Η Mercedes ανακοίνωσε ότι στην ανανεωμένη E350 Blue Tec αντικαθιστά το 7άρι με 9άρι G-Tronic αυτόματο κιβώτιο, πετυχαίνοντας έτσι καλύτερη κατανάλωση κι εκπομπές CO2.
Για πρώτη φορά 9άρι κιβώτιο σε Mercedes
4.963 Επισκέψεις στο άρθρο (23/7/2013)
Η Mercedes ανακοίνωσε ότι στην πρόσφατα ανανεωμένη E350 Blue TEC αντικαθιστά το 7άρι με 9άρι G-TRONIC αυτόματο κιβώτιο, πετυχαίνοντας καλύτερη κατανάλωση κι εκπομπές CO2.
Η γερμανική φίρμα παρουσίασε την ανανεωμένη Ε-Class και τώρα επιβεβαίωσε ότι αντικαθιστά για πρώτη φορά στην ιστορία των μοντέλων της, το 7τάχυτο G-Tronic αυτόματο κιβώτιο (7G- TRONIC PLUS) της E350 Blue TEC με ένα νέο 9 σχέσεων. Η αλλαγή αυτή παρ όλο που δεν βελτιώνει τις επιδόσεις, καθώς συνεχίζουν να απατούνται 6,6 δλ. για τα 0-100 χλμ./ώρα, βελτιώνει αισθητά, σε συνδυασμό με το σύστημα Start&Stop που εξοπλίζεται, την κατανάλωση καυσίμου.Πιο συγκεκριμένα, με το νέο κιβώτιο η E350 Blue TEC έχει μέση κατανάλωση 5,3 λτ./100 χλμ. (από 5,5 λτ./100 χλμ.) κι οι εκπομπές ρύπων περιορίζονται στα 138 γρ./χλμ. (από 144 γρ./χλμ.).Ταυτόχρονα, η Mercedes προχώρησε αντίστοιχα και στην αντικατάσταση για την E220 CDTI Edition του 6τάχυτου μηχανικού κιβωτίου με το 7G- TRONIC PLUS. Ως αποτέλεσμα, το εν λόγω μοντέλο πλέον καταναλώνει 4,4 λτ./100 χλμ. (από 4,5) κι εκπέμπει 114 γρ./χλμ CO2 (από 119) κι επομένως ανήκει στην κατηγορία Euro 6 κινητήρων.Τέλος, στην γκάμα της E-Class είναι πλέον διαθέσιμη κι η E200 NGD, που κινείται με φυσικό αέριο «φορώντας» ένα 4κύλινδρο 2λιτρο turbo μοτέρ, δανεισμένο από τη B200 Natural Gas Drive, το οποίο αποδίδει 155 ίππους και 269 Nm ροπής, ενώ χρειάζεται 10,4 δλ. για να ολοκληρώσει τα 0-100 χλμ./ώρα, με μια μέση κατανάλωση 4,3 κιλά φυσικού αερίου στα 100 χλμ. (αναλογικά σημαίνει περίπου 6,3 λτ./100 χλμ.)