Η Kia ανακοίνωσε τα επίσημα τεχνικά στοιχεία για το νέο ηλεκτρικό EV6, αποκαλύπτοντας την πραγματική αυτονομία σύμφωνα με το πρότυπο WLTP, η οποία φτάνει έως και τα 528 χιλιόμετρα.
Ολοκληρώθηκε το παζλ των πληροφοριών για το Kia EV6, το νεότερο ηλεκτρικό μοντέλο της κορεατικής φίρμας που παρουσιάστηκε στα τέλη του περασμένου Μάρτη, μετά και από την ανακοίνωση των μετρήσεων σχετικά με την αυτονομία του μοντέλου. Σύμφωνα λοιπόν με τους ισχυρισμούς της μάρκας, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Kia μήκους 4,68 μέτρων που βασίζεσαι στην νέα πλατφόρμα E-GMP και έχει μεταξόνιο μεγαλύτερο του Sorento SUV κατά 86 χλστ., έχει τα συστατικά για να «φανταστείτε από την αρχή την εμπειρία κατοχής ενός ηλεκτρικού». Αυτό σύμφωνα με το στρατόπεδο της Kia επιτυγχάνεται μέσω της μεγάλης αυτονομίας, της ικανότητας για ταχύτατη φόρτιση και την εξαιρετικά ευρύχωρη καμπίνα, απόρροια του μεγάλου μεταξονίου για το οποίο μιλήσαμε στις παραπάνω γραμμές.
Η πλατφόρμα E-GMP δίνει τη δυνατότητα φόρτισης 400V και 800V. Αυτό επιτρέπει στο μοντέλο να φορτίσει από 10% έως 80% σε 18 λεπτά. Η Kia υπογραμμίζει πως η πισωκίνητη έκδοση με λιγότερο από 4,5 λεπτά φόρτισης (με 800V) μπορεί να διανύσει έως και 100 χιλιόμετρα.
Φτάνοντας στα στοιχεία των μετρήσεων, σύμφωνα πάντα με το νεότερο πρότυπο WLTP που φτάνει πιο κοντά στις ρεαλιστικές καταναλώσεις, το νέο Kia EV6 με την μπαταρία των 77,4 kWh επιβεβαίωσε τις προβλέψεις, αφού εξ αρχής οι άνθρωποι της μάρκας είχαν εξαγγείλει αυτονομία άνω των 510 χλμ.. Τελικά, το νούμερο για την ηλεκτρική αυτονομία «κλείδωσε» στα 528 χλμ. στο πισωκίνητο EV6 και στα 506 χλμ. για την τετρακίνητη έκδοση.
Μίνιμαλ, hi-tech και ποιοτική η καμπίνα του EV6 που προσφέρει άπλετους χώρους για τους επιβάτες, καθώς το μεταξόνιο του είναι 2,99 μέτρα, ήτοι 86 χλστ. μεγαλύτερο από του Sorento, του μεγαλύτερου SUV από το Sportage.
Σε επίπεδο κατανάλωσης, η μεικτή ορίζεται στις 16,5 kWh/100 χλμ. για το πισωκίνητο και στα 17,2 kWh/100 χλμ. για το τετρακίνητο.
Λογικά γι΄αυτό τα τηλέφωνα της Kia έχουν πάρει «φωτιά» από τις εκδηλώσεις ενδιαφέροντος για το EV6, καθώς μετά το άνοιγμα των προ-παραγγελιών στην Ευρώπη, οι Κορεάτες ανακοίνωσαν πως έχουν γίνει ήδη 7.300 κρατήσεις από ενδιαφερόμενους και πως οι εκδηλώσεις ενδιαφέροντος που έχουν λάβει ξεπερνούν τις 26.000, πράγμα που σημαίνει πως το μοντέλο θα γίνει σύντομα sold-out για φέτος.
Εκτός από καλή αυτονομία, η Kia υπόσχεται και μεγάλες ταχύτητες στην φόρτιση όμως. Στην Ευρώπη, οι κάτοχοι του EV6 θα έχουν τη δυνατότητα να φορτίσουν στο δίκτυο σημείων φόρτισης IONITY, με δωρεάν την συνδρομή τον πρώτο χρόνο στο πακέτο Power και εκπτώσεις για το επόμενο διάστημα. Το πακέτο Access χρεώνει 0,52 ευρώ/kWh, ενώ το πακέτο Power έχει μια μηνιαία συνδρομή 13 ευρώ και μετά η ενέργεια χρεώνεται 0,29 ευρώ/kWh.
Η πλατφόρμα E-GMP δίνει τη δυνατότητα φόρτισης 400V και 800V. Αυτό επιτρέπει στο μοντέλο να φορτίσει από 10% έως 80% σε 18 λεπτά. Η Kia υπογραμμίζει πως η πισωκίνητη έκδοση με λιγότερο από 4,5 λεπτά φόρτισης (με 800V) μπορεί να διανύσει έως και 100 χιλιόμετρα. Κλείνοντας να σημειώσουμε πως το EV6 φέρει την τεχνολογία vehicle-to-load, όντας έτσι ικανό να τροφοδοτήσει με ρεύμα ηλεκτρικές συσκευές, ενώ η ικανότητα ρυμούλκησης φτάνει τα 1.600 κιλά.