Δοκιμή: Cupra Formentor VZ5 με 390 άλογα
Η δοκιμή του «καυτού» Cupra Formentor VZ5 με τα 390 άλογα, από τον εκρηκτικό 5κύλινδρο turbo κινητήρα της Audi, αποδεικνύει πως ο ισπανικός πύραυλος είναι μια ωδή στα… «γνήσια» βενζινοβόρα οδηγοκεντρικά αυτοκίνητα, που τείνουν να εξαφανιστούν.
Προσπερνά σαν ρουκέτα και φρενάρει σαν… supercar
Πατώντας το «μαγικό» κουμπί της μίζας στο τιμόνι του πιο εκρηκτικού Cupra Formentor, ομολογώ πως σχεδόν εκστασιάστηκα. Δεν μπορούσε να αρχίσει καλύτερη η δοκιμή του φλογερού Cupra Formentor VZ5 των 390 ίππων. Συνηθισμένος στα άψυχα και αθόρυβα ξεκινήματα των υβριδικών και αμιγώς ηλεκτρικών των τελευταίων χρόνων, η ομοβροντία από την δύναμη πυρός του επικού 5κύλινδρου turbo της Audi (ναι, ναι αυτός των RS3, TT RS, Q3 RS) ήταν κάτι σαν βάλσαμο για την βενζινοαίματη φύση μου. Η αλήθεια είναι πως από το top μοντέλο της Cupra δεν περιμένεις κάτι λιγότερο: Ο συνδυασμός του ταμπεραμέντου της φίρμας σε συνδυασμό με την πρόσβαση στο πάνω ράφι της Audi για μοτέρ και out of this world τετρακίνηση με Torque Splitter για κατ’ επιλογήν drift, εκ προοιμίου ορίζει ένα εκρηκτικό αποτέλεσμα.
Γκολ από τα αποδυτήρια είναι το -ούτως ή άλλως- sexy αμάξωμα που έγινε πιο επιθετικό από το μικρότερο VZ (από το Veloz, που σημαίνει ταχύτητα) των 310 ίππων από τον 4κύλινδρο 2,0 TSI. Ανθρακονήματα στο εμπρός σπλίτερ αέρα και στον πίσω διαχύτη, τέσσερις υπό γωνία εξατμίσεις στο χρώμα του χαλκού, ζάντες-κοσμήματα 20 ιντσών με λάστιχα Goodyear Eagle F1 SuperSport διάστασης 255/35 και 4 αεριζόμενοι δίσκοι-ταψιά με 6πίστονες δαγκάνες μπροστά δίνουν το στίγμα τους σε περίπτωση που κάποιος αγνοήσεις το γρύλισμα του μοτέρ στο ρελαντί.
Ακόμα πιο αιχμηρό σε design το αμάξωμα του Cupra Formentor VZ5. Ανθρακονήματα στον εμπρός και πίσω προφυλακτήρα, υπό γωνία οι εξατμίσεις στο χρώμα του χαλκού Στάνταρ οι τροχοί-κόσμημα των 20 ιντσών, 6πίστονες οι μπροστινές δαγκάνες.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »