 2400 με 2500 στροφές όπως πρέπει και σε ειδοποιεί το αυτοκίνητο από μόνο του, η δευτέρα μπαίνει με 1500 στροφές και δεν θα σου σβήσει ποτέ και θα κάνεις και οικονομία στο καύσιμο. Τους αερόσακους για τους πίσω τους αναφέρω για όλα τα μοντέλα όλων των εταιρειών. Στην κατηγορία του Golf που πήρα εγώ δεν είχε κανένα άλλο, είτε Γερμανικό είτε Γιαπωνέζικο και σίγουρα όχι γιατί δεν το βγάζουν οι εταιρείες αλλά γιατί δεν ενδιαφέρει τον Έλληνα. Οι περισσότεροι βιάζονται να βάλουν φαίνεται δευτέρα γιατί έχουν το κινητό στο χέρι ενώ οδηγούν και ας έχει bluetooth το αυτοκίνητο. Γιατί απλά αυτοί είμαστε.
με βλεπω να βαζω aftermarket προγραμα και να τελειωνει η δουλεια, και να παει στο διαολο και η καταναλωση
σε ρωταει το γκομενακι...τι αμαξι εχεις κ λες ευρωπαικο wv σμαρτ κ.τ.λ.κ μενει με ανοιχτο το στομα κ συ τρεχεις στα συνεργεια...η γκομενα γουσταρει μοστρα κ εμεις οι "εξυπνοι" καταληγουμε να πληρωνουμε μια ζωη μια γκομενα κ ενα αμαξι....
Φίλε Νίκος δεν νομίζω ότι είναι και ότι καλύτερο να κοιτάζω σε μια οθόνη για να δω πότε θα μου βγάλει την ένδειξη για το πότε πρέπει να αλλάξω ταχύτητα. Σκοπός είναι να κοιτάω τον δρόμο και απλά το αυτοκίνητο να μην με αφήνει <ξεκρέμαστο>. Οκ καλή η ένδειξη που θα βγάλει η οθόνη αλλά εάν είναι να κάνω πείραμα πυρηνικής φυσικής για το πως να οδηγήσω ένα αμάξι, το έχουμε χάσει το δάσος... Οκ εσένα μπορεί να σε ενδιαφέρει πόσους αερόσακους έχει ένα αμάξι...άσε που το fiesta έχει 7 ενώ το polo 6...δεν θα κολλήσουμε εκεί...ντάξη, το fiesta είναι euro 5 και το polo euro 6. Αλλά προτιμώ να ξέρω ότι έχω ένα μοτέρ (όχι υπερκυβισμένο 1200αρι που έγινε 1400αρι, από ότι φαίνετε <στο πόδι>) σε αυτοκίνητο που δεν θα με αφήσει ξεκρέμαστο στους πρώτους μήνες λειτουργίας του, και έχοντας δώσει και 18.000 ευρώ, παρά να έχω 150 αερόσακους... Άλλωστε τόσα παράπονα λένε οι ιδιοκτήτες των polo 1.4tdi. Δεν μπορεί, κάτι θα τρέχει με το θέμα.Πάντως, το προγραμματισμένο σέρβις του μάλλον θα γίνει σε λιγότερο από χρόνο, μιας και προλαβαίνω τα χιλιόμετρα...αναμένω να αυξήσω τα χιλιόμετρα για να δω αξιοπιστία στο μοτέρ...Πάντως σε τιμές αυτοκινήτων και καταναλώσεις, έχεις δίκιο.
Με ενδιαφερει και εμενα το Polo σε πετρελαιο, αλλα κοιταζω (ασχετα απο το θεμα που εχει δημιουργηθει) την εκδοση με το αυτοματο κιβωτιο. Σε αυτη την περιπτωση τι παιζει? Εχουν αναφερθει παρομοια ή αλλου ειδους προβληματα? Να πω και την αληθεια, κοιταζω και το Yaris Hybrid αλλα ρε παιδια, πολυ ψευτικο ειναι το ιαπωνεζικο...
Πάντως αλλού διάβασα ότι το εργοστάσιο έχει δηλώσει ότι αναγνωρίζει το πρόβλημα -γι αυτούς που ακόμα αμφιβάλλουν- και μάλιστα ζητάει και χρόνο για να βρει λύση. Οπότε ας κάνουμε λίγη υπομονή και θα δούμε. Το ερώτημα είναι τι θα γίνει με αυτούς που ήδη το έχουν αγοράσει.
Tωρα σοβαρα μιλας Νικο; αν δεν ειναι προβλημα αυτο τοτε ποιο ειναι για εσενα; εχω ενα κορασκι c 2001 το αυτοκινητο ξεκιναει χωρις γκαζι με 3 και δεν σβηνει και εδω λεμε σβηνει οτι και να γινει κατω απο τις 1.250,πλακα κανουμε;
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ..! ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΤΟ OCTAVIA DIESEL 1600 4X4 ΠΟΣΟ ΠΙΘΑΝΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΕΙ "ΟΜΟΙΟ" ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ POLO diesel..? ΠΟΙΑ Η ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ..?
Απάντηση: Το προβλημα ειναι μόνο στον 1.4 tdi κινητήρα. Ο 1.6 λειτουργει κανονικά.
καλα με τη μαμα εταιρια εχει επηκοινονηση κανενας ; για να παρει μια σοβαρη απαντηση ,ολα τα αλλα ειναι λογια του αερα ο καθενας μας τα ακουμπαη κανονικα και εχει την απαιτηση να δουλευη σωστα ,αλιμονο ειναι απαντηση σοβαρης εταιριας αυτα που διαβαζω εν ετη 20015.....