Η Alfa Romeo Giulia είναι το πιο hot μοντέλο της χρονιάς. Το είχε προαναγγείλει εδώ και καιρό η Alfa Romeo, το περίμεναν χρόνια οι Alfisti και κυρίως, είναι το πρώτο αυτοκίνητο της νέας εποχής της μάρκας, που ανοίγει το δρόμο για να δούμε μέχρι το 2018 τουλάχιστον 8 νέες Alfa.Τι γνωρίζουμε όμως αυτή τη στιγμή για τη Giulia; Προς το παρόν, η Alfa Romeo μας έχει δείξει μόνο την κορυφαία έκδοση Giulia QV, η οποία, με κίνηση πίσω και κινητήρα 510 ίππων σε συνεργασία με τη Ferrari, αποτέλεσε μια εντυπωσιακή εισαγωγή για την πρώτη Alfa της νέας εποχής.Από την άλλη όμως, οι Alfisti αναρωτιούνται: Ποιες θα είναι οι υπόλοιπες εκδόσεις της Giulia; Τι άλλους κινητήρες θα φορούν;Πόσο θα κοστίζουν;Ας πάρουμε τα δεδομένα από την αρχή.Αρχικά και σε ό,τι αφορά τους κινητήρες. Η Alfa Romeo έφτιαξε μια νέα γραμμή παραγωγής στο εργοστάσιο του Τέρμολι στην Ιταλία για να παράγει τόσο τον V6 των 510 ίππων της Giulia QV, όσο και έναν καινούργιο 4κύλινδρο turbo βενζινοκινητήρα πάλι για τη Giulia.Ο κινητήρας αυτός αναμένεται να είναι η επόμενη γενιά του 1,75 λτ. turbo TBi βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού της Alfa Romeo, που έχουμε δει στη Giulietta QV και στην Alfa Romeo 4C. Και στα 2 μοντέλα η ισχύς είναι 240 ίπποι. Στη νέα του εκδοχή, στόχος της εταιρείας είναι να αυξήσει ακόμη περισσότερο τους ίππους, και έτσι η Giulia με αυτό το μοτέρ θα είναι κοντά στα 300 άλογα. Και φυσικά πάντα πισωκίνητη.Δεν αποκλείεται όμως να υπάρχει και μια δεύτερη εκδοχή του με ισχύ κοντά στους 250 ίππους, ως αρχική έκδοση στη γκάμα. Επίσης, μέσα στο παιχνίδι είναι και ο Euro6 2λιτρος diesel των 170 ίππων, ο οποίος με 350 Nm ροπής, δείχνει αρκετός για τη Giulia. Εδώ βέβαια, όλα θα εξαρτηθούν από το τελικό βάρος του μοντέλου.Πως θα είναι οι «απλές» GiuliaΗ νέα Alfa Romeo Giulia QV είναι ό,τι περιμένεις από μια νέα Alfa: Super στυλάτη, με έντονες γραμμές και αεροδυναμικά βοηθήματα που την «αγριεύουν». Από κοντά, όπως είδαμε και στην παγκόσμια πρώτη εμφάνισή της, είναι ακόμη πιο όμορφη από τις φωτογραφίες που την αδικούν.Όμως οι «απλές» Giulia θα είναι τόσο όμορφες; Για να τις φανταστεί κανείς, θα πρέπει να αφαιρέσει τα πλαϊνά σπόιλερ από την QV. Επίσης, αντί του επιθετικού εμπρόσθιου προφυλακτήρα με τις μεγάλες εισαγωγές, βάλτε στο νου σας κάτι με περισσότερο «μέταλλο». Τέλος και από το πίσω μέρος, θα πρέπει να αφαιρέσει κανείς τον μεγάλο διαχύτη με τις 4 απολήξεις της εξάτμισης, αλλά και τα ανθρακονημάτινα σποιλεράκια πάνω στο πορτ-μπαγκάζ..Τι μας μένει; Μια παρουσία που σίγουρα δεν θα είναι τόσο «αγριεμένη» όσο η QV, από την άλλη όμως θα διατηρήσει τα στυλάτα μέρη του αμαξώματος της Giulia, όπως π.χ. το α λα κουπέ κόψιμο της οροφής πίσω ή τα κεκλιμένο καπό με τα χαμηλά τοποθετημένα εμπρόσθια φωτιστικά. Όχι κι άσχημα.Πόσο θα κοστίζειΣε αυτό το κομμάτι η Alfa Romeo τηρεί σιγήν ιχθύος. Δεν υπάρχει καμία αναφορά για το πόσο θα κοστίζει η Giulia. Υπάρχουν όμως κάποια στοιχεία και κάποιες δηλώσεις που μπορούν να μας βοηθήσουν να βγάλουμε κάποια πρώτα συμπεράσματα:Από τη μια, όταν έχεις να κάνεις με ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο όπως η Giulia (νέο πάτωμα, νέοι κινητήρες κ.ο.κ.), τότε είναι σίγουρο ότι οι τιμές δεν θα είναι χαμηλές. Από την άλλη, υπάρχει δήλωση του Σέρτζιο Μαρκιόννε, του αρχηγού του Fiat Group, στις αρχές του έτους, ο οποίος είχε πει ότι οι τιμές της Giulia θα είναι αντίστοιχες με αυτές μιας BMW Σειρά 3.Οπότε, αναμένουμε στις πρώτες εκδοχές της η Giulia να ξεκινά από μια τιμή λίγο πιο κάτω ή λίγο πιο πάνω από τα 30.000 ευρώ και από εκεί και πέρα να ανεβαίνει. Μέχρι την κορυφαία Giulia QV που θα φθάνει στα δυσθεώρητα επίπεδα τιμής μιας BMW M3 ή μιας Mercedes C 63 AMG.Μετά από όλα αυτά όμως, εσάς ποια είναι η άποψή σας; Έχει τύχη εμπορικά η νέα Alfa Romeo Giulia, όταν τιμολογιακά έρχεται απέναντι από τους καθιερωμένους γερμανούς;Θα σας αρέσει χωρίς τα αεροδυναμικά βοηθήματα και τους τονισμένους προφυλακτήρες της Giulia QV;Και τέλος, θα θέλατε μήπως έναν μικρότερου κυβισμού κινητήρα που θα μείωνε μεν τις τιμές της νέας πισωκίνητης Alfa, όμως θα είχε και λιγότερα άλογα;
Από εμφάνιση σκίζει δεν το συζητούμε, από τιμές ίσως πρέπει να είναι πιο ανταγωνιστικές από τα γερμανικά οχήματα...Τα body kit πάντα δίνουν έναν άλλο αέρα στο όχημα, τα εργοστασικά και τα after market που είναι σε αρμονία με το όλο όχημα και όχι οι τερατογεννέσεις που τις περισσότερες των περιπτώσεων είναι άχρηστες αεροδυναμικά.
Θέλω γκάμα κινητήρων και όχι μόνο turbo, αλλά και ατμοσφαιρικούς και υβριδικούς και πετρελαιοκινητήρες γρήγορους.
Θα συμφωνήσω με τον κύριο Στάθη, ότι πρέπει να αναβιώσει την junior/veloce, γιατί τα αισθήματα μας θα είναι πάντα εκεί.
Εμφανισιακά η giulia είναι κορυφαια,οπως και τα περισσοτερα μοντελα της Alfa.Σε θεμα τιμης πιστευω πως πρεπει να είναι ελαφρως πιο φτηνη από τη BMW mercedes για να είναι πιο ανταγωνιστικη.ο κινητηρας 1.75 tbi με τα 240 hps είναι πιστευω υπεραρκετος για τη βασικη εκδοση του μοντελου σε συνδιασμο με το καλο σπορ στησιμο του αμαξιου ενας μεσος οδηγος θα ικανοποιηθεί πλήρως.
Η κίνηση αυτή της Alfa Romeo ήταν η καλύτερη που θα μπορούσε να κάνει. Οι τιμές είναι λίγο υψηλές, αλλά λογικές. Όσο για τα μοντέλα με μικρότερους κινητήρες, υπάρχει η λύση της βελτίωσης, που ουσιαστικά μπορεί να κάνει θαύματα και ακόμα ο οποιοσδήποτε μπορεί να προσθέσει τα αεροδυναμικά βοηθήματα και τους προφυλακτήρες της QV στη δική του Giulia, αλλά μετά την κυκλοφορία τους, θα βγουν στην aftermarket αγορά, τα πάντα. Πέρα όμως από αυτά, εγώ περιμένω την αναβίωση μιας άλλης έκδοσης της Giulia, μιας σπορ έκδοσης, αντίστοιχης εκείνης της παλιάς Junior/Veloce.
Η Giulia θα εχει τυχη στην ελληνικη αγορα μονο με ενα κινητηρα χαμηλου κιβυσμου(πχ 1.4 170hp) και με τιμη κοντα στα 30-32.000 ευρω μαξ με κανα εξωτερικο πακετο QV. Αν ειναι ακριβωτερη και καλυτερη να ειναι απο τους ανταγωνιστες δεν εχει καμια τυχη, γιατι οι αλλες εχουν βαρια ονοματα(Mercedes,ΒΜW,Audi) και μπορουν να πουλανε πιο ακριβα.
Εμπορικά θα μπορούσε να έχει τύχη στην (πρώτα ο Θεός, ομαλοποιημένη) Ελληνική αγορά, με τους κινητήρες του group μέχρι τον 1750ΤΒ και τιμές 5 με 10% χαμηλότερες από αυτές των Γερμανών ανταγωνιστών.
Εμένα πάλι δε με ενθουσιάζει. Καταρχάς το πίσω μέρος είναι γωνιώδες ενώ το εμπρός έχει πιο πολλές καμπύλες και νομίζω δεν δένουν και τόσο μεταξύ τους. Εξάλλου, πιστεύω ότι και η 156 και η 159, καθεμία στην εποχή της, ήταν σαφώς πιο ενδιαφέρουσες ως σχέδια. Όσο για τον κινητήρα, ο V6 της Ferrari σίγουρα θα είναι κορυφαίος, αλλά πιο πολύ σημασία έχουν προφανώς οι 1.8Τ και το τι επιδόσεις θα δίνουν αυτοί...
Όταν θες να χτυπήσεις τους Γερμανούς, πρέπει να έχεις κάτι πολύ καλύτερο στα χέρια σου για να το κάνεις. Ούτε η τιμή είναι πρόβλημα, αφού όποιος έχει αποφασίσει να δώσει 30.000-40.000 ευρώ για ένα τέτοιο αυτοκίνητο θα τα δώσει, ούτε τίποτα άλλο. Και εάν η Alfa στηριχτεί μόνο στους παραδοσιακούς Alfisti (ή όσους τους ελκύσει το όνομα) δύσκολα θα επιτύχει. Τι να πω από εκεί και πέρα. Θα δούμε. Ευχάριστο είναι τουλάχιστον ότι η Alfa Romeo παίρνει επιτέλους μπρος.
Από εμφάνιση σκίζει δεν το συζητούμε, από τιμές ίσως πρέπει να είναι πιο ανταγωνιστικές από τα γερμανικά οχήματα...Τα body kit πάντα δίνουν έναν άλλο αέρα στο όχημα, τα εργοστασικά και τα after market που είναι σε αρμονία με το όλο όχημα και όχι οι τερατογεννέσεις που τις περισσότερες των περιπτώσεων είναι άχρηστες αεροδυναμικά. Θέλω γκάμα κινητήρων και όχι μόνο turbo, αλλά και ατμοσφαιρικούς και υβριδικούς και πετρελαιοκινητήρες γρήγορους. Θα συμφωνήσω με τον κύριο Στάθη, ότι πρέπει να αναβιώσει την junior/veloce, γιατί τα αισθήματα μας θα είναι πάντα εκεί.
Εμφανισιακά η giulia είναι κορυφαια,οπως και τα περισσοτερα μοντελα της Alfa.Σε θεμα τιμης πιστευω πως πρεπει να είναι ελαφρως πιο φτηνη από τη BMW mercedes για να είναι πιο ανταγωνιστικη.ο κινητηρας 1.75 tbi με τα 240 hps είναι πιστευω υπεραρκετος για τη βασικη εκδοση του μοντελου σε συνδιασμο με το καλο σπορ στησιμο του αμαξιου ενας μεσος οδηγος θα ικανοποιηθεί πλήρως.
Η κίνηση αυτή της Alfa Romeo ήταν η καλύτερη που θα μπορούσε να κάνει. Οι τιμές είναι λίγο υψηλές, αλλά λογικές. Όσο για τα μοντέλα με μικρότερους κινητήρες, υπάρχει η λύση της βελτίωσης, που ουσιαστικά μπορεί να κάνει θαύματα και ακόμα ο οποιοσδήποτε μπορεί να προσθέσει τα αεροδυναμικά βοηθήματα και τους προφυλακτήρες της QV στη δική του Giulia, αλλά μετά την κυκλοφορία τους, θα βγουν στην aftermarket αγορά, τα πάντα. Πέρα όμως από αυτά, εγώ περιμένω την αναβίωση μιας άλλης έκδοσης της Giulia, μιας σπορ έκδοσης, αντίστοιχης εκείνης της παλιάς Junior/Veloce.
Η Giulia θα εχει τυχη στην ελληνικη αγορα μονο με ενα κινητηρα χαμηλου κιβυσμου(πχ 1.4 170hp) και με τιμη κοντα στα 30-32.000 ευρω μαξ με κανα εξωτερικο πακετο QV. Αν ειναι ακριβωτερη και καλυτερη να ειναι απο τους ανταγωνιστες δεν εχει καμια τυχη, γιατι οι αλλες εχουν βαρια ονοματα(Mercedes,ΒΜW,Audi) και μπορουν να πουλανε πιο ακριβα.
Εμπορικά θα μπορούσε να έχει τύχη στην (πρώτα ο Θεός, ομαλοποιημένη) Ελληνική αγορά, με τους κινητήρες του group μέχρι τον 1750ΤΒ και τιμές 5 με 10% χαμηλότερες από αυτές των Γερμανών ανταγωνιστών.
Εμένα πάλι δε με ενθουσιάζει. Καταρχάς το πίσω μέρος είναι γωνιώδες ενώ το εμπρός έχει πιο πολλές καμπύλες και νομίζω δεν δένουν και τόσο μεταξύ τους. Εξάλλου, πιστεύω ότι και η 156 και η 159, καθεμία στην εποχή της, ήταν σαφώς πιο ενδιαφέρουσες ως σχέδια. Όσο για τον κινητήρα, ο V6 της Ferrari σίγουρα θα είναι κορυφαίος, αλλά πιο πολύ σημασία έχουν προφανώς οι 1.8Τ και το τι επιδόσεις θα δίνουν αυτοί...
Όταν θες να χτυπήσεις τους Γερμανούς, πρέπει να έχεις κάτι πολύ καλύτερο στα χέρια σου για να το κάνεις. Ούτε η τιμή είναι πρόβλημα, αφού όποιος έχει αποφασίσει να δώσει 30.000-40.000 ευρώ για ένα τέτοιο αυτοκίνητο θα τα δώσει, ούτε τίποτα άλλο. Και εάν η Alfa στηριχτεί μόνο στους παραδοσιακούς Alfisti (ή όσους τους ελκύσει το όνομα) δύσκολα θα επιτύχει. Τι να πω από εκεί και πέρα. Θα δούμε. Ευχάριστο είναι τουλάχιστον ότι η Alfa Romeo παίρνει επιτέλους μπρος.