Δοκιμή: MG4 XPΟWER | 435 άλογα & 4κίνηση με 35 χιλιάρικα
- Πληρώνεις 81 ευρώ το ηλεκτρικό άλογο, όταν με βενζινοκίνητο θες 200 ευρώ
- Επιταχύνει και φρενάρει καλύτερα από την Porsche Taycan 4S
- Βγάζει 310 χλμ. με μια φόρτιση σε μικτές συνθήκες
- Έχει πορτοκαλί φρενάρες και αγωνιστικά ηλεκτρονικά συστήματα
Πληρώνεις 81 ευρώ το ηλεκτρικό άλογο, όταν με βενζινοκίνητο θες 200 ευρώ
Η ΧPOWER έκδοση του MG4 έχει από έναν ηλεκτροκινητήρα μπροστά και έναν πίσω, που συνδυαστικά αποδίδουν 435 άλογα, και κοστίζει 35.150 ευρώ (μετά την αφαίρεση των 8.000 ευρώ της κρατικής επιδότησης). Με άλλα λόγια πληρώνεις 81 ευρώ το κάθε άλογο, στοιχείο που κάνει την έκδοση XPOWER την πιο value σε σχέση με την απόδοση. Για ένα βενζινοκίνητο ανάλογης απόδοσης θα πληρώσεις 200 ευρώ το άλογο.
Συγκριτικά στη βασική έκδοση των 170 PS κάθε ίππος κοστίζει 144 ευρώ, ενώ σε αυτή των 204 PS η αναλογία είναι 141 ευρώ για κάθε ίππο. Για την έκδοση με τη μπαταρία των 77 kWh και τους 245 ίππους η αναλογία ευρώ/ίππο είναι στο 138. Παράλληλα εξοπλιστικά η έκδοση XPOWER είναι η πιο πλούσια στη γκάμα.
Επιταχύνει και φρενάρει καλύτερα από την Porsche Taycan 4S
Οι δύο ηλεκτροκινητήρες εκτός από τετρακίνηση προσφέρουν στο MG4 την μεγάλη ιπποδύναμη των 435 ίππων και την τρομερή ροπή των 600 Nm. Με το βάρος να είναι στα 1.803 κιλά (χωρίς οδηγό) το κινέζικο μικρομεσαίο επιταχύνει εντυπωσιακά με το 0-100 να γίνεται, όχι σε 3,8 δλ. που υπόσχεται η MG, αλλά σε μόλις 4,1 δλ. σύμφωνα με τις μετρήσεις μας. Η 4πλάσιας τιμής ηλεκτρική Porsche Taycan 4S των 571 ίππων μετρήθηκε από εμάς στα 4,2 δλ... Το καλό είναι πως εκτός από τρομερή επιτάχυνση, το MG4 XPOWER έχει και ανάλογα φρένα με το «κοκκάλωμα» από τα 100 χλμ./ώρα να γίνεται σε 35,1 μ., όταν η Porsche Taycan θέλει 35,4 μέτρα.
Σε σχέση με τις δικίνητες εκδόσεις δεν υπάρχει διαφορά στην ούτως ή άλλως αιχμηρή σχεδίαση με ουσιαστικές εξαιρέσεις, το αποκλειστικό χρώμα Hunter Green της δοκιμής, τη διπλή πίσω αεροτομή και κυρίως τις πορτοκαλί βαμμένες δαγκάνες των τεράστιων δισκόφρενων.
Βγάζει 310 χλμ. με μια φόρτιση σε μικτές συνθήκες
Είναι περίεργο, αλλά το MG4 XPOWER φορά τη μικρή μπαταρία των 64 kWh (61,8 kWh που μπορείς να εκμεταλλευτείς) και όχι την μπαταρία των 77 kWh της έκδοσης Extented Range των 245 ίππων. Έτσι σε συνδυασμό με την αναμενόμενα τσιμπημένη του μέση ηλεκτρική κατανάλωση (τη μετρήσαμε στις 20 kWh/100 χλμ.) η πραγματική αυτονομία είναι στα 310 χλμ. (385 υπόσχεται η MG). Στα ταξίδι μάλιστα με 120 χλμ./ώρα είναι πιο μικρή, αφού οι μετρήσεις μας έδειξαν κατανάλωση 22,3 kWh/100 χλμ, που σημαίνει αυτονομία 277 χλμ.. Η αστική αυτονομία που μετρήσαμε είναι λίγο πάνω από 330 χλμ.
Έχει πορτοκαλί φρενάρες και αγωνιστικά ηλεκτρονικά συστήματα
Σε σχέση με τις δικίνητες εκδόσεις δεν υπάρχει διαφορά στην ούτως ή άλλως αιχμηρή σχεδίαση με ουσιαστικές εξαιρέσεις, το αποκλειστικό χρώμα Hunter Green της δοκιμής, τη διπλή πίσω αεροτομή και κυρίως τις πορτοκαλί βαμμένες δαγκάνες των τεράστιων δισκόφρενων. Αυτά είναι αεριζόμενα σε κάθε τροχό (345 χλστ. μπροστά και 340 χλστ.) πίσω. Για να τονίσει το χαρακτήρα του μοντέλου, η MG έχει προσθέσει ειδική εφαρμογή χρονομέτρησης σε πίστα, σύστημα που βελτιστοποιεί την επιτάχυνση (Launch Control), καθώς και ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό, που φρενάρει τον τροχό που σπινάρει και δίνει τη δύναμη σε αυτόν με την καλύτερη πρόσφυση.
Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικότερα τη δοκιμή του τετρακίνητου MG4 XPOWER με τους 2 ηλεκτροκινητήρες και τα 435 άλογα.
Σελίδα 2 | Σούπερ εξοπλισμός & γκάζια με 35 χιλιάρικα |
Σελίδα 3 | Κινητήρας: Επιταχύνσεις supercar, μικρή αυτονομία |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Πιο «σφιχτό», αλλά χρειάζεται σύνεση |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά |