3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
To Audi Sport Quattro Concept αποδίδει 700 ίππους και 800 Nm ροπής.
Αποκάλυψη του Audi Sport Quattro Concept
6.701 Επισκέψεις στο άρθρο (4/9/2013)
Μετά από πολλές φήμες και αρκετές teaser-φωτογραφίες, η Audi δημοσίευσε επίσημα, σχεδόν μία εβδομάδα πριν το Σαλόνι της Φρανκφούρτης, το πρωτότυπο Sport Quattro.
Όπως έχουμε ήδη αναφέρει μέσα από το autotriti.gr, το Audi Sport Quattro είχε πρωτοπαρουσιαστεί το 1984 κι επανήρθε ξανά το 2010 σε μορφή πρωτότυπου με την προοπτική να περάσει στην παραγωγή. Κάτι τέτοιο όμως δεν έγινε ποτέ, αλλά αντ αυτού, το πρωτότυπο… ανανεώθηκε και το «φρέσκο» πλέον concept θα κάνει το ντεμπούτο του στην Έκθεση Αυτοκινήτων της Φρανκφούρτης σε περίπου μία εβδομάδα.
Οι πρώτες φωτογραφίες δείχνουν το εντυπωσιακό Audi Sport Quattro σε κίτρινη «ενδυμασία» με τη μεγάλη γρίλια στο εμπρόσθιο τμήμα, ενώ τα φωτιστικά σώματα (εμπρός και πίσω) έχουν επανασχεδιαστεί, σε σχέση με το πρωτότυπο του 2010. Η Audi κράτησε στο ισχυρό concept τους αεραγωγούς στα πλαϊνά, ωστόσο αλλαγές έχουμε και στους τροχούς 21 ιντσών με νέα σχέδια, ενώ επίσης τοποθετήθηκαν μεγαλύτερες απολήξεις εξαγωγής.
Για την κατασκευή του έχουν χρησιμοποιηθεί υλικά όπως αλουμίνιο, ανθρακόνημα κι ειδικό κράμα CFRP (για την οροφή), με αποτέλεσμα το Sport Quattro να φτάνει το συνολικό βάρος των 1.850 κιλών. Οι διαστάσεις του είναι 4.602 χλστ. μήκος, 1.964 χλστ. πλάτος και 1.386 χλστ. ύψος, με το μεταξόνιο στα 2.784 χλστ. κι ο χώρος αποσκευών να αγγίζει τα 300 λτ.
Το μηχανικό σύνολο, με το οποίο θα εφοδιάζεται τελικά το νέο πρωτότυπο Audi Sport Quattro είναι ένας 4λιτρος διπλά υπετροφοδοτούμενος V8 TFSI κινητήρας, ο οποίος αποδίδει 560 ίππους και 700 Nm ροπής. Αλλά σε συνδυασμό με τον ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος είναι τοποθετημένος ανάμεσα στον βενζινοκινητήρα και το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 8 σχέσεων, η ισχύς του πρωτότυπου μοντέλου εκτοξεύεται στους 700 ίππους και 800 Nm ροπής. Η διαδικασία των 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 3,7 δλ. και η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 305 χλμ./ώρα.
Επίσης, μπορεί να ταξιδέψει με αμιγώς ηλεκτρική ενέργεια για 50 χλμ., ενώ η κατανάλωσή του είναι 2,5 λτ./100 χλμ.κι οι εκπομπές ρύπων CO2 περιορίζονται στα 59 γραμ./χλμ. Τέλος, τα συγκεκριμένα στοιχεία επιτυγχάνονται με τη χρήση του συστήματος απενεργοποίησης κυλίνδρων, καθώς και του start-stop.