Δεν προχωράει το Kia EV8 που θα αντικαθιστούσε το Stinger

1.831 Επισκέψεις στο άρθρο (19/4/2024)
Έτσι θα έμοιαζε το EV8 παραγωγής.
3 Φωτογραφίες »

Έτσι θα έμοιαζε το EV8 παραγωγής.

- Η Kia σταμάτησε την παραγωγή του Stinger πριν 2 χρόνια
- Θα ήταν το πρώτο ηλεκτρικό της Kia με την πλατφόρμα eM
- Θα είχε ισχύ περί 612 ίππων και την μεγαλύτερη αυτονομία για ηλεκτρικό Kia

Η Kia σταμάτησε την παραγωγή του Stinger σχεδόν πριν 2 χρόνια

Η παραγωγή του Kia Stinger σταμάτησε περί το τέλος του 2022, όταν και η νοτιοκορεάτικη φίρμα προχώρησε στην κυκλοφορία της Tribute Edition. Η συγκεκριμένη έκδοση του Stinger κυκλοφορούσε εξοπλισμένη με κινητήρα V6 3,3 λτ. με ισχύ 370 ίππων και προοριζόταν στο να αποτελέσει την τελευταία των... Μοϊκανών, πριν φτάσει στην αγορά η νέα γενιά.

Θα ήταν το πρώτο ηλεκτρικό της Kia με την πλατφόρμα eM

Ο περίφημος διάδοχος του Stinger θα ήταν το EV8 (ή GT1, βάση της κωδικής του ονομασίας) και προοριζόταν να βρεθεί στις εκθέσεις εντός του 2026, βασισμένο πάνω στην πλατφόρμα eM που έχει αναπτυχθεί από τους Νοτιοκορεάτες ειδικά για ηλεκτρικά οχήματα. Όμως, όπως μαθαίνουμε από διαρροές, η Kia δεν προτίθεται τελικά να το βάλει σε παραγωγή και είναι πολύ πιθανό να έχει βάλει τέλος στην ανάπτυξή του.

Θα είχε ισχύ 612 ίππων και τη μεγαλύτερη αυτονομία για ηλεκτρικό Kia

Οι φήμες το ήθελαν να τροφοδοτείται από δύο ηλεκτροκινητήρες (έναν σε κάθε άξονα), ενώ η ισχύς του αναμενόταν να φτάνει τους 612 ίππους, πράγμα που θα το έκανε σημαντικά πιο ισχυρό από τον προκάτοχό του. Επίσης, η αυτονομία του αναμενόταν να φτάσει στα 800 χλμ., χάρη στην μπαταρία χωρητικότητας 113,2 kWh, κάτι που θα το έκανε το ηλεκτρικό Kia με την μεγαλύτερη ηλεκτρική εμβέλεια στην γκάμα.

ford
SEAT