• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το νέο Audi A5 είναι σφιχτό σε αίσθηση και προβάλλει δυναμικό οδηγικό χαρακτήρα, ευχαριστώντας κάθε οδηγό που θα βρεθεί πίσω από το τιμόνι του.

Είναι μαγικός ο τρόπος που το νέο Audi A5 καταφέρνει να σε ταξιδέψει ατσαλάκωτο σε κάθε προορισμό, ενώ ταυτόχρονα δε θα δυσανασχετήσει αν προσπαθήσεις να κινηθείς σε γοργούς ρυθμούς, παρά τον όγκο του.

Οδική συμπεριφορά: Το... ΤΤ μεγάλωσε

Διαβάστηκε από 14227 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 18/3/2017

Η πλατφόρμα MLB evo που βασίζεται το νέο Audi A5 διακρίνεται αφενός για την αυξημένη της ακαμψία και αφετέρου για την συγκράτηση του βάρους της σε χαμηλά επίπεδα (60 κιλά ελαφρύτερη από την προηγούμενη του Α5). Αυτά αποτελούν εχέγγυα για την διαμόρφωση ενός αυτοκινήτου με ενδιαφέρον οδηγικό χαρακτήρα όπως άλλωστε έχουμε δει και από το Α4. Το πιο σφιχτό setup της ανάρτησης αφήνει πίσω του το καθολικά GT χαρακτήρα του προηγούμενου Α5 και ανάλογα με τις προθέσεις και τις ορέξεις του οδηγού του μπορεί να τον ευχαριστήσει ανάλογα. Πάντως αν και σφιχτή δεν αντιδρά ξερά σε καμία περίπτωση και δεν μεταφέρει χτύπους στην καμπίνα άσχετα αν «διαβάζει» τις ανωμαλίες των δρόμων.
Η ποιότητα κύλισης είναι και εκείνη αναλογικά πολύ καλή για τα χαμηλοπρόφιλα ελαστικά στις 18ιντσών πανέμορφες ζάντες. Ανεβάζοντας ρυθμό και κινούμενος σε στριφτερές διαδρομές, το A5 αφήνει τον ταξιδιάρικο GT χαρακτήρα του και με την επιλογή «Dynamic» στο Drive Select σύστημα παραμετροποίησης (διαθέτει επίσης comfort, auto, efficiency και individual), στο περιθώριο και βγάζει έναν πολύ δυναμικό χαρακτήρα αν του το ζητήσεις. 
Οι μικρές κλίσεις του αμαξώματος και η στιβαρότητα του πλαισίου το καθιστούν αποτελεσματικό στην γρήγορη οδήγηση με ουδέτερα χαρακτηριστικά κίνησης και μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης. 
Το μπροστινό του «ακούει» υποδειγματικά σε κάθε εντολή του οδηγού από το μέτριο σε αίσθηση τιμόνι, ενώ και το πίσω μέρος στην θέση sport του ESP (μπορεί να απενεργοποιηθεί και πλήρως), αποκτά έναν πιο ενεργό ρόλο και συνθέτει έναν ακόμα πιο ευχάριστο οδηγικό χαρακτήρα. Τα φρένα είναι ακούραστα στην συχνή χρήση και αποτελεσματικά, ενώ και η αίσθηση από το μεσαίο πεντάλ είναι ακριβής.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Tags: AUDI A5
 
  • tony

    " Στο μικροσκόπιο των εισαγγελικών Αρχών του Μονάχου βρίσκεται η Audi. Γερμανοί εισαγγελείς πραγματοποίησαν σήμερα έρευνα στα δύο μεγαλύτερα εργοστάσια και άλλα γραφεία της Audi κλιμακώνοντας τις πιέσεις στη μονάδα της Volkswagen και τον διευθύνοντα σύμβουλό της Ρούπερτ Στάντλερ. Οι εισαγγελείς του Μονάχου δήλωσαν ότι η έρευνά τους σχετίζεται με την πώληση περίπου 80.000 οχημάτων ντίζελ της Audi στις ΗΠΑ μεταξύ του 2009 και του 2015 καθώς υπάρχουν υπόνοιες ότι φέρουν συσκευές που επιτρέπουν τη χειραγώγηση των εκπομπών ρύπων. Σύμφωνα με εκπρόσωπο της Audi, οι αξιωματούχοι άρχισαν τις έρευνες στα γραφεία της εταιρίας στο Ίνγκολσταντ και το Νεκάρσουλμ, όπου η αυτοκινητοβιομηχανία απασχολεί συνολικά περίπου 60.000 άτομα. Η Audi παραδέχθηκε τον Νοέμβριο του 2015 ότι οι τρίλιτροι κινητήρες ντίζελ V6 της εταιρίας είχαν εξοπλιστεί με συσκευές ελέγχου των εκπομπών ρύπων που θεωρούνται παράνομες στις ΗΠΑ. Οι έρευνες των εισαγγελέων είναι οι πρώτες από τότε που ξέσπασε το σκάνδαλο στη μητρική Volkswagen (VW) τον Σεπτέμβριο του 2015. «Ο δρόμος προς το ξεκαθάρισμα (του σκανδάλου των εκπομπών ρύπων) κάθε άλλο παρά έχει τελειώσει», δήλωσε ο Στάντλερ σήμερα κατά την συνέντευξη Tύπου με αφορμή την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων της εταιρίας. «Θα συνεχίσουμε έτσι έως ότου ολοκληρωθεί αυτή η δουλειά» πρόσθεσε. Η σημερινή είδηση για τις έρευνες των εισαγγελέων συνέπεσε με την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων της Audi για το 2016, που έδειξαν βουτιά κατά 37% των λειτουργικών κερδών στα 3,1 δισ. ευρώ. " .............Κερασμένα........

      16
  • Vasileios

    Τρίτη, 21 Μαρτίου 2017 - 14:04από Gazzetta team Συνελήφθη υψηλόβαθμο στέλεχος της Volkswagen: Στη φυλακή οδηγήθηκε το υψηλόβαθμο στέλεχος της Volkswagen, Όλιβερ Σμιντ, που έχει 11 κατηγορίες εις βάρος του. Το σκάνδαλο με την παραποίηση του λογισμικού στις δοκιμές των ρύπων στους κινητήρες πετρελαίου έχει φέρει... μπελάδες στη Volkswagen και στα υψηλόβαθμα στελέχη της. Η γερμανική εταιρεία έχει δώσει τη συμβουλή να μην πατήσουν το πόδι τους στις ΗΠΑ, καθώς υπάρχουν οι φοβίες για σύλληψη λόγω των κατηγοριών που τους έχουν απαγγελθεί από το Υπουργείο Δικαιοσύνης της χώρας. Όμως, δεν άκουσε τη συμβουλή ο Όλιβερ Σμιντ και την πάτησε, όταν επέστρεφε από διακοπές με την οικογένειά του στην Κούβα. Μόλις πάτησε αμερικανικό έδαφος, συνελήφθη από τις αρχές και οδηγήθηκε στη φυλακή, όπου θα παραμείνει τουλάχιστον μέχρι και τον Ιανουάριο του 2018, όταν έχει οριστεί η δίκη του. Ο 48χρονος έχει 11 κατηγορίες εις βάρος του, οι οποίες έχουν χαρακτήρα κακουργήματος, όπως απόκρυψη του σκανδάλου, συνωμοσία με σκοπό την εξαπάτηση των ΗΠΑ και παραβιάσεις του νόμου περί καθαρού αέρα. Μάλιστα, αυτές μπορούν να τον στείλουν στη φυλακή για 169 ακόμα χρόνια, που σημαίνει ότι θα πεθάνει πίσω από τα σίδερα. Βέβαια, έγινε αίτημα να αφεθεί ελεύθερος και να είναι κατ' οίκον περιορισμό στην οικία του στο Μίσιγκαν, όμως αυτό απορρίφθηκε. Έτσι, εστάλη ηχηρό μήνυμα στους υπόλοιπους κατηγορούμενους να μην πάνε στις ΗΠΑ, αφού ο νόμος στη Γερμανία προβλέπει ότι ο κάθε πολίτης μπορεί να εκδοθεί μόνο σε άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

      7
  • Vasileios

    Η εικόνα του εσωτερικού χώρου του κινητήρα με ατάκτως ερριμμένα σωληνάκια και καλώδια,οπως και η εικόνα της πρεσσαριστής μπάρας που ενώνει τους θόλους δεν νομίζω να συνάδει και τόσο με την έννοια της ποιοτικής κατασκευής...Επίσης το θέμα με το παράνομο λογισμικό τελείωσε? Δηλαδή το νέο Α5 δεν φοράει το λογισμικό αυτό? Εαν οχι τότε με τους ρύπους τί γίνεται,μιας και δεν υπάρχει ακόμη καμμία τεχνολογική εξέλιξη στα Diesel της VW??? Καλοί οι 190 ίπποι αλλά πώς? Χωρίς κινητήρες νέας τεχνολογίας,χωρίς λογισμικό παραπλάνησης γίνεται να έχουμε πραγματικούς ρύπους στα επιτρεπτά όρια?

      7
  • vg

    Το ότι στο θέμα του σκανδάλου η συνέχεια της έρευνας έδειξε ότι άλλες εταιρίες είναι σε χειρότερη κατάσταση με της vw κάποιοι εδώ μέσα σχολιαστές το καταπίνουν αμάσητο, όσο για το συγκεκριμένο, είναι από τα ομορφότερα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στην κατηγορία. Οι "κολλημένοι" ας αναζητήσουν το kia για να πουλήσουν μούρη.

      1
  • Μάνος

    Πανέμορφο το νέο Α5 και παρότι είναι εξέλιξη του προηγούμενου, είναι από τα πιο ωραία κουπέ.

      1
  • Vasileios

    Απο τα λίγα κομψά οχήματα του VW Group.Αλλα κι'αυτό το tablet στην κορυφή της κονσόλας??? Ελεος...

     
  • el savio

    Einai to pio premium coupe sth kathgoria tou. H prwth gennia kai eidika prin to facelift htan sumfwna me dhlwsh tou tou idiou tou Walter da Silva -tou megaluterou sxediasth ta teleutaia 30 xronia- h pio omorfh dhmiourgia tou. Auto twra einai pio ekleptusmeno alla den nomizw na gurnaei tosa kefalia oso auto tou 2007.