• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Δοκιμάζουμε το νέο πεντάθυρο Fiat Tipo στην έκδοση με τον 1.300άρη turbo diesel κινητήρα απόδοση 95 ίππων.

Στιβαρό και άνετο εμφανίζεται στο δρόμο το ιταλικό μοντέλο, καλύπτοντας άνετα τις απαιτήσεις του μέσου οικογενειάρχη.

Από πλευράς ποιότητας κύλισης ο θόρυβος που περνάει μέσα στην καμπίνα γίνεται αμέσως αντιληπτός, όμως δεν είναι ενοχλητικός.

Test: Νέο Fiat Tipo 5d

Διαβάστηκε από 10616 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 28/3/2017

Ευρύχωρο και Value for money! Με αιχμή του δόρατος τους τεράστιους χώρους, τον «μικρό» diesel κινητήρα και το καλό value for money η εν λόγω έκδοση του Fiat Tipo αποτελεί μία δελεαστική πρόταση στα οικογενειακά οχήματα.

 
What is new
- Με 1,3 λτ. turbodiesel 95 PS
- Καίει 5,5 λτ./100 χλμ.
- Από 15.700 ευρώ
 
Για τους οικογενειάρχες -και όχι μόνο- που ψάχνουν ένα αυτοκίνητο με μεγάλους χώρους, καλό value for money και diesel επειδή κάνουν πολλά χιλιόμετρα ετησίως, η εν λόγω έκδοση του Fiat Tipo αποτελεί μια αρκετά δελεαστική επιλογή. Πρώτα από όλα η τιμή του ξεκινά από τα 15.700 ευρώ και συνοδεύεται από ένα καλό επίπεδο εξοπλισμού, έπειτα ο μικρός σε κυβικά, αλλά ικανός κινητήρας τραβάει καλά χωρίς να καίει, ενώ τέλος τα 440 λίτρα του χώρου αποσκευών αποτελούν κορυφαίο νούμερο για την κατηγορία. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα με την σειρά.
 
Από 15.700 ευρώ και καλό εξοπλισμό
Η τιμή του Fiat Tipo ξεκινάει από 12.990 ευρώ ως βενζινοκίνητο και τα 15.700 ευρώ ως diesel, τιμές που είναι αρκετά δελεαστικές στην κατηγορία. Και στις δύο περιπτώσεις αφορά την εξοπλιστική έκδοση Pop, η οποία αν και αρχική κρίνεται αρκετά πλήρης καθώς περιλαμβάνει μεταξύ άλλων 6 αερόσακους, ESP, εμπρός ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικούς καθρέπτες, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό και το σύστημα πολυμέσων U-Connect το οποίο σου επιτρέπει να συνδεθείς με τον smartphone σου. Η επόμενη έκδοση, η Business κοστίζει 16.200 ευρώ και είναι η πιο πλήρης, ενώ η κορυφαία Lounge που έχει παραπάνω από τα πάντα κοστίζει 17.700 ευρώ. Σε όλες τις εκδόσεις συμπεριλαμβάνεται έκπτωση 800 ευρώ.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • el savio

    Ap oti blepw den gnwrizete, ta autokinhta pou ftiaxnonte sthn tourkia ta ftiaxnei enas tourkos epixeirhmatias-o tofas sugkekrimena pou ektos apo fiat sto idio ergostasio ftiaxnei kai polles alles markes- me adeia ap thn mama etaireia. Den einai to idio me ta ergostasia stis eurwpaikes xwres pou anhkoun stis mhtrikes. Ola ta autokinhta pou ftiaxnonte ekei einai xalia poitika me 8emata aksiopistias gia auto kai den eisagonte stis anaptugmenes xwres.

      15
  • Σπύρος.

    Αυτο πάλι, με το ότι είναι το Fiat κατασκευασμένο στην Τουρκία, πρέπει να είναι κακό, δεν το καταλαβαίνω. Αν τηρούνται τα στάνταρτς της Μαμάς εταιρείας, που είναι ακριβώς το πρόβλημα ; Δηλαδή η Hyundai, η Peugeot, η Renault, η Toyota κτλ που κατασκευάζουν αυτοκίνητα στην Τουρκία είναι χαζές ; Ναι λοιπόν, στην Τουρκία φτιάχνουν αυτοκίνητα που πληρούν στανταρτς. Ας το καταλάβουμε. Επίσης πρέπει να καταλάβουμε ότι όταν εμείς διώχναμε, με διάφορους τρόπους, την 10ετία του '80, τα εργοστάσια που υπήρχαν τότε στην Ελλάδα, είμασταν ''ξύπνιοι'' ! Ε, λοιπόν, ας αγοράζουμε σήμερα αυτοκίνητα made in Turkey για να δούμε πόσο ''ξύπνιοι'' είμαστε. Μυαλό ούτε είχαμε, ούτε βάλαμε, ούτε θα βάλουμε ποτέ.

      5
  • IMAGINOS

    Το εργοστάσιο που κατασκευάζει τα FIAT στην Τουρκία δεν είναι "μαμά" εργοστάσιο. Είναι καθαρά τουρκικό εργοστάσιο και πρόκειται για την γνωστή Tofas. Δεν γίνεται απλή συναρμολόγηση αλλά πλήρης κατασκευή από το μηδέν. Δεν πρόκειται συνεπώς για αντίστοιχη περίπτωση με αυτές όπου η μητρική εταιρία ανοίγει ένα εργοστάσιο σε άλλη χώρα. Η Tofas λοιπόν δεν διακρίνεται ούτε για την ποιότητα ούτε για την αξιοπιστία της. Θα αποτελέσει εξαίρεση το Tipo; Δε το νομίζω. Σε κάθε περίπτωση πάντως και μόνο που κατασκευάζεται στην Τουρκία εγώ δεν θα το αγόραζα ειδικά τώρα που η Τουρκία βρίσκεται σε αβέβαιη πολιτική και οικονομική κατάσταση, και οι σχέσεις της με την Ευρώπη είναι σε τεντωμένο χαρτί. Ποιος μου λέει εμένα πως αύριο για τον έναν ή άλλο λόγο δεν θα έλθουν σε σύγκρουση οι Ιταλοί με τους Τούρκους και τελειώσει πάραυτα η παραγωγή του μοντέλου ή πάψει να εξάγεται σε ευρωπαϊκές χώρες; Ούτε θέλω να στέλνω χρήματα στους Τούρκους να φουλάρουν με τα δικά μου λεφτά τα F16 τους να πετάνε από πάνω μας στα νησιά μας.. και να γεμίζουν και την Ελλάδα σκοπίμως με πρόσφυγες ή λαθρομετανάστες. Καμένο χαρτί για μένα ότι κατασκευάζεται στην Τουρκία και προτείνω να μην αγοράζουμε τίποτα από δαύτους μέχρι να σοβαρευτούν κάποτε και να γίνουν καλοί και σωστοί γείτονες.

      4
  • gianni

    Τι σας εχει πιασει μερικους κολλημενους με τη συναρμολογιση στη Τουρκια απορρω! Δηλαδη αν ειχαμε εργοστασια στην Ελλαδα θα τρεχατε να το παρετε πρωτη επιλογη ε;! Τρομαρα σας με τις παρωπιδες φατσα φορα!

      2
  • sakis88

    Και επειδή φτιάχνεται στην Τουρκία? Ξέρετε πόσες επώνυμες μάρκες κατασκευάζουν εκεί τα αυτοκίνητά τους εδώ και χρόνια?Renault,Hyundai,κάποια επαγγελματικά FIAT-Peugeot-Citroen κ.τ.λ.Μακάρι κι εμείς να κατασκευάζαμε,θα είχαμε και κέρδη.Επίσης οι συγκεκριμένες εταιρίες βγάζουν κάποια μοντέλα στη χώρα την οποία κατασκευάζονται και τα πουλάνε σε αρκετά χαμηλές τιμές..για παράδειγμα η FIAT είχε το Albea στη Τουρκία,όπως και η Hyundai το solaris στη Ρωσσία αλλά αν δεν κάνω λάθος και πάλι η FIAT με το 500XL που γίνεται στη Σερβία..Δηλαδή αυτά που μας φέρνουν από την Ινδία είναι σε καλύτερη κατάσταση?Εκτός του ότι οι τιμές τους ξεφεύγουν κάποιες φορές(Ignis,Baleno,Celerio,Ecosport,KA+ κ.τ.λ.)

      1

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ Υπηρεσίες - Προϊόντα