Δοκιμή: Mazda MX-5 Homura με 184 άλογα
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δοκιμή: Mazda MX-5 Homura με 184 άλογα

6.467 Επισκέψεις στο άρθρο (6/9/2023)

Η νέα πλούσια έκδοση του «καλού» Mazda MX5 με τα 184 άλογα και το μπλοκέ διαφορικό απογειώνει την απόλαυση και τον fun-to-drive χαρακτήρα του πισωκίνητου διθέσιου cabrio.

Απόλαυση & εξοπλισμός στο maximum

Πριν σχεδόν από 35 χρόνια το Mazda MX-5 έφερε ξανά στο προσκήνιο τα προσιτά μικρά διθέσια ανοιχτά αυτοκίνητα (roadster) γράφοντας τη δική του σελίδα στο libro dΆ oro της αυτοκίνησης. Με το πέρασμα των χρόνων όχι μόνο κατάφερε μια σπουδαία εμπορική καριέρα (ρεκόρ Γκίνες για τις πωλήσεις του στην κατηγορία), αλλά σήμερα, στην 4η γενιά του, έμεινε ουσιαστικά μόνο να υπερασπίζεται την τιμή της κατηγορίας που το ίδιο επανίδρυσε.

Με την ευκαιρία της διαθεσιμότητας της πλούσιας εξοπλιστικής έκδοσης Homura, είχαμε την τύχη να έρθουμε ξανά σε επαφή με ένα από τα πιο fun to drive μοντέλα της ελληνικής αγοράς (χωρίς αυτό να είναι φυσικά κάποιο supercar) και μάλιστα στην καλή έκδοση με τον 2λιτρο Skyactiv-G κινητήρα των 184 ίππων και το στάνταρ μπλοκέ πίσω διαφορικό (διατίθεται και με τον 1,8 λτ. κινητήρα των 132 ίππων).


Απόλυτα οδηγοκεντρική η καμπίνα του Mazda MX-5, που διακρίνεται για τη στιβαρότητά της.

Απόλυτα οδηγοκεντρική η καμπίνα του Mazda MX-5, που διακρίνεται για τη στιβαρότητά της.

Συνέχεια του άρθρου >>>
DEH PASXA
KIA