Δοκιμάζουμε το ήπια υβριδικό Audi Q5 στην σπορτίφ έκδοση Sportback που έχει 204 ίππους, καταπίνει τα χιλιόμετρα, βγάζει με ένα γέμισμα 800 χλμ. και εκπέμπει πολυτέλεια από όποιο πρίσμα και να το εξετάσεις.
Ήπια υβριδικό Audi Q5 Sportback 40 TDI με 204 ίππους
Το Audi Q5 παίζει μπάλα σε μια κλειστή λίγκα, όπου οι υποψήφιοι αγοραστές έχουν απαιτήσεις και δε συμβιβάζονται εύκολα. Όλοι οι premium κατασκευαστές θέλοντας να δώσουν το κάτι παραπάνω σε στιλ προφέρουν SUV-Coupe αμαξώματα, το οποίο στην περίπτωση της Audi ακούει στην ονομασία Q5 Sportback. Σαφώς και από τη στιγμή που απευθύνεται σε ένα πιο ιδιαίτερο κοινό έχει και το ανάλογο κόστος, το οποίο στην diesel έκδοση 40 TDI ορίζεται στα 65.900 δηλ. 5 χιλιάδες πιο ακριβό από το «κανονικό» Q5.
To Q5 Sportback διαφοροποιείται αισθητικά απ΄ τις «απλές» εκδόσεις στο πίσω μέρος, λόγω του coupe μοτίβου.
Όπως φαντάζεστε το Q5 Sportback διαφοροποιείται αισθητικά απ΄ τις «απλές» εκδόσεις στο πίσω μέρος, λόγω του coupe μοτίβου που επιλέγεται στα Sportback μοντέλα της γερμανικής premium φίρμας. Έτσι η οροφή έχει πιο ομαλή κλίση και διαφοροποιεί την σχεδίαση της τρίτης κολώνας, η οποία στη βάση της σχηματίζει μαζί με την 5η θύρα μια μικρή αεροτομή. Σαφώς στο σύνολο το Q5 αποκτά ένα πιο αεροδυναμικό σχήμα που βγάζει περισσότερο δυναμισμό και σίγουρα πετυχαίνει το σκοπό του, δηλαδή να ξεχωρίσει. Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε τα πίσω digital OLED φώτα (προαιρετικά) τα οποία μπορούν να αλλάξουν την φωτεινότητά τους ή ακόμη και το εσωτερικό φωτισμό ανάλογα την περίσταση.