ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Έρευνα TÜV: «Πάτωσε» το Tesla Model 3, τελευταίο ανάμεσα σε 111 μοντέλα

Έρευνα TÜV: «Πάτωσε» το Tesla Model 3, τελευταίο ανάμεσα σε 111 μοντέλα

75.906 Επισκέψεις στο άρθρο (4/12/2023)

- 15% των Tesla Model 3 κόβονται από το «KTEO» στα 3 χρόνια
- Οι αναρτήσεις του Model 3 είναι 14 φορές λιγότερο ανθεκτικές σε σχέση με το μέσο όρο
- Υπάρχει μεγάλος κίνδυνος για ατύχημα λόγω μειωμένης απόδοσης των φρένων του
- 4ο στα 111 μοντέλα το e-Golf με μόλις 2,6% προβλήματα

15% των Tesla Model 3 κόβονται από το «KTEO» στα 3 χρόνια

Το Tesla Model 3 βρίσκεται στην τελευταία θέση στην έρευνα του TÜV και της AutoBild για τα πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα μετά τα πρώτα 3 έτη κυκλοφορίας. Πιο συγκεκριμένα, το 14,7% των Model 3 που ελέχθησαν απέτυχε να περάσει τον πρώτο τεχνικό έλεγχο (σαν το δικό μας ΚΤΕΟ), την στιγμή που ο μέσος όρος αποτυχίας για ένα αυτοκίνητο δεν ξεπερνάει το 5,7%. Η έρευνα άντλησε στοιχεία από περισσότερους από 10,2 εκατομμύρια ελέγχους και αφορούσε 111 μοντέλα που σημείωσαν υψηλές πωλήσεις τα τελευταία έτη.

Οι αναρτήσεις του Model 3 είναι 14 φορές λιγότερο ανθεκτικές σε σχέση με το μέσο όρο

Με το βάρος του Model 3 να μπορεί να φτάσει ανάλογα την έκδοση ακόμη και τους 1,9 τόνους, το φορτίο που δέχονται οι αναρτήσεις του Tesla είναι αναμφισβήτητα πολύ μεγάλο. Αν και πολλά ηλεκτρικά έχουν το ίδιο πρόβλημα, από τους ελέγχους που έγιναν διαπιστώθηκε πως το Model 3 εμφανίζει μεγάλη καταπόνηση στις αναρτήσεις του και στους δύο άξονες και πως δεν έχει τις κατάλληλες αναρτήσεις για το βάρος αυτό. Οι αναρτήσεις που έχει είναι 14 φορές λιγότερο ανθεκτικές σε σχέση με το μέσο όρο.

Υπάρχει μεγάλος κίνδυνος για ατύχημα λόγω μειωμένης απόδοσης των φρένων του λέει ο TÜV

Το δεύτερο πιο κοινό πρόβλημα που αντιμετωπίζει το ηλεκτρικό σεντάν είναι τα φρένα του. Αν και το Model 3, όπως και πολλά ηλεκτρικά, εξοπλίζεται με σύστημα ανάκτησης ενέργειας που μειώνει το φορτίο που έχουν να διαχειριστούν τα φρένα, οι έλεγχοι έδειξαν πως επειδή η χρήση τους είναι μικρότερη, τα τακάκια κάνουν σύμφυση με τις δαγκάνες, με αποτέλεσμα η απόδοση των φρένων να μειώνεται και να υπάρχει μεγάλος κίνδυνος για ατύχημα, όταν ο οδηγός χρειαστεί να πατήσει δυνατά το φρένο, ενώ κινείται με υψηλή ταχύτητα.

4ο στα 111 μοντέλα το e-Golf με μόλις 2,6% προβλήματα

Τρία ήταν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που βρέθηκαν στο επίκεντρο των ελέγχων του TÜV. Εκτός του Tesla Model 3 που βρέθηκε στην τελευταία θέση, το Renault Zoe κρίθηκε πως βρίσκεται πάνω από το μέσο όρο στο κομμάτι της αξιοπιστίας λαμβάνοντας την 49η θέση. Ένα από τα κορυφαία μοντέλα σε θέματα αξιοπιστίας κρίθηκε πως είναι το VW e-Golf, καθώς το συναντούμε στην 4η θέση της λίστας με μόλις 2,6% ποσοστό αποτυχιών σε ελέγχους.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Toyota
NEO VITO