Δοκιμή: MG ZS EV 72 kWh | Η καλύτερη εκδοχή του MG ZS είναι ηλεκτρική

6.961 Επισκέψεις στο άρθρο (15/5/2024)
Δοκιμή: MG ZS EV 72 kWh | Η καλύτερη εκδοχή του MG ZS είναι ηλεκτρική
2 Φωτογραφίες »

- Προσπερνάει 3 φορές πιο γρήγορα από το βενζινοκίνητο (σε 4,1 από 14,9 δλ.)
- Έχει 380 χλμ. μέση αυτονομία με μια φόρτιση ή έως 500 χλμ. αν κινείσαι μόνο στην πόλη
- Διατηρεί το μεγάλο χώρο αποσκευών (448 λίτρα) των βενζινοκίνητων εκδόσεων
- Έχει 32.650 ευρώ με τα πάντα όλα σε εξοπλισμό

Προσπερνάει 3 φορές πιο γρήγορα από το βενζινοκίνητο (σε 4,1 από 14,9 δλ.)

Το ΜG ZS της δοκιμής έχει ηλεκτροκινητήρα 156 ίππων με 280 Nm ροπής που είναι άμεσα διαθέσιμα και κινούν σβέλτα τα 1.620 κιλά του κινέζικου SUV. Συγκεκριμένα, οι μετρήσεις μας έδειξαν 0-100 σε 8,0 δλ. και προσπέρασμα με 60-100 σε 4,1 δλ. (σ.σ. θυμίζουμε πως όλα τα ηλεκτρικά είναι αυτόματα), την ώρα που το χειροκίνητο ZS με τον ατμοσφαιρικό 1,5 βενζινοκινητήρα των 105 ίππων κάνει το 0-100 σε 12,3 δλ. και το 60-100 σε 14,9 δλ.. Το ZS με τον 1.000άρη turbo κινητήρα των 111 ίππων και των 160 Nm ροπής στις 1.600 σ.α.λ. κάνει το 60-100 σε 13,4 δλ., ενώ το αυτόματο turbo σε 6,2 δλ.. Με λίγα λόγια, το ηλεκτρικό MG ZS είναι πολύ πιο σβέλτο και πολιτισμένο σε λειτουργία.

Έχει 380 χλμ. μέση αυτονομία με μια φόρτιση ή έως 500 χλμ. αν κινείσαι μόνο στην πόλη

Στo μοντέλο της δοκιμής ενέργεια στον κινητήρα των 156 ίππων δίνει μια μπαταρία των 72,6 kWh (υπάρχει και έκδοση με μπαταρία 51 kWh και κινητήρα 177 ίππους). Από τις μετρήσεις μας διαπιστώσαμε πως η μέση κατανάλωση ενέργειας είναι 18,1 kWh/100 χλμ. κάτι που με δεδομένη την ωφέλιμη χωρητικότητα των 68,3 kWh μας δίνει μια αυτονομία περί των 380 χλμ.. Στην πόλη λόγω των συνεχών σταμάτα-ξεκίνα και της σχετικής φόρτισης της μπαταρίας από τα φρένα και το σήκωμα του ποδιού από το πεντάλ επιτάχυνσης η μέση κατανάλωση που μετρήσαμε ήταν 13,6 kWh/100 χλμ. ή με άλλα λόγια αυτονομία 500 χλμ. με μια φόρτιση. Η τελευταία, χάρη στην στάνταρ υποδοχή των 11 kw για φόρτιση στο σπίτι, διαρκεί 7 ώρες. Η ταχυφόρτιση με 92 kW γίνεται σε 40 λεπτά (5-80 %).


Η κλειστή μπροστινή μάσκα, όπου βρίσκεται και η θύρα φόρτισης, οι αεροδυναμικές ζάντες και το λογότυπο EV δείχνουν πως αυτό είναι το ηλεκτρικό MG ZS.
2 Φωτογραφίες »

Η κλειστή μπροστινή μάσκα, όπου βρίσκεται και η θύρα φόρτισης, οι αεροδυναμικές ζάντες και το λογότυπο EV δείχνουν πως αυτό είναι το ηλεκτρικό MG ZS.

Διατηρεί το μεγάλο χώρο αποσκευών (448 λίτρα) των βενζινοκίνητων εκδόσεων

Σε αντίθεση με τα περισσότερα ηλεκτρικά που σε σχέση με τις συμβατικές εκδόσεις τους χάνουν λίτρα από το πορτ-μπαγκάζ για να χωρέσει η μπαταρία, το MG ZS διατηρεί τη χωρητικότητα των 448 λτ.. Αυτή είναι μια πολύ καλή τιμή για τα δεδομένα των B-SUV γενικά και κορυφαία για τα ηλεκτρικά. Θυμίζουμε πως το MG ZS έχει μήκος 4,323 μ. που τοποθετεί το κινέζικο SUVάκι στο άνω άκρο της κατηγορίας του.

Έχει 32.650 ευρώ με τα πάντα όλα σε εξοπλισμό και 7 χρόνια εγγύηση

Η έκδοση των 72 kWh που δοκιμάσαμε κοστίζει 40.650 ευρώ, ποσό που με την κρατική επιδότηση πέφτει στα 32.650 ευρώ. Διατίθεται μόνο με το πακέτο εξοπλισμού Exclusive, που μεταξύ άλλων προσφέρει 6 αερόσακους, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, φώτα LED, οθόνη αφής 10,1 ιντσών με πλοήγηση και κάμερα όπισθεν, ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών και σουίτα συστημάτων ασφαλείας MG Pilot. Φυσικά όπως όλα τα MG, έτσι και το ηλεκτρικό ZS προσφέρεται με 7 χρόνια εγγύηση ή 150.000 χλμ., που ισχύει και για την μπαταρία.

Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικότερα τη δοκιμή του ηλεκτρικού MG ZS με τα 156 άλογα και την μπαταρία των 72 kWh.

Σελίδα 2Σχεδίαση - εσωτερικό
Σελίδα 3Κινητήρας-Αυτονομία: Σβέλτο, ήσυχο & με καλή αυτονομία
Σελίδα 4Στο δρόμο: Ανετο και αρκούντως αποτελεσματικό
Σελίδα 5Η γνώμη μας
Σελίδα 6Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
Mercedes
test