![Το πρώτο Golf SUV στην ιστορία ετοιμάζει η VW, με το νέο μοντέλο να αποτελεί την νέα πρόταση των Γερμανών στα μικρομεσαία SUV. Το πρώτο Golf SUV στην ιστορία ετοιμάζει η VW, με το νέο μοντέλο να αποτελεί την νέα πρόταση των Γερμανών στα μικρομεσαία SUV.](/jpg/AUTOTRITI/390/NEWS/scoop.vw.golf-apokl.jpg)
Το πρώτο Golf SUV στην ιστορία ετοιμάζει η VW, με το νέο μοντέλο να αποτελεί την νέα πρόταση των Γερμανών στα μικρομεσαία SUV.
Ετοιμάζεται το VW Golf SUV
Το πρώτο Golf SUV στην ιστορία ετοιμάζει η VW, με το μοντέλο να αποτελεί την νέα πρόταση των γερμανών στα μικρομεσαία SUV. Δείτε όλες τις τελευταίες πληροφορίες.
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
![Η παραγωγή του μοντέλου αναμένεται να ξεκινήσει μέσα στο 2017, ενώ δεν γνωρίζουμε αν θα υπάρξει και σε 3θυρη έκδοση, όπως ήταν το T-ROC concept. Η παραγωγή του μοντέλου αναμένεται να ξεκινήσει μέσα στο 2017, ενώ δεν γνωρίζουμε αν θα υπάρξει και σε 3θυρη έκδοση, όπως ήταν το T-ROC concept.](/jpg/AUTOTRITI/390/NEWS/VW.T.Roc.5.jpg)
Η παραγωγή του μοντέλου αναμένεται να ξεκινήσει μέσα στο 2017, ενώ δεν γνωρίζουμε αν θα υπάρξει και σε 3θυρη έκδοση, όπως ήταν το T-ROC concept.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Όπως μπορούμε και από την ηλεκτρονικά επεξεργασμένη κατασκοπευτική εικόνα που εξασφαλίσαμε, το Golf SUV θα έχει μεγαλύτερους σε ύψος και πιο «έντονους» εμπρός και πίσω προφυλακτήρες, με στοιχεία που θα του δίνουν μια πιο εμφανή off road παρουσία. Αλλαγμένα και πιο «αιχμηρά» θα είναι και τα εμπρόσθια φωτιστικά. Παράλληλα, σύμφωνα πάντα και με την πρώτη κατασκοπευτική μας εικόνα, στο πλάι θα υπάρχουν οι απαραίτητες ενισχύσεις στο κάτω μέρος του αμαξώματος για χρήση εκτός δρόμου, ενώ στην οροφή θα προστεθούν και ράγες. Νεοσχεδιασμένοι και μεγαλύτεροι σε διαστάσεις θα είναι και οι τροχοί.
Ελαφρύ και πλήρες σε κινητήρες
Χαρακτηριστικό στοιχείο του νέου Golf SUV θα είναι η ελάφρυνσή του, αφού επωφελημένο από το χτίσιμό του πάνω στη νεότερη MQB πλατφόρμα του Ομίλου, το αυτοκίνητο δεν θα ξεπεράσει τα 1.250 κιλά βάρους. Φυσικά, η γκάμα των κινητήρων του αναμένεται να περιλαμβάνει όλους τους νεότερους διαθέσιμους TSI και TDI κινητήρες βενζίνης και diesel της VW, μεταξύ των οποίων και τον νεότερο 3κύλινδρο turbo 1.000άρη TSI. Φυσικά, η γκάμα των εκδόσεών του θα περιλαμβάνει περισσότερες 4Χ2 εκδόσεις, προς όφελος της κατανάλωσης καυσίμου. Για αυτούς που θέλουν βέβαια να κινηθούν και σε εκτός δρόμου διαδρομές, θα υπάρχουν και εκδόσεις με σύστημα τετρακίνησης και πιο συγκεκριμένα με το γνωστό αυτόματο σύστημα 4MOTION της VW. Δεν αποκλείεται τέλος να υπάρχει και μια ακόμη πιο οικολογική έκδοση του αυτοκινήτου, με κάποιο ηλεκτρικό ή υβριδικό σύστημα κίνησης.
Οπως φωναζει και στην ταινια ο κουρκουλος οχι αλλο καρβουνο εγω θα κραυγασω....ΟΧΙ ΑΛΛΟ GOLF ΓΕΡΜΑΝΑ...ΗΜΑΤΟΝ ΠΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΑΧΛΑΜΑΡΑ...ΜΠΟΥΧΤΙΣΑΜΕ!!
@Πειραιωτης:Εγω δεν εχω μπουχτισει με το golf γιατι τα περισσοτερα στο δρομο ειναι golf 5 που ηταν πολυ ομορφο.Τα golf 6 ειναι σπανια ενω το 7 εχει μια πριμιουμ αισθηση. Αντιθετα εχω μπουχτισει τα γιαρις 1,αυτα τα κινουμενα σαραβαλα που νομιζεις οτι θα διαλυθουν στο δρομο ,αλλα και αυτη τη παλιολαδιερα κορολα 8...